Capitolul 7

57 10 2
                                    

Pov. Marinette
Mă despart de cei 4 și plec acasă deoarece nu se mai tin orele. Ajung si imi fac temele pe care le-am primit la prima oră...
Cand mi-am treminat temele am decis să desenez o nouă rochie inspirată de acumatizatul de azi,cu multe pietricele mici negre.
Aproape am terminat rochia când telefonul începe să sune zgomotos. Raspund mai mult pentru a opri sunetul.

Convorbire telefonică
M: Alo?
Alya: Bună Marinette!
M: Aaa,tu erai. Bună Alya.!
Alya: Normal ca eu eram. Imi fine,vii în parc? Sunt si băieții.
M: Bine. Dacă vreți puteți veni la mine si plecam de aici.
Alya: Ok. Paa!
M: Pa.
Convorbire terminată
Închid telefonul și mă îmbrac în hainele mele obișnuite. Cobor și îmi văd prietenii infulecand croissante cu ciocolată.
M: Sunt bune,nu?
Ă,Alya,Nino: Foarte bune!
Astept sa termine de mâncat si mergem cu toții în parc.
Alya: Vreți să ne luăm înghețată de la Àndre?
A,Nino,M: Da!
Alya: Eu cu Nino ne luăm una iar voi una,ok?
Am inteles ce vrea facă,dar oricat vrea nu pot refuza. Imi place prea mult înghețata lui Àndre. Este prea bună.
A,Nino,M: Bine!
Primii merg Alya si Nino.
Àndre: Doi indragostiti! Bună copii. Uitați o înghețată pentru voi.!
Alya,Nino: Mulțumim frumos!
Acum mergem eu și Adrien.
Àndre: Marinette! Draga mea,ce faci?
M: Bine domnule Àndre! Ce aveti pentru noi?
Àndre: Menta ca ochii lui,mure ca părul ei și ciocolata neagra, culoarea ce va leagă.
Inrosim amândoi și spunem:
A,M: Mulțumim!
Ne luăm înghețat și împreună cu Nino și Alya mergem pe o bancă și începem să savuram inghetatele.
M: Miam. Ce bună este.
A,Nino,Alya: Da.! Cea mai buna.!
După ce terminam de mâncat ne mai plimbam prin parc până se face seara și decidem să placam fiecare la casele noastre.
Ajunsă acasă,îmi salut părinții,plec in camera mea,îmi termin schița și apoi mă culc. 💜

Într-o lume care existam doar noi. (F.f Miraculos)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum