Capitolul 5

53 9 2
                                    

Pov. Marinette
Dimineata:
Mă trezesc din cauza unor voci. Erau Alya,Nino și Adrien. A,da! Aseara au adormit la mine. Îi aud vorbind ceva.
Alya: Dacă tot nu s-a trezit,ce spuneti să facem asa. Cand se trezeste și vine jos o improscam pe fata cu apa rece,din frigiderul ei,va băgați?
Nino: Categoric.
A: Ok.
Asa vreți să faceți,nu? Lasă că vă arăt eu. După ce merg jos să își ia câte o sticlă cu apă,mă scol din pat,îmi iau tigaia de sub pat pentru a-mi tine scut și merg la baie si imi iau săpunul lichid care din fericire era plin și merg jos ca și cum nu as ști nimic. Ajung in bucătărie și îi văd pe toți 3 cu câte ceva la spate. Cu siguranță sunt sticlele cu apă.
M: Bună dimineața! Ce faceți?
Alya,Nino,Adrien: Asta!
Si încearcă cu toții să mă stropeasca cu apă dar eu sunt mai rapidă și scot tigaia de la spate și reușesc să nu ma ud deloc.
Alya: Dar cu ai-?
M: V-am auzit vorbind și am zis să nu ma las păcălita! A,da! Uitati și surpriza mea.
Scot săpunul de la spate și îi murdaresc pe toți 3.
Nino: Nu e corect!
A: Deloc!
Alya:Chiar deloc!
M: Ba da. Este foarte corect.! Vedeți ce se intampla daca a imi faceti o farsa? Totul se intoarce in potriva voastra.
După asta cu toții izbucnim în ras.
Alya: Păi și acum cu ce o să ne îmbrăcăm? Tu nu ai nici un strop de apă dar noi suntem murdari.
M: O sa va dau eu haine.
N: Păi și noi vom merge la scoala in rochițe?
Râd zgomotos când îmi imaginez ceea ce a spus Nino.
M: Nuuu. Am și haine pentru băieți.
A,Nino,: Cum asa?
Alya: Tu încă mai ai hainele alea?
M: Da. Am zis sa le păstrez în caz de ceva.
A: Care haine?
M: Cand eram in clasa a 8-a,Imi plăcea să port haine de baieti la care mai adăugăm o curea și le transforma-m în rochițe. Si pentru ca erau foarte mari încă le mai am și cu siguranță o să vă vină.
A,Nino: Ok?
M: Haideți în camera sa va dau.
Asa ca merg in cameră cu băieții și le dau cate un tricou. Lui Nino îi dau un tricou negru imprimat cu un DvD specific lui și lui Adrien un tricou bej cu dungi albastre.
M: Sper ca va plac.
A,N: Sunt magnifice.
M: Puteti sa le păstrați dacă vreți.
A,N: Mulțumim!
Spun și vin să mă îmbrățișeze.
Alya: Scuze ca va întrerup dar mai avem...10 minute?!!
M,N,A: Cum?!
M: Repede! Sa ne incaltam și să plecăm.
Fiecare dintre noi se înalță și plecăm fugind la scoala. Ciudat! Natalie nu a venit să îl ducă pe Adrien la scoala. Poate a zis ca trebuie să îi lase și lui puțin aer. Ajunși la scoala vedem că nu este nimeni în curtea școlii așa că o tulim repede în clasa. Din fericire ajungem cu câteva secunde înainte se intre profa. Ne așezăm fiecare în banca lui,ne scoatem tabletele și imediat intră dirigintă.
D: Bună dimineața,dragi elevi. Sa începem ora.
Timeskip:
Odată ce s-a terminat ora aștept ca Alya sa-si termine de aranjat ghiozdanul pentru a merge în pauză. Nu stiu ce are așa de multe în el...o nu! Este și Chloe în clasa. Stiu ce urmează. 3,2,1!
C: Marinette Dupain-Chend!!
M: Stiam eu. Ce mai este Chloe?
C: Cum îți permiți? Ă? Cum îți permiți să îl inviti pe Adri-Scumpi meu acasă la tine? Cine esti tu ca să faci asta? Spune!
M: În primul rând,uite ca imi permit așa ușor iar în al 2-lea sunt prietena lui cea mai bună ca să îl invit! Ce treabă ai tu cu asta?
C: Uite că mă interesează! Nu esti bogată că să fii prietena cu Adrien ești o țărancă. Nu iti permiți să ai nici macar un telefon de ultima generatie. Nici o casă mare doar a ta,nimic. Esti doar un gunoi!
Auzind asta câteva lacrimi îmi curg pe obraji și decit sa părăsesc sala de clasa ducandu-ma la baie.
Adrien Pov.
A: Rusine sa iti fie. Nu pot să cred cat de nerușinată poți fi! Chiar daca nu este bogată este prietena mea. Ea măcar are un suflet bun! Nu ca tine.
Spun asta si împreună cu Alya și Nino pornim spre baia fetelor,deoarece cu siguranta acolo se află Marinette.
Alya: Marinette,te rog deschide usa de la baie. Nu trebuie să o crezi.
M: Dar a avut dreptate! Nu imi permit sa am niste prieteni că voi!
A: Marinette date din fata usii dacă nu vrei să fii rănită! Spun nervos.
M: Stai! Deschid eu usa.
Deschide ușor usa si imediat o îmbrățișez.
A:Sa nu mai spui niciodată așa ceva! Nou suntem prietenii tai indiferent de cum arăți și ce stadiu ai! Sufletul tau bun contează.
Alya,Nino: Are dreptate!
Mă despart din imbratisare. Si o vad pe Marinette cu un zâmbet pe fata.
M: Asa este. Nu o să mă mai las prada cuvintelor lui Chloe. Plus că nu vreau să fiu acumatizata.
O luăm pe Marinette și mergem cu toții în clasa.

Într-o lume care existam doar noi. (F.f Miraculos)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum