Capitolul 11

66 7 3
                                    

A: Du-te în bancă,căci dacă o să mai stai mult în picioare o sa-ti amorțeasca. Spune el zâmbind.
uit în jos și văd într-adevăr încă stăteam in picioare.
M: A da. Mersi!.
A: Cu plăcere.

                             [...]
Intra toți colegii în clasa privindu-ne uimiti și se așează fiecare la locul lui.
Alya: Si cand facem nunta??
M: Ce nunta?Întreb derutată și când inteleg la ce se refera...
Alya!
Alya: Ce e? Spune amuzată.

După ore:

Chloe:Milene,când îți mai schimbi și tu bluza aia? Deja s-a învechit.Spune și începe râdă copios.
M: Chloe,încetează să te mai iei de ceilalți! Spun deja sătulă de fitele ei.

Ea se uita nervoasă la mine,se ridică din banca și vine la banca mea și spune:
Chloe:Tu ce mai ai,Dupain-Cheng?! Te-ai trezit cu fata la cearșaf? Pot să mă iau de cine vreau,unde vreau,când vreau,bine!? Eu sunt fiica primarului și pot face ce vreau eu! Spune disprețuitor.

Eu,mai calmă că niciodată mă ridic și mă pun în fața ei.
M: Chloe. Tie nu ti-a ajuns? Nu ti-a ajuns să faci rau mereu si sa jignesti pe toată lumea? Daca tu crezi ca prin asta vei fi mai presus de toată lumea să știi că nu este asa! Chloe,dacă ești fata primarului nu trebuie să te pui mai presus decat altii. Din cauza răutăți tale până și Sabina te-a lăsat balta. O tratai ca pe o slujitoare când trebuia să o tratezi ca pe o prietena. Ai sansa sa te schimbi Chloe. Sa fii bună și să ai multi prieteni. Dacă tu crezi ca banii și popularitatea o sa-ti aduca fericirea,te înșeli. Chiar daca ai si un singur prieten poți fi fericită. Si poti avea mult mai mulți rieteni dacă te vei schimba in bine,Chloe. Stiu ca tot ce ti-am spus nu te va convinge să te schimbi,dar oricât ar dura eu tot cred că cu putina ambiție o să poți deveni o persoană mai bună.

După ce spun asta,toată clasa se uita foarte mirată la mine,si spre surprinderea mea ceva neașteptat se intampla. Chloe vine si mă îmbrățișează cu lacrimi în ochi.
Chloe: Imi pare rau! Imi cer scuze! Stii,de fapt ai dreptate. Atata timp am crezut ca daca o să am bani o să fiu fericita. Dar nu este chiar asa. Eu de fapt am vrut să fiu rea și crudă pentru a nu ma lasa călcată în picioare și badjogorita de altii pentru că mama și tata sunt despărțiți. Dar cuvintele pe care le-ai spus mi-au ajuns la inima si m-ai facut sa deschid ochii și să văd realitatea. Multumesc.
M: Nu trebuie să fii rea că să nu fii călcată în picioare. Trebuie să ai tupeu și să știi să pui oamenii la punct. Vorbele vor veni de la sine atunci când vei avea nevoie. Si nu trebuie sa-ti ceri scuze de la mine,ci de la ei.Spun arătând spre toată clasa,care ne privea mirată.
Chloe:De fapt,trebuie sa-mi cer scuze da la toți. Mai ales de la tine. Pe tine te-am rănit cel mai mult si ție ti-am făcut cel mai mult rau.
Si,intorcandu-se cu fata la clasa,zise:
Imi cer scuze că v-am jignit. Din cauza mea,mulți oameni au fost acumatizați și răniți. Sper ca ma ve-ti putea ierta.
Clasa:Te-am iertat deja Chloe!
Apoi toată clasa,pe rând vine si o îmbrățișează pe Chloe și apoi pleaca acasa. In clasa mai rămânem doar eu,Chloe,Alya,Nino si Adrien.
Chloe: Poate o sa va para puțin cam deplasat dar as putea să intru și eu în grupul vostru?
Toti:Desigur.
M:Iar acum că sunt 5 și că nu avem teme eu zic să sărbătorim împreună la mine acasă prin o petrecere în pijamale. Si Adrien,dacă tatăl tău nu te lasa o avem pe Chloe să il convingă și daca nu reușește o să o fac eu.! Bine?
A:Bine. După râzând.
M:...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 20, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Într-o lume care existam doar noi. (F.f Miraculos)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum