Sa stiti ce eu nu o să scriu ce se intampla in fiecare zi pentru ca vi fi plictisitor. O sa scriu Timeskip și o să pun ziua care este în capitol.
Timeskip
Sâmbătă:
Pov Marinette:
Mă trezesc bine-dispusă și fericită pentru ca in sfarsit este sambata!! In sfarsit pot să mă trezesc la ce oră vreau!!
Toată bucuria mea este întreruptă de strigătul mamei:
S: Marinette! Trezeste-te!
M: M-am trezit mama! Acum vin jos.
Cobor in bucătărie și încep să mănânc micul de jun.
Termin,îmi spăl vasele si merg sus pentru a începe să meditez. Imi place sa fac asta de când am devenit gardianul miraculosilor. Dacă tot mi-am adus aminte de cutia miraculosilor,mă transform și decid să merg la Nino.
Ajung si bat la geam. El se uita la mine si vine repede sa-mi deschidă geamul.
Nino: Buburuzo, ce faci aici???
Weyzz: Buburuzo?
B: Bună Nino. Bună Wayzz. Ai putea te rog sa vii cu mine? Avem ceva de discutat. Scuze Nino dar s-ar putea sa ti-l aduc diseară. Dacă se ivește o luptă o să ti-l aduc atunci. Bine?
Nino: Bine.
Il iau pe Wayzz și merg acasă la maestru Fu. În acea casă mai vin eu să mă relaxez sau sa vorbesc cu kuamy ori să mai citesc carti de la maestru.
Wayzz: Marinette ce facem aici?
Mă detransform si spun:
M: As vrea sa te rog ceva. Unde gasesc cartea și ingredientele pentru a face acele potiuni pe care ni le-a dat maestrul mie și lui Chat Noir?
Wayzz începe să mă coordoneze și până la urmă ajungem acolo.
Wayzz: Dar ce vrei sa faci?
M: Acum că îi avem că eroi permanenți pe Rena Rouge,Carapace și Queen Bee,trebuie să le fac și lor puteri speciale. Am cumparat pești pentru Trixx,faguri de miere pentru Polen si alge de mare uscate pentru tine.
Încep să deschid cartea și să fac potiunile magice,pe care apoi le introduc în alimente. Nici nu observ ca deja s-a făcut seara. Panicată mă transform repede merg la fiecare acasă,le explic tot ce trebuie să facă și merg și eu acasă. Pentru că torusi nu am somn decid să deschid telefonul. Si ce sa vad? 30 de mesaje și 10 apeluri pierdute. Toate de la Alya. Am dat de belea. O sun repede.*Convorbire telefonică*
CITEȘTI
Într-o lume care existam doar noi. (F.f Miraculos)
Science FictionMarinette-O fată aproape normală. Ea are un secret. Este super-eroina Parisului,buburuza. Este îndrăgostită nebunește de celebrul model Adrien Agreste. Nu îl iubește pentru bogăție. Ea îl iubește pentru sufletul bun pe care il are. Adrian-Este un bă...