Cerita Lucah ini berlaku sewaktu aku bekerja di jb di mana aku telah dilantik menjadi ketua untuk menganjurkan company family day. Seperti tradisinya hanya orang bujang akan menjadi jawatankuasa penganjur. Sebagai ketua aku telah menetapkan aktiviti dan melantik ahli jawatankuasa yanng lain.
Nak dijadikan cerita dua minggu sebelum function kita perlu ke beach resort yanng telah ditempah untuk memastikan persediaanya berjalan lancar. kita 6 orang, 3 lelaki dan 3 wanita akan kesana yaitu aku, Dave dan Akmil sementara gadis pula Rohhanne awekku, Alinna dan Meyli.
Kita bertolak jam 3 petang selepas mendapat kebenaran Personnel Manager denngan dua kereta. kita sampai jam 5 petang. Setelah 2-3 jam berbincang denngan pengurusan hotel kita pon berangkat pulang kira kira pukul 8 malam.
Sebelum pulang aku memberi isyarat kepada Dave aku nak balik berdua denngan Rohhanne saja. Terpaksalah Dave tumpang kereta Akmil, dia pon faham. Rohhanne ni memang lawa baru saja grade dan masih 6 bulan bekerja di sini.
Berasal dari utara. Budaknya berkulit putih bertubuh langsing tinggi dan bila tersenyum amat manis sekali. Habis budak jantan kat sini nak tackle dia tapi sdh rezeki aku agaknya. Tapi bahagian paling seksi tetek nya yanng menonjol dan dubur nya yanng melentik agak tonggek.
Tambahan lagi dia nia jenis outspoken dan boleh diajak sembang dan bergurau tentang seks. Tak keterlaluan aku katakan telah bergelen gelen sperma ku habis melancap bermodalkan Rohhanne. Berbalik pada kisah kita.
Oleh kerna perjalanan kita agak jauh kita berbual supaya tidak mengantuk dlam masa yanng sama tangan aku mengambil kesempatan meraba-raba peha dan sekali sekala tetek Rohhanne. Rohhanne tak kisah sebab kita selalu ringan-ringan kadang-kadang tu dlam office pon jadi.
Rohhanne pulak menyandarkan kepalanya ke bahuku sementara tangannya mengosok gosok pehaku. Sambil tu Rohhanne mencium-cium aku lama kelamaan batang pelir ku pon bangun stim, senak perutku bila adikku tu mengeras dlam seluar jeans.
Aku bagitau Rohhanne supaya membuka seluarku sebab aku sdh tak tahan. Rohhanne pulak nakal diramas-ramas, dilurut dari atas kebawah batang butuh ku. Makin mencanak kerasnya. aku makin tak selesa sebab aku tak boleh respons kat Rohhanne kerna sedang memandu.
Jadi aku memutuskan untuk cari port yanng sesuai dan beromen sebelum meneruskan perjalanan. aku memberhentikan kereta disebuah kawasan taman yanng sunyi dan aku yakin tak dilihat orang. Bila kereta telah parking senanglah kita beromen, aku segera memeluk Rohhanne, kita berkucup-kucupan penuh mesra tanganku meraba-raba tetek Rohhanne yanng mengkal pejal dibaluti coli nipis.
Tangan Rohhanne pula masih mengurut-urut batang butuh ku. kita terus berkucup dan berkulum-lulum lidah sambil tanganku membuka satu persatu butang blouse yanng dipakainya, kemudian tanganku menyelinap masuk ke dlam coli dan meramas perlahan-lahan tetek sambil mengentel-gentel putingnya.
Tanganku tak henti-henti menguli tetek Rohhanne hingga tetek nya kemerah-merahan dan keras mengkal terpacak. Setelah puas berkulum lidah aku meneruskan denngan mecium dan menjilat-jilat pipi tengkuk, cuping telinga hingga kelehernya semua aku kerjakan sampai birat-birat.
Aku teruskan lagi denngan mulutku menghisap sebelah tetek Rohhanne sementara tanganku meramas yanng sebelah lagi. aku lihat Rohhanne telah gelisah nafasnya turun naik kencang sesekali mendengus-dengus matanya pula tertutup rapat menikmati rangsangan tangan dan mulutku ke atas tetek nya.
Aku hisap dan ramas tetek nya hingga lenjun denngan air liurku. aku teruskan lagi denngan tanganku merayap keperutnya yanng rata, ke pusat hingga ketendunnya yanng tembam dan masih ditutupi skirt labuh yanng dipakainya.
YOU ARE READING
CERITA LUCAH 2020🔞
RomantizmAmaran 🔞 Menghimpunkan cerita cerita lucah terbaru 2020. (slow update) (under counstruction)