- Здравей, красавице!
- Днес закъсня.
- Да не ти липсвах, принцесо?
- Естествено, нямаше кой да ме бие.
- Спокойно, принцесо, ще поправим това.- каза и удари силен шамар.
- Отслабнал си, Доминик!
- Наистина ли, съкровище?
- Да, задник!
- Не бъди толкова лоша, виж в колко добро настроение съм.
- Аз също.
- Тогава хайде да си поиграем.
- Можеш да ме отвържеш и да играем честно.
- Джентълмен съм, така че ще го направя.-Дом я отвърза.
- Хайде скъпа, сега удряй!
Момичето започна да го удря, но той блокираше ударите и .Беше му много забавно как момичето пред него искаше да го нарани. Тя бе поне 1 глава по ниска от него с синьо-лилава коса. Преди да я отвлече тя тренираше, но нямаше как да се сравнява с него. Минута невнимание и тя го ритна между краката.
-Кучка!
-Какво има, Дом? Да не би да те нараних? Боже колко съжалявам!-каза саркастично тя!
-Това ти е за дето ме отвлече копеле!-започна да ме рита в корема и в "приятелчето ми", а аз се присвивах, докато всичко не стана черно.
Гл. т. Рикардо
Влезнах в стаята и усмивка се появи на устните ми. Ейва гледаше Доминик който беше в безсъзнание.
-Готова ли си да се махнеш от това място?
-Повече от готова!
-Благодаря ти за цялата помощ.
-Няма защо, малката. Не заслужаваше това, което този ти причиняваше.
-Хайде да те изведем от тук.
-Шефе къде я водите?
-При Доминик!
Никълъс кимна, знаех че ще ме пита. Се пак той я пази, но като знае че ще я "заведа" при Дом нищо няма да заподозре.
Доминик е мой брат, но това което причиняваше на Ейва, беше прекалено.
Тя нямаше вина за нещата в който я обвиниха. В продължение на 3 месеца тя изтърпя много бой и много други ужасни неща. Сега ще и помогна да продължи живота си, без да се налага да бъде боксува круша. И да търпи настроенията на Доминик. Знам истината за инцидента, но Доминик беше заслепен от мъста си за отмъщение че забрави Ейва и какво направи тя за него...
Гл. т. Дом
Събудих се и очите ми бяха замъглени. Успях да си върна фокуса.. но къде е Ейва?
-ЕЙВАААА!
-Шефе?-влезе в стаята видимо изненадам да ме види.
-Никълъс, къде е Ейва?
-Шефе, Рикардо каза че я води при вас!
-Мамкаа муу!!!
Ейва ти отново ще се върнеш тук не сме приключили...
YOU ARE READING
Извинението🔞
RomanceТя е отвлеченото момиче което всички искат да пречупят.Той се наслаждава да я вижда как страда.Тя не знае защо той я мрази толкова и защо всеки ден я наранява.Той иска да я види победена с разбито сърце,каквото е негово.