Глава 9

1.9K 59 14
                                    

Гл. т. Дом
Мислех какво да правя? Как да накарам Ейва да забрави всичко.. Ана ще си плати за всичко в момента я държа в стаята, в която причиних толкова болка на Ейва. До колкото научавах от Рик тя се възстановяваше. Мая не се отделя от нея, но също така и не ме поглежда, не говори с мен... презира ме и с право. След разговора ни преди седмица не съм виждал Ейва и много ми липсва...дори и да е саркастична към мен. От всичко най-много ми липсват усмивките и на двете. На бюрото още имам тяхна снимка, беше подарък от Мая. Принципно тя пази всички снимки но тази я беше извадила 4 пъти за всеки един от нас. От къде можех да зная че сега ще копнея за всички тези снимки, за да се спомням хубавите моменти. Потънал в мислите си не разбрах кога вече не бях сам в кабинета.
-Здравей, Мая.-погледнах към малката си сестра.
-Какво целиш?
-В какъв смисъл?-наистина не знаех за какво говори.
-Знам че с Рик сте се сдобрили и той ти спася информация.
..да нищо не отбягваше на Мая.
-Отново не грешиш.
-Каквото и да става ти до Ейва няма да се доближиш.
-Няма да я нараня!
-Не ти вярвам.
-Не можеш да ме държиш далеч от нея Мая!
-Не ме предизвиквай, Дом!-може да съм мафиот, обаче Мая науми ли си нещо прави го. Не мога да допусна да отведе Ейва далеч.
-Мая аз наистина съжалявам...
-Ти?-каза и започна да се смее фалшиво.
-Мая не прави така...
-А какво да правя? Ааа???Три месеца бях в кома ,а ти си унижавал Ейва, биел си я, продавал си я.. Отвръщаш ме! Колко и взимаше??
За час, два или три???Колко копеле?
-Мая не ме питай моля те...-очите ми се насълзиха като си припомнях колко и вземах за нея...
-Попитах колко и да колко време?
-10000 на час а ако искаха повече трябваше да плащат по 15000 хиляди...
-На колко я даде?
-Мая престани.. Боли ме.. Не разбираш ли?
-Още много ще те боли Доминик! Ейва ще оздравее, ще я запозная с добър човек и от там тя ще се омъжи и ще бъде щастлива, спокойно ще ти пратя покана за сватбата. Ще и помогна да те забрави.
-Мая не би ми го причинила...Ти знаеш колко я обичам.
-Ще го направя за да може най-накрая да е щастлива.
-Мая недей...
-Само тя да се оправи и ще го направя! Исках и за друго да говоря с теб.
-Слушам те.
-Ще откриеш Ана и ще я доведеш тук! Имаш 48 часа да изпълниш това което ти казвам.
-Ана е долу в подземията от няколко дни.
-Така ли?-успях да я изненадам.
-Да.
-Значи още по-добре, добре ще се позабавлявам..
-Ще ти помог..
-Не! Не искам "помощта ти" но ще гледаш как наранявам любимата ти! Това ще е просто чудесно.
-Ти няма да нараниш Ейва..
-Не говоря за Ейва малоумен дебил ,а за Ана.
-Аз не обичам Ана а Ейва.
-Не ми ги пробутвай тези, знам всичко а сега е време за отмъщение!

Извинението🔞Where stories live. Discover now