Глава 3

2.3K 76 8
                                    

Гл. т. Дом
Бях още по ядосан след като прегледах охранителните записи. Ще я върна тук тя трябва да страда. Мая е в кома по нейна вина. Моята луда сестра имаше толкова жизнерадостен смях, който не съм чувал от 3 месеца. За всеки ден в който Мая не може да се смее или усмихва, Ейва плаща.

Преди всичко това да се случи бях влюбен в Ейва и исках да и предложа, тей като мислех че тя е момичето за мен ..Но тогава тя навреди на Мая и сега ще плаща. Заклех се че в деня в който Мая се събуди ще убия Ейва.
Някой почука на вратата.
-Влез.
-Здравей, как си?-През вратата влезе Ана тя ми беше неизмерна подкрепа. Мая не я харесваше много, но тя е много добър човек.
-Не много добре.
-Защо какво има?
-Ейва избяга.
-КАКВОО!
-Да.
-Но как?
-Рик я е измъкнал.
-Божее..
-Здравейте!-влезе Рик.
-Оо вещицо и ти си била тук.
-Рик не и говори така. Кажи ми къде е Ейва!!
-И защо? За да може Ейва да поема вината на ей тази кучка тук? Забрави!
-Веднага се извини на Ана!
-Хахахаха успех да ме накараш. Спасих Ейва дойдох тук за да ти го кажа. Чао Дом. Чао вещице.- подсмихна се и излезе.
-Съжалявам, Ана.
-Няма проблем, Дом брат ти никога не ме е харесвал.
-Искаш ли да вечеряш с мен?
-Да.
-Ще те взема в 20 часа.
-До довечера.
-До довечера.

Започнах отново с работата си. Хората ми търсят Ейва. Сега къде ми е флашката ? Отключих един от шкафовете ми и я открих но там беше и...Снимката на Мая и Ейва от ваканцията ни преди 5 месеца и двете бяха щастливи ..А сега Мая се бори за живота си.. Защо Ейва и го причини.. Те бяха толкова близки.. Боли ме...
-Още я обичаш!-чух гласа на Рик.
-Винаги ще обичам Мая.
-Говорих за Ейва.
-Мразя я!
-Лъжи друг!
-Тя навреди на Мая и сега ще страда!
-Дом ти си идиот! Пребиваше я! Момичето което няма никаква шибана вина!
-Имаа! Заради нея Мая е в кома!

Рик щеше да продължи но телефона ми звънна.
-Ало?
-Шефе открихме я!
-Отлично! Къде е?
-В къщата в гората.
-Идвам веднага!

-Къде отиваш?
-Да доведа Ейва у "дома"!
-Няма да припарваш до нея!
-Само гледай!
-Дом, недей!
-Саймън!
-Да шефе?
-Заключете го в една от стайте!
-Не ме пипайте!
-ВЕДНАГА!
-Пуснете ме! Пуснете ме! Доминик не смей!!!Не смей!!-Рик продължи да крещи, но на мен не ми пукаше.

Скоро ще се срещнем сладка ми Ейва..

Извинението🔞Where stories live. Discover now