Гл. т. Мая
От 2 часа бяхме в болницата и чакахме доктора да ни каже състоянието на Ейва.
Не можех да повярвам че Дом и е причинил всичко това. Той чакаше също с нас, опитахме се да го изгоним но не се получи.
Доктора излезе.
-Близките на Ейва?
И тримата станахме, но няма да стане Дом.
-Аз и Рик сме близките и!
-Ами вие кой сте?-попита Доминик.
-Той е никой господине!-казах аз.
-Добре
-Как е тя докторе?
-Състоянието и не е добре, не се е хранила както трябва от много време, имунната и система е много слаба ,това момиче е понесло много, бой, изнасилвано е, цялото и тяло е в синини. Понесла е много тежък побой преди може би 2-3 часа, човекът изобщо не я жалил.
Слушах и полядявах.. ще съжаляваш и то много. Вече съм будна и няма да ти позволя дори с пръст да я пипнеш. Погледнах го, виждах болката му...сега ще разбереш какво е истинска болка Доминик.
-Знаете ли кой и го е причинил?
-Да!
-Ще трябва да свидетелствате.
-Разбира се.
Нямах никакво намерение да свидетелствам, просто искам да разкарам доктора и да прибера Ейва в къщи.
-Ще се обадя в полицията.
-Добре.
-Рик трябва да я махнем от тук. Вземи я и ще я заведем в къщи от там ще се грижим за нея.
-Добре.
-Ще ви помогна!-предателя се обади, обърнах се и му зашлевих шамар.
-Кой ти е искал помощта на теб?
-Мая, миличка моля ти не прави така.
-Как?
-Не ме мрази!
-Ти си наранил Ейва!! Ейваа моята най-добра приятелка!!През тези 3 месеца ти си продавал тялото и!!Ти и беше първия! Как можа да дадеш тялото и на друг???Как??Как можа негоднико??Как ти даде сърце?
-Направих всичко за да си отмъстя!
-Но на погрешния човек!!
-Знам и много съжалявам!!Обичам я! Мислиш ли че не ме е боляло когато я давах на други..
-Нищо ти е нямало даже си се радвал.. сега се махай!!
-Мая готов съм, хайде де се махаме!
-Хайде!
-Мая..
-Какво?
-Вкъщи ли ще я заведете?
-В имението, знам че е била там но домът ми и там.
-Добре..След няколко дни...
Гл. т. Дом
Мая не ми позволява да припаря до Ейва не знам дали се е събудила.. абсолютно нищо.. Рик не говори с мен а само те знаят как е Ейва..
Боли ме много, всяко нещо което и причиних ..не мога да се понасям нито да се погледна в огледалото...
-Шефе?
-Влез, Ник.
-В момента няма никой при Ейва и ако искате може да я видите.
-Благодаря ти.
Отидох при нея. Тя спеше ..огледах цялото и лице...Беше в синини но беше много красива както винаги е била..
-Обичам те, Ейва и много съжалявам за всичко мишленце...
-Д-омм..
-Мишленце!
-Ти как влезе тук?
-Мая моля те недей.. Дойдох тук за да я видя. Много се притесних за нея.
-Така ли? А когато я биеше пукаше ли ти говедо?
-Маяя..
-Махай се от тази стая,веднагаа!
-До-мм...
-Ейва миличка.-Мая отиде до нея
-Ма-яя.
-Да аз съм.
-Хайде отвори красивите си очи.
-Маяя вс-ичко-о м-ее б-о-лии..
YOU ARE READING
Извинението🔞
RomanceТя е отвлеченото момиче което всички искат да пречупят.Той се наслаждава да я вижда как страда.Тя не знае защо той я мрази толкова и защо всеки ден я наранява.Той иска да я види победена с разбито сърце,каквото е негово.