0.2

630 75 27
                                    

Mark, kapıyı tıklatmanın ardından hocasından aldığı komutlu içeri girip, kapıyı yavaşça kapattı. Seulgi, eliyle masanın diğer tarafında -tam karşısında- bulunan sandalyeyi işaret etti. "Otur bakalım."

Mark, gerilmeye başlamıştı bile. Sakince oturdu ve yine yapmacık bir şekilde esnedi. "Mark, tahmin et bakalım okuduğum ilk sınav kağıdı kimin?" Mark iç çekti. "Bana sorduğunuza göre, benim ki olmalı." Kang Seulgi kafa salladı. "Aynen öyle Mark. Sınav notun çok çok düşük. Hatta ortada not denebilecek bir şey yok."

Mark, şaşırmış gibi gözlerini büyüttü. "Anlamadım? Çok mu kötü geçmiş hocam? Kaç aldım?" Kang Seulgi, burun kemiğine masaj yaparken gözlerini kapattı. Odadaki sessizlik, Mark'ın yakalanma olasılığının verdiği endişesini artırıyordu. "Gerçekten şaka gibi. Sıfır aldın Mark. Beş üzerinden değil, yüz üzerinden sıfır aldın." Mark gözlerini kocaman açtı. "Hayır hocam, bu imkansız. Biliyorsunuz, ben matematik sınavlarında hep okul birincisiyim!"

Kang Seulgi kafa salladı. "İnan ben de çok şaşkınım. Moralinin bozuk oluşuna yormaya çalışıyorum sınav notunu, ama sınavdan önce gülümseyen suratın aklıma gelince mantıklı olmadığına kanaat getiriyorum. Sanırım, bu konuyu ailenle konuşmalıyım Mark."

Mark başını eğdi. "Gerçekten özür dilerim hocam. Dün gece, hiç uyumayıpcsınava çalıştığımdan oldukça uykulu geldim okula. Sorular, uykusuzluğumun verdiği dikkatsizlikten dolayı yanlış çözülmüş olmalı." Kang Seulgi, dudaklarını birbirine bastırıp eğildi ve Mark'ın omzunu sıvazladı.

"Beni şaşırttın Mark. Ne kadar Mina'nın hırsı beni sevindirse de, yine sen birinci olursun sanıyordum. Ama sanırım tanrı bu sefer Mina'nın tarafında oldu." Mark yutkundu. "Bir de hocam, yeni konuyu çok iyi kavrayamadığım için sınavda yapamamış da olabilirim."

Kang Seulgi iç çekti. "Pekâlâ, o zaman o konunun üzerinden bir daha geçerim. Ama..." Omuzlarını düşürdü. "... mufredata göre gerideyiz. Sen kendin halledemez misin?" Mark başını olumsuzca salladığında Kang Seulgi gülümsedi. "Sanırım bir çözümüm var."

Mark kaşlarını kaldırdı. "Nedir hocam?" Seulgi gülümsedi. "Meraktan Mina'nın kağıdını incelemiştim. O son konudan çıkan soruların tümünü doğru yanıtlamış. Bence Mina'dan sana o konuyu öğretmesi için rica edebilirsin. Hem senin gibi zeki bir öğrencinin bile, kendisine ihtiyaç duyduğunu düşündürmen Mina'yı sevindirecektir."


Zero 💢 mark + mina ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin