0.8

408 63 21
                                    

"Günlerdir Mina ile ders çalışıyorsunuz Mark. Bu çalışmanın bir karşılığı olmalı, bu yüzden sana telafi sınavı yapacağım. Ve o sınavdan aldığın puanın yüzde sekseni etkili olacak. Yani sen telafi sınavından tam puan alırsan bunun sadece yüzde sekizi girilecek notlarına."

Mark kafa salladı. "Pekâlâ hocam. Ben hazırım." Seulgi başıyla onayladı. "Güzel. O zaman bu dersini dinle, bir sonraki derste benim yanımda, burada, sınav olacaksın tamam mı?"

Kafa salladı Mark. "Peki hocam." Seulgi ellerini birbirine çarptırdı. "Hadi o zaman sınıfına!" Mark gülümsedi. "Teşekkür ederim hocam, gerçekten bu denli sıcakkanlı ve bir anne edsaıyla bize, bana yardım ettiğiniz için."

Seulgi gözlerini kıstı. "Duygulu olmanın sırası değil oğlum, hadi sınıfına!" Mark kafa sallayıp oturduğu yerden kalkıp doksan derece eğildi ve odadan koşarak çıkıp koridorun ortalarında bulunan sınıfına doğru yürümeye başladı.

Sınıfa nefes nefese girdiği anda edebiyat hocası Son Seungwan kaşlarını çattı. "Rehberliğe gitmemiş miydin Mark? Neden nefes nefesesin?" Mark saygıyla eğilip tekrar nefes nefese konuştu. "Derse geç kalmamak için koştum hocam." Chenle en arka sıradan konuştu. "Rehberlik sınıfı şurası be! Nefes nefese kalınacak bir şeyi yok!"

Birkaç kişi gülerek Chenle'ya çevirdiler bakışlarını. Mark gülerek sırasına geçtiğinde Seungwan bakışlarını Chenle'ya çevirdi. "Seni kınıyorum. Dilimizde o kadar güzel konuşma teknikleri varken, sen gidiyorsun sokak diliyle konuşuyorsun Chenle!"

Chenle güldü. "Özür dilerim hocam."

Mina başını çevirip Mark'a bakarak ağzını oynattı. 'Neden rehberlikteydin?'
Mark kaşlarını çatarak anlamaya çalışsa da en sonunda konuştu. "Ne dediğini anlamadım Mina-ya!" Mina 'geri zekalı' dercesine bir tavırla gözlerini kapatıp bakışlarını eğdi ve önüne döndü.

Az sonra yan sırada oturan Jaemin'in uzattığı kağıdı eline aldı Mina. Jaemin önüne dönmeden önce eğilip fısıldadı. "Mark gönderdi. İçinde ne yazdığını teneffüste bana da söyle, öğrenmezsem çatlarım!" Mina gülerek başımı eğdi ve sırasının altından kağıdı açtı ve okudu.
"Dün ki itirafı, reddedecek olsan bile esgeçme Mina.''

''

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Zero 💢 mark + mina ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin