0.5

451 65 29
                                    

"Aferin sana Mark Lee!" Farkında olmadan sevinçle bağırdı Mina, kütüphanenin ortasında. Tüm sert ve anlamayan bakışlara karşılık üzgün bir tavır takındı. Herkese, 'üzgünüm' dercesine ağız oynatmanın ardından yanındaki oğlana döndü. "Konuyu anladın değil mi?"

Mark iç çekti. "Mina, bugün okul çıkışı beraber sinemaya gidelim mi?" Mina, şaşkınlıkla çattı kaşlarını. Sessizlikle Mark'a bakarken Mark ayağa kalkıp kitaplarını eline almanın ardından fısıldadı. "Reddetmediğine göre, bugün çıkışta sinemaya gidiyoruz."
...

"Ya Mark, hemen dur orada!" Kang Seulgi'nin seslenişi ile birkaç kişi dönüp Mark' baktı. Mark durup ardına çevirdi başını. "Durdum hocam." Seulgi elindeki cetvelle Mark'ın bacağına vurdu. "Mina ile çıkışta ne yapacaksınız bakalım?" Mark gözlerini kısarak başını eğdi ve içinden lanetler yağdırmaya başladı. "Kim söyledi hocam?"

Seulgi gözlerini kıstı. "Orası bana kalsın. Ama kütüphanede çok sesiniz çıktığı için birkaç kişi sizden şikayetçi olmak için müdürlüğe gitti. Aralarından biri de bana senin teklifini ve Mina yerine verdiğin cevabını söyledi. Ben seni böyle mi eğittim?"

Mark ensesini kaşıdı. "Odanızda konuşsak, diğer öğrenciler bana bakıyorlar hocam." Seulgi gözlerini kıstı. "Sesimi çıkarmadan uzaklaşacağım. Ama çıkışta kesinlikle evine kadar gittiğini göreceğim Mark." Yutkundu Mark. "Neden hocam? Ne ortada bir rahatsız etme var, ne de bir yanlış davranış. Daha geçen gün kendiniz diğer akranlarıma nazaran terbiyeli olduğumu vurguluyordunuz. Terbiyeliyim ama ailemden gördüğüm gibi ben de başkalarına sevgi besleyebiliyorum."

Kafa salladı. "Mesela sizi öğretmenim gibi, Chenle'yu arkadaşım gibi, Mina'yı da kız arkadaşım gibi seviyorum. Ne Mina'yı rahatsız ediyorum, ne de ona yanlış bir davranışta bulunuyorum. Bu yanlış sayılmaz, değil mi?"

 Bu yanlış sayılmaz, değil mi?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Zero 💢 mark + mina ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin