0.4

490 70 31
                                    

"Aferin çocuklarıma." Okuduğu kitabı geri bırakmak için girdiği kütüphanede Mark ve Mina'nın birlikte ders çalıştığıklarını gören Kang Seulgi, bilerek yolunu uzatarak arkalarından dolanmıştı.

Duydukları fısıltı ile iki öğrencide aynı anda kafalarını çevirdiler. Seulgi iki elindeki başparmaklarını onlara doğrulttu. "Bravo Mina, sana güveniyorum kızım."

Mina gülümseyerek önüne döndü. Mark gülerek mırıldandı. "Soyisimleriniz de aynı. Kardeş olduğunuzdan şüpheleniyorum." Mina güldü. "Saçmalama! Tek çocuğum ben." Mark gülümsedi. "Ya Mina, dersi bölmesene!" Mina anında kaşlarını çattı. "Çift kişilikli misin Mark?"
...

"Beni çağırmışsınız hocam?" Mark'ın cümlesini başıyla onayladı, Kang Seulgi. Bu oyunculukla geçen üç günün aksine Mark bu sefer gerçekten gergindi. Seulgi boğazını temizlemenin ardından gözlerini önündeki kağıtlardan çekip karşısına oturan öğrencisine çevirdi.

"Mark, seni kendi oğlummuş gibi sevdiğimi biliyorsun, değil mi?" Mark kafa salladı. "Her öğrenci sizlerin çocuğu bu okulda, sevginizi hissettiriyorsunuz." Seulgi kafa salladı. "Diğer öğretmenlerin aksine seni her sınavda birinci olduğun için değil, yaşının gereği diğer erkekler gibi etrafta sürtmek yerine hedeflerine odaklandığın için seni seviyorum Mark."

İç çekti. "Ama sanırım bir şeyler seziyorum." Mark, yakalanmış olduğunu düşünerek zorla yutkundu. "Sınavdan önce çok neşeliydin ama sınav zamanı uyku bastı birden. Bu garip değil mi? Yani sana bir şeyler çağrıştırmaya çalışmıyorum Mark, sadece seni diğer çalışmayan öğrencilerimin tehdit etmiş olma ihtimali takıldı kafama."

Mark, rahatlayarak nefesini dışarı verdi. Odaya girdiğinden beri içindeki suçluluk duygusu nedeniyle ciddi durmasına rağmen, şu an gülümseyişi suratına yayılmıştı. "Hocam, benim arkadaşcanlısı biri olduğumu biliyorsunuz. Bu okulda kavgalı olduğum, canımı sıkan, ya da tehdit eden kimse yok. Sınavdan önce stresimi bastırmak adına gülümsemeye çalışsam da bir işe yaramamıştı-"

Seulgi kaşlarını çattı. "Peki neden sıfır aldın. Hayır, en azından beş üzerinden iki alsan hatta bir alsan bile kafî, ancak sen beş üzerinden bile değil tam yüz üzerinden sıfır aldın. Bu çok olanaksız! Kağıdı boş vermiş olsan, tamam der susarım ancak çözmeye çalışmışsın bir de!"

Seulgi kaşlarını kaldırıp fısıldadı. "Bana içindekileri dökebilirsin Mark. Gerçekten o sınavı bilerek yanlış çözmedin, değil mi?"


Zero 💢 mark + mina ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin