GEÇMİŞ
Namjoon güzel uykusundan Jimin'in onu dürtmesiyle uyandı.
"Ne istiyorsun Jimin."
"Hyung hadi kalk bugün cumartesi."
"Ee cumartesiyse ne yapalım?"Namjoon birden ayağa fırladı. Ve kendine küfür ediyordu.
"Olamaz babama verdiğim sözü unuttum."
Jimin meraklı gözlerle Namjoon'a baktı. Namjoon soru soran gözlerle bakan Jimin'in soru sormasını beklemeden cevap verdi.
"Bugün birlikte biraz zaman geçiricektik.""Ama bugün birlikte lunaparka gideriz diye düşünmüştüm."
"Bensiz gidin."Namjoon Jimin'i orada bırakıp duş almaya gitti. Duştan çıktıktan siyah dar bir pantolon üstüne mavi bir t-shirt ve siyah ayakkabılarını giyip aşağıya indi. Kapıya yöneldiğinde Taehyung'un sorduğu soruyla duraksadı.
"Namjoon nereye gidiyorsun."
"Bugün babamla biraz takılalım dedik."Namjoon gideceği sırada Taehyung ona tekrar seslendi.
"Kahvaltı yapmayacak mısın?"
"Dışarıda yerim hadi görüşürüz."
Jimin: Hadi bizde lunaparka gidelim.
***********
Namjoon anlaştıkları kafede babasını yaklaşık bir saat boyunca bekledi. Babası gelmeyince telefonla aradı. Telefona da cevap vermeyince bir taksiye atlayıp babasının evine gitti. Kapıyı birkaç kez vurduğunda kimse kapıyı açmayınca kapıyı yedek anahtarla açıp içeri girdi. Oturma odasında kimse yoktu.
Yatak odasına gittiği an gördüğü görüntü ile göz yaşlarına boğuldu. Babası onu görünce yataktan fırladı." Oğlum sesin b-burda ne işin var." Namjoon göz yaşlarını silip işaret parmağını yukarı kaldırdı.
"Sakın bana oğlum deme."Namjoon orayı terk ettiğinde babası arkasından seslendi. Namjoon ağlayarak bir kafeye gitti. Telefonunun çalmasıyla cebinden çıkarttı. Arayan babasıydı. Babasını meşgule atıp Jin' i aradı.
"Jin neredesin."
"Çocuklarla lunaparka gittik. Ne oldu."
"Biraz konuşabilir miyiz?"
"Bir dakika sen ağlıyormusun?"
"Gelince konuşalım mi?"
"Tamam geliyorum."Namjoon biraz bekledikten sonra arkadan gelen ayak sesiyle arkasına baktığında babasını gördü. Babasını görünce bağırmaya başladı.
"Ne işin var burda hemen defol git."
"Namjoon lütfen dinle"
"Neyi dinliyim, en yakın arkadaşımın annesiyle nasıl yattığını mı?"
" annene soylemiyeceksin değil mi ? Sonra çok üzülür." Namjoon alaylı bir sırıtış yaptı.
"Aksine senin gibi bir itin neler yaptığını öğrenince bana teşekkür edicek"
" eh yeter be! eğer tek kişiye söylersen seni ve arkadaşlarını polise şikayet ederim. Sen de o kadar masum sayılmazsın."
"Seni lanet olası pislik babam olduğun için senden utanıyorum."
Umarim beğenmişsinizdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜME DAVETİYE
RandomBir grup arkadaş eğlence için gittikleri evde bu sefer ölmemek için savaşırlar.