1.BÖLÜM

41 6 1
                                    


Arkadaşlar bu kitabı okurken Bts'i ünlü bir grup olarak değilde çok yakın 7 arkadaş olarak düşünüp okursanız sevinirim.

Jin kapının çalmasıyla aşağıya indi. Jungkook'un elindeki davetiyeye baktı.

"Elindeki ne?" Jungkook Jin'e göz devirerek baktı.

"Neye benziyor."  Jin, elindeki kağıda merakla bakıyordu.

"Ne yazıyor okusana".

Jungkook Jin'in dediğini yapıp davetiyeyi açıp sesli bir şekilde okudu.

"Merhaba çocuklar. Ben Yeon Min. Bu hafta sonu birlikte zaman geçiririz diye çok güzel ve korkutucu bir yer kiraladım. Hepinizi bekliyorum lütfen gelin.
Adres: Hamilton konağı"

Yeon Min Jungkook'un kuzeniydi. Bu yaz hep onlarla zaman geçirmişti. Hepsi Yeon Min'i çok seviyordu. Ama Suga onu hiç sevmiyordu. Çünkü onun hakkında bilmemesi gereken önemli bir şey biliyordu.

Jungkook davetiyeyi diğerlerine de göstermek için mutfağa gitti. Taehyung Namjoon'a meraklı gözlerle baktı.

"Ne diyorsun hyung gidelim mi?" Namjoon ona merakla bakan Taehyung'a döndü. Endişeli bir hali vardı. Gitmek istemiyordu ama diğerlerini kırmakta istemiyordu.
" Bilemiyorum çocuklar bence gitmemeliyiz."

Hep beraber Namjoon'a yalvaran bakışlarla baktılar. Namjoon'un kararı onlar için önemliydi ama gitmek istiyorlardı.

"Hadi ama hyung ne olabilirki lütfen gidelim." Hep bir ağızdan konuşmuşlardı. Hepsi Namjoon'un ağzından çıkacak cevabı beklerken Suga araya girmişti.

" Aslına bakarsanız Yeon Min'e hiç güvenmiyorum. Bence gitmemeliyiz. Jungkook Suga'ya sinirle baktı. "Kuzenim hakkında doğru konuş Suga"

Suga konuşacağı sırada Namjoon tatsızlık çıkmasın diye "tamam gidelim" diye bağırdı.

Jungkook ve diğerleri yarın gitmenin verdiği huzur ile bavullarını hazırlamaya gittiler. Onların gitmesiyle mutfak sessiz bir hal aldı. Mutfakta Taehyung, Namjoon ve Mia kalmıştı. Namjoon evin hizmetçisi olan Mia'ya baktı. Mia'da ona bakınca yüzünde hafif bir gülümseme belirdi.

" Sende gelmek istermisin?" Mia Namjoon'un kendisine yönelttiği soruyla şaşkınlığını gizleyemedi.

"Ben mi?" Namjoon soru karşısında gülümseyerek kafasını salladı.

" Yok ben gelmiyeyim hem zaten sizi çağırmış en iyisi gelmeyeyim." Taehyung araya girdi.

"Sende gel Mia. Çok eğlenicez hem Yeon Min senin gelmeni dert etmez aksine sevinir."

Mia Taehyung'un onu davet etmesine çok mutlu olmuştu ve Taehyung'tan hoşlandığı icin onu kırmak istemiyordu. Mia "tamam" deyip oradan uzaklaştı. Namjoon ve Taehyung mutfakta yalnız kaldı. Tabi kapıda onları dinleyen Jin dışında.

"Mia senden hoşlanıyor ve sende bunu biliyorsun". Taehyung üzgün bir şekilde Namjoon'a baktı.

"Farkındayım ama ne yapacağımı bilmiyorum". Namjoon hemen cevap verdi.

"Gidip onunla konuşmalısın.". Jin duydukları ile çok şaşırmıştı. Mia'dan hoşlanıyordu ve daha kötüsü de onun Taehyung'tan hoşlandığını bilmiyordu. Jin gözleri dolmuş yumruğunu sıkarak oradan uzaklaştı.
Hemen gidip televizyonun karşısına oturdu. Göz yaşlarını hakim olamaya çalışırken yanına Taehyung geldi ve kolunu Jin'in omuzuna attı.

ÖLÜME DAVETİYE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin