İlk Gün

525 31 26
                                    

Bugün okulun ilk günüydü.Ve Tony'nin umrunda mıydı?Hayır.Babası onu zorla yatılı bi okula gönderiyordu.Yatağından söylenerek kalktı ve üstünü giyindi.Aşağıya indiğinde valizi kapının hemen önünde duruyordu.

:Demek beni göndermeye bu kadar razısınız.

:Tony,seni normal bir okula gönderdiğimiz zaman daima okuldan kaçıyırsun!Ne yapabiliriz ki!Kaç kere uyardık!

Tony gözünü devirdi ve direk kapıya yöneldi.Tam valizi alıp çıkarken annesi ona seslendi.

:Tony!Kahvaltı etmeyecek misin?

:Hayır.

Hızlıca evden çıktı ve kapının önünde onu bekleyen arabaya bindi.Yaklaşık 1,5 saat sonra gelmişlerdi.Şoförün dediği şeyleri tamamlamasını beklemeden arabadan indi.Şoförün bağrışlarını görmezden gelerek okulun bahçesine girdi.Bahçe fazlasıyla büyüktü.Bahçeye girer girmez seni bir heykel karşılıyordu.Bina fazla görkemliydi,tıpkı bir saray gibi.Köprüden geçtikten sonra sınırları çimlerle belirlenmiş bir yolda ilerlemeye başladı.

(Bina aşağıda)

Heykelde kim olduğunu bilmediği bir adam vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Heykelde kim olduğunu bilmediği bir adam vardı.Buranın müdürü olmalıydı.Sağ tarafına baktığında ortalama kendi yaşlarında olduğunu düşündüğü bir grup genç sohbet ediyordu.Ama fazla uzaktaydı.Tabii koskoca Tony Stark o kadar yolu yürümezdi.Üstelik havalı bir giriş yapmalıydı.Zırhının içine girdi ve oraya doğru uçmaya başladı.Oraya geldiğinde birden yere kahraman pozu vererek indi.Ayağa kalktığında sadece birkaç kişinin dikkatini çektiğini gördü.Kızıllı kız sadece bir bakış atıp yanındaki oğlan ile konuşmasına devam etti.Sarı saçlı çocuk ise dikkatini kızıllıdan alıp Tony'e vermişti.Kıvırcık saçlı ve gözlüklü bir çocuk zırhı inceliyordu.Kıvırcığın yanındaki kısa kahverengi-sarımsı saçları olan çocuk da turşularını afiyetle yiyordu.Tony onu görünce yüzünü ekşitti.Diğer demir kollu çocuk ve siyahi çocuk kavga ediyor,Tony'i tınlamıyordu bile.Tabii bu Tony'nin hiç hoşuna gitmemişti.

:Heeey!Burda koskoca Tony Stark var ve hiçbirinizin umurunda değil!

Kızıllı sarı çocuğun onu dinlemeyip Tony'i izlediğini görünce Tony'e dönüp içinden geçirdi.

'Bu çocukta bu kadar ilgi çekici ne görüyorsunuz Tanrı Aşkına!'

Tony zırhını çıkardı ve yüzünü ekşiterek turşu yiyen çocuğa baktı.Sonunda kavga edilen ikili turşu yiyen çocuğu bakıp güldü ve Tony'e döndüler.Demir kollu konuşmaya başladı.

:O clint,genelde daha da iğrenç yer.Okulun ilk günü diye kibar yiyor.

Tony hayrete düşmüştü.

:Bu kibar hali mi?!

Tüm grup gülmeye başladı.Kıvırcık saçlı çocuğun Tony'i yanına çağırması ile sustular.

:Eeee ismin ne ilgi çeken hiçbişeyi olmayan ama yine de herkesin dönüp baktığı egonun vücut bulmuş hali?

:İsmim Tony.Soğuk davranan sevgilisinin ilgisini çektim diye kıskanan domates kafa.Senin ismin ne?

Kız o 'sevgili' lafına sinirlenmiş olacak ki derin bir nefes aldıktan sonra konuştu.

:Birincisi,aşk çocuklar içindir. İkinicisi,ismin Natalia Alianova (yanliş yazmış olabilirim srry) ama kısaca Natasha veya Nat diyebilirsin.

Kız yüzüne sahte bir gülümseme yerleştirip önüne geri döndü.Clint'in onu sakinleştiemeye çalıştığı belli oluyordu.Kısa bir tanışma yapıp kaynaştıktan sonra eğlenceli bi konuşma içerisine girmişlerdi.

İlk defa denedim nasıl?💛İstediğiniz shipleri yazabilirsiniz.5 oyda devam edeceğim❤Eğer okunma sayıları artarsa bu sayı da artabilir ehe ehe ehe Neyse görüşürüğzz!!!

Avengers High SchoolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin