Oyun

219 19 16
                                    

Sıradaki zilin çalması ile herkes oflayarak sınıfa girdi.Wanda sonunda dayanamadı ve camları açtı.Öğretmen sınıfa girmiş derse başlamışto bile.Ama nedenini anlayamadıkları bi biçimde Loki onlara çok pis sırıtıyordu.Thor da ona gülümsedi ve önüne döndü.Bunu gören öğretmen (kimi kullansam bilemedim o yüzden böylw diyorum) Thor'a seslendi.

Ö:Thor!Çabuk buraya gel!

Thor ne olduğunu anlayamadan kendini tahtada buldu.Öğretmen ona kalemi verdi ve tahtadaki fizik sorusunu çözmesini istedi.Thor'un orada ne yazdığı ile en küçük bi fikri bile yoktu.Kalemi eline aldı ve kafasına göre bi sayı yazdı.

Ö:Çocuğum bu böyle mi çözülür?Kafadan mı yaptın?

Th:Hee anladım tamam!

Thor yine önüne döndü ve bu sefer bi gökkuşağı,üstüne de kendisi ile Loki'nin el ele tutuştuğu bi resim çizdi ve geri önüne döndü.

Th:Doğru değil mi?

Öğretmenin sinirlendiği her halinden belli oluyordu.Sınıf ise gülmemek için kendini zor tutuyordu.Öğretmen çizdiği şeyleri sildi.

Ö:Tekrar dene Thor.

Thor tekrar tahtaya döndü.Bu seferde 1234 yazdı.Geri önüne döndüğünde hocanın fena bi şekilde sinirlendiğini görebiliyodu.Hemen tahtadan tüydü ve yerine oturdu.

Ö:Thor!Bir daha olmasın!

İyice yerine gömülen Thor.

Th:Tamam...

Ders bitince Loki Wanda'yı bahçeye çağırdı.Wanda ilk başta bi şaşırsa da kabul etti.Loki Wanda'yı da peşine takarak bahçeye çıktı.Bir ağacın altına geçtiler ve Loki Wanda'ya bir takım soru sormaya başladı.Wanda ilk başta istemese de herkesin bi şansa ihtiyacı olduğunu düşünüp vazgeçti.Sonrasında ise Loki teşekkür edip gitti.Wanda ne olduğunu anlayamamıştı ama umrunda da değildi.Tam binaya geri girmişti ki karşısında Pietro'yu buldu.

Pie:Sana ne dedi?

Wa:Neden soruyorsun?

Pie:Çünkü onun sağı solu belli olmaz!

Wanda gözünü devirdi.Kendini koruyacak kadar güce sahipti ama şu ana kadar hiç kullanmamıştı o kadar...

---------------------Akşam-------------------
Herkes yavaş yavaş odasına dağılmaya başlamıştı bile.Sabahları hava ne kadar sıcaksa akşamları da bir o kadar soğuk olurdu.O yüzden bugün odalarında oyun oynamaya karar vermişlerdi.Herkes Carol'un odasında toplanmaya başlamıştı bile.

Ca:Eee hangi oyunu oynayacağız?

Tony oyunların arasında göz gezdirdi.Oyunlara bakarken birinin eksik olduğunu gördü.

To:İyi de burda bir oyun eksik.

Na:Boşver!Seçelim işte bir tane.

St:Nat bilmiyor musun Tony'nin böyle şeylere takıntısı var.

Natasha kafasını salladı.Tony oyunu aramak için ayağa kalktı.Onun peşinden Clint ve Pietro da kalktı.O sırada Sam konuştu.

Sa:Aslında...Benim aklıma bir fikir var.Hazır herkes dışarıdaki soğuktan dolayı dışarıya çıkamıyorken biz çıksak ya.Bahçeyi falan keşfederiz.

Bu fikir herkesin hoşuna gitmişti.Bir kişi hariç,Steve.Çünkü Sam'i tanıyordu.O asla böyle bir şeyi önermezdi.Belki de Bucky ona yemek tepsisi ile vururken olmuştur deyip boşverdi ve hazırlandı.

Burda kesmek istemezdim ama napalım işte LFLSDLSP diğer bölüm hazırda kesin olayı anladınız da neyse böyle olayları hiç beceremiyorum :( Görüşürüz🌻💞Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın byeess❤

Avengers High SchoolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin