Ne?Sam mi yaptı?!

158 11 10
                                    

(Medya çok hoş UwU Natasha'nın Wanda'ya annelik etmesi ve Wanda'nın da ona sığınması😻Peki Shuri napıyo orda kdoskxsk)

Sam'in kafası sanki başka bir yerdeydi.Natasha bunu fark edip Tony'e kaş göz hareketleri ile birşey söyleyip Sam'i peşine taktı ve bahçenin başka bir köşesine gitti.

Na:Sorun ne?

Sa:Hiçbir sorun yok.Sadece beni boya olayında suçlu görmenize kırıldım.

Na:Yalan söylediğin belli!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Steve ve Bucky yürüyüşten gelmişti ama Natasha hala ortalıklarda yoktu.Steve etrafına bakındıktan sonra diğerlerine döndü.

St:Natalia nerde?

Ca:Hiçbir fikrim yok.Sanırım Sam ile konuşmaya gitmişti.

Bu:Steven,istersen bakabiliriz.

Steve başını salladı.

Ca:Bende sizinle geliyorum.Şimdi başınızı belaya falan sokarsınız hiç uğraşamam valla.

Carol da ayağa kalktı ve beraber okulun etrafını gezdiler.Clint ise okulu geziyordu.

Ca:Orada!Sanırım...

Natasha yerde baygın bir şekilde yatıyordu.Steve ile Bucky yanına koşarken Carol da gruba haber verdi.Yaklaşık 5 dakika içinde grup toplanmıştı.

Wa:Sam nerede?

To:Biliyordum!Sam yaptı işte!

Pie:Wanda,zihnine girerek uyandırabilir misin?

Wa:Deneyebilirim.

St:Ona zarar vermez değil mi?

Pietro başını sallayıp tek kaşını kaldırdı.Wanda ise çoktan Natasha'nın yanına çökmüştü.Elini Natasha'ya doğrultarak zihnine girdi ve onu uyandırmaya çalıştı.Yaklaşık 3 dakika sonra Natasha hızlıca doğrularak uyandı.

Na:Aman Tanrım...Sam yapmış...

Tony zıplmaya başladı.

To:Biliyordum işte biliyordum!!!

St:*gözünü devirir* Tony bebek gibi davranma!

Bu:Peki şu an nerede?

Wanda Bucky'e döndü.

Wa:Bilmiyorum,hiç buraya gelirken görmediniz mi?

Pie:Okulun etrafında hızlıca bir tur dönerek kontrol edebilirim.

Br:Yalnız,eğer Natasha'yı bile bayıltabilsiyse bu Sam olamaz ve tek başımıza gitmemeliyiz.İlk olarak okulda kostüm yasak,ve Sam'in kostüm olmadan Natasha'yı yenmesi kolay değil.

Natasha eğilerek botunun bir düğmesine bastı ve her iki botun tabanından da bir adet mini silah ve bıçak çıktı.Ardından düğmelere geri basıp kapattıktan sonra cebinden kumanda benzeri birşey çıkardı,düğmesini bastığı an bir elektirik dalgası saçına taktığı takma saçlardan süzüldü.Dalgayı kapatıp diğerlerine döndü.

Na:O anı hatırlamıyorum ama,bunlarla beni yenmiş olamaz.(azcık o da ego yapsın hıh! Xlslzls)

Tony'nin ağzı açık kaldı.

To:Doğrusunu söylemek gerekirse o kişi Sam midir kimse ona acıdım.

Bu:O zaman gruplar halinde bakalı-

Bucky'nin sesini mutfaktan tonlarca nutella çalan Scott böldü.

Sc:YARDIM EDİN PEŞİMDELER!!!

Bucky Scott'un arkasına baktığında sadece birkaç böcek gördü ama umursamadı.Ta ki Scott tüm Nutella'ları açıp ona ve yanında ki Wanda'ya dökene kadar.

Aşırı kısa farkındayım bir dahakine daha uzun yazmaya çalışıcam🧚‍♀️Oy ve yorum bırakmayı unutmayın baysss💛

Avengers High SchoolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin