Kim yaptı?

194 14 20
                                    

100 okunma olmuş teşekkürler💜🤧

Wanda,Steve ve Bucky dışarıda kamelyaların birine geçmiş özetlerini yazıyorlardı.Wanda ve Steve'in yarısına gelmiş olmasına rağmen Bucky daha yeni başlıyordu.

Wa:Çooookk sıkıcı!

Bu:Ek dersten iyidir.

Wanda bıkkınca başını salladı.

St:Hadi ama!Bakın ben neredeyse bitirdim!Aynı anda vermemiz lazım az acele edin!

Wa:Sakin ol Cap!

Biraz daha konuştuktan sonra yazmaya devam ettiler.Şu anda Tony,Pietro ve Natasha ek dersteydi.Thor Clint'e bakmak için özetten kaytarmıştı.Clint ise bir saat uyanık kalıp turşu yiyemeyeceğini hatırlayınca geri bayılmıştı.

Bu:Sizce Sam mi yaptı?

Wa:Olabilir,çünkü o önerdi ve ona hiç birşey olmadı.

St:Siz ciddi misiniz?Öyle birşey yapmaz o!Loki olmasın?

Bu:İyi de belki de o an orada tek benim olacağımı düşünüyordu o da öyle birşey yapmak istedi sonra da olay olana kadar pusuya yattı.Tabii planda herkesin orada olacağı yoktu.Herkesi o halde görünce bi şaşırdı sonra da bir taşla 7 kuş dedi?

Wa:Bu arada Bruce'un cezası neydi?Ortalıklarda yokta.

Bu Bucky'nin kaşlarını çatmasına sebep oldu.Steve Bucky'nin cevap vermeyeceğini anlayınca o açıkladı.

St:O ders çalışmayı sevdiği için ona gerçekten de 'ceza' gibi gelecek birşey istediler o yüzden de onun cezası en sevdiği derslere girmemek.
Wanda özetine son kelimeyi de yazdıktan sonra arkasına yaslandı.

Wa:Sonunda bitti.Bucky senin ne kadar kaldı?

Bu:Bitti

St:Hadi verelim o halde.

Steve ve Wanda ayağa kalkıp eşyalarını toplamaya başladı.Bucky ise direk eşyaları çantasına koyup çantayı sırtına taktı.

Bu:Hadi Steve derse geç kalmak istemeyiz.

Steve başını salladı ve Wanda'ya veda ederek sınıflarına doğru ilerlemeye başladılar.O sırada Steve Bucky'i durdurdu.

St:Senin sorunun ne?

Bu:Ne sorunu ya ben gayet iyiyim.

St:Tıpkı 13 yaşındaki ergenler gibi trip atıyorsun da o yüzden sordum.

Bucky ilerlemeye devam etti ve sınıfına girdi.

St:Bucky!Kötü birşey mi dedim?Bucky!

======O sırada Tony ve Peter========

Tony ve Peter kafeteryada oturuyorlardı.

To:Eee söyle bakalım kim koydu?

Pe:Hatırlamıyorum dedim ya Bay Stark!

To:Yani illa Wanda zihnine girsin öyle mi?

Peter bi an duraksadı.Çünkü eğer Wanda onun zihnine girerse Tony'i idolü olarak gördüğünü ve onun gibi olmak istediğini anlar ve Tony'e söylerdi!

Pe:Hayır!Y-yani olmaz...

Tony tek kaşını kaldırdı.

To:İyi o zaman.Söyle bakalım Pete,saçı nasıldı?

Pe:Kısaydı Bay Stark.

Eğer başka birisi ona Bay Stark deseydi bu hoşuna gidebilirdi ama nedense Peter'ın böyle seslenmesi ona biraz soğuk gelmişti.

To:Bana Tony de.

Pe:Peki Bay Sta- yani Tony.

Tony gülümsedi,Peter da ona karşılık verdi ve biraz daha konuştuktan derslerine gitmek için ayrıldılar.

=======O sırada Thor ve Clint=======

Cl:Turşularımmmm Canlarımmmm Bitanelerimmmmm gittiiii hepsi gittiiii inanabiliyor musun Thor? *hıçkırık sesleri* hepsiğiiği gittiğiiği

Thor gözünü devirdi.Özet yazmak daha iyi bir fikirdi.Ama o fırsatı kaçırmıştı.Zilin çalması ile o da odadan koşarak çıktı.

Th:Görüşmeyiz Clinton!

Ergen Bucky ofspxksodmsk Artık shiplere yavaş yavaş girmeyi planlıyorum :d Clint Favımsın fowldlwk bu arada güzel yorumlarınız için size teşekkür ederim💜Sizi seviyorum sağlıklıca kalın hoşçakalın!💖

Avengers High SchoolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin