Grup bahçede oturmuş isim düşünüyorlardı.Aslında güzel isimler bulmuşlardı.
•İntikamcılar
Bu ismi koymalarının sebebi herkesin illaki birinden intikam alma arzusu vardı.Tony babasına ne kadar zeki olduğunu kanıtlamak,Natasha onu 4 yaşında terk eden ailesine bunu ödetmek,Bruce onu deneylerde kullanan amcasına bunu göstermek,Maximoff'lar onları babalarından ve evinden ayıran Hydra'dan intikam almak,Thor kardeşi Loki'yi daima ayrı tutan babasından intikam almak istiyordu.Ve bu sıra daha da uzuyordu.Carol da onlara katılmıştı.
•Yetenekliler(Gifteds gibi bişi oluyo sanırım ingilizcesi.d ararken saçmaladım)
Hepsi bir yeteneğe sahipti.Carol'un enerjisi,Tony'nin zırhı,Steve'in süper güce sahip oluşu,Bucky'nin tek kolunun demir oluşu,Natasha'nın dövüş yetenekleri,Peter'ın örümcek güçleri...
•New Heroes (saçmaladım takmayın cleldk)
Bu okul sürecinde bir kahraman gibi olmayı öğrencekleridi.Tabii birkaçı bunu başaracaktı ve onlar o kişilerin kendileri olduklarına o kadar emindiler ki.
Başka da bi isim bulamamışlardı.Tony hep Stark ismini kullanarak aramıştı.Piet ve Clint sürekli yemekle ilgili birşeyler söylemiş,her Pietro saçmaladığında Wanda ona hafifçe vurmak zorunda kalmıştı yoksa susmuyordu.Okul saatleri bittiği için yeterince uzun süreleri vardı ama gerçekten de çok yorulmuşlardı çünkü Scott diye bi çocuk gelmiş ve Clint'in turşularını çalmıştı.Onları küçültüp cebine koyduğu için bu uzun sürmüştü.Tabii Wanda onun zihnine bakmaya karar verince bu arayış son bulmuştu.Nick Fury'nin onlara seslenmesi ile hepsi ayaklandı ve konferans salonuna gitti.Stan oda arkadaşlarını açıklamaya başladı.
•Sam ve Bruce
•Wanda ve Natasha
•Pietro ve Clint
•Tony ve Peter
•Steve ve Bucky
•Loki ve ThorHerkese anahtarlar dağıtıldı.Grup son kez odalara çıkmadan önce merdivenlerin yakınında birbirlerinin numaralarını aldılar ve odalarına çıktılar.
Wanda ile Natasha odaya geldiğinde Wanda burayı çok beğendini söylemişti.Natasha ise biraz önyargılıydı.Çünkü oda pembeler ile doluydu!
.Wanda kapı tarafındaki yatağa oturdu.Natasha ise odayı inceliyordu.Wanda biraz dinlendikten sonra gücü ile eşyalarını dolaba yerleştirmeye başladı.Natasha ilk defa Wanda'yı zihin okuma dışında bi gücünü kullanırken gördüğü için masaya dayanıp izlemeye başladı.Gerçekten de büyüleyiciydi.Wanda'nın elinden çıkan zarif büyü eşyaları bavuldan çıkarıp dikkatlice yerine yerleştiriyordu.Wanda güldü.
W:Beni daha ne kadar dikizlemeyi düşünüyorsun?
Natasha da gülüşüne karşılık verdi.
N:Bilmem.
Natasha da kendi yatağına doğru gidip o da eşyalarını yerleştirmeye başladı.Yaklaşık 20 dakika sonra işleri bitmişti.İkisi de üstünü değiştirip kendi ilgi alanları ile ilgilenmeye başladılar.
O sırada Bucky ve Steve de odalarına girmişlerdi.Onlarınki kızlarınkine göre daha değişikti.Kızların odasında dikiş makinesi varken onlarınkinde 3D yazıcı vardı.
B
urası Steve'in çok hoşuna gitmişti.Ona eski zamanları hatırlatıyordu.Yani evlerini.Steve'in ailesi biraz geri kafalıydı ama iyi insanlardı.Bucky odayı didik didik keşfettikten sonra eşyalarını yerleştirdi.Steve ise çoktan yerleştirmiş ve herşeyi düzenli bir sıraya sokmuştu bile.İkisi de üstlerini değiştirip yatağa uzandılar.O sırada ikisinin telefonuna da deli gibi bildirim gelmeye başladı.Steve telefona bakınca Tony'nin bi grup açtığını ve dikkatlerini çekmek için sticker attığını fark etti.Gülerek gözünü devirdi.Grubun ismini ise 'İsmi olmayan takım' yapmıştı.Bucky bunu görünce sırıttı ve onlarda yazışmaya dahil oldu.
--------------İsmi olmayan takım-----------
Wa:Bu da ne böyle?!Bunun için mi bölümi yarıda bıraktım!Ben gidiyorum!
Wanda çevrimdışı
Pi:Salak bi kardeşe sahip olduğum doğrudur :D
Bu:Her neyse,bizim acilwn bi isim bulmamız lazım!
St:Bence de
To:Eee naaıl belirliycez?
Br:Susar mısınız?!Yarın okul var!
Cl:Ama ama ama...Daha isim belirlemedik!
Br:Hızlı olun lütfen grubu sessize alıp gidiyorum.
Bruce çevrimdışı
Wanda çevrimiçiWa:Selam!Ne kaçırdım?
Th:İsimin ne olacağını düşünüyorduk yani pek birşey kaçırmadın
Na:Yarın karar versek?Gerçwkten de uykum vsr!
St:İyi geceler o halde bende çıkıyorum
Natasha çevrimdışı
Steve çevrimdışı
Tony çevrimdışı
Wanda çevrimdışı
Thor çevrimdışı
Clint çevrimdışı
Pietro çevrimdışı
Bucky çevrimdışı<<<<<<<<<<<<Diğer Gün>>>>>>>>>>>>>
Herkes çoktan sınıfa gitmişti.Yerlerini oturularken Loki birden yanlarına geldi ve ne zamanları nerede takıldıklarını sordu.Natasha bi endişelense de Thor hiç düşünmeden cevap verdi.Loki de sahte bi gülümseme ile teşekkür edip yerine gitti.
Bu:Bu garipti...
Wa:Hemde nasıl...
Na:Neden istedi ki?
Th:Belki de bizimle takılmaya karar verdi!
Clint tek kaşını kaldırarak ona baktı.
Th:Tamam pek mantıklı değil ama olabilir...
Öğretmenin gelmesi ile hepsi sustu.Sınıf çok sıcak olduğu için hepsi de bayılmak üzereydi.Özellikle bu durum Pietro için çok zordu çünkü zaten normalde de yerinde durmuyordu şimdi hareket bile edemiyordu.Zil çaldı ve herkes kendini dışarıya attı.
To:Kıyamet mi yaklaşıyor acaba böyle sıcak olamaz!
Loki'nin pis planları var gibi gözüküyor :)
Acaba ne yapacaktıı.d Oy ve yorum yapmayı unutmayın✌ Görüşürüz💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avengers High School
FanficGenç yenilmezler...En kötü ne olabilir ki? [5 oyda yeni bölüm geliyor] Shipler!!!: Tharol☄⚡ IronFrost⛓🔪 WinterWitch❄🥀 HawkSilver🏹🏃 Romanogers🔫🛡 Başlangıç: 22 haziran 2020 Bitiş: ???