Herkes bu fikri kabul edince odadan çıkıp merdivenlerden inmeye başladılar.Tabii kimseye yakalanmamaları lazımdı.Tam merdivenleri inmeyi bırakmış ve kapıyı açacakları sırada Peter'ın sesini duydular.
Pe:Bay Stark!Dikkat edin!
Tony elini uzattığı an hepsinin üzerine her tür boya döküldü.Bucky ve Pietro gülme krizine girmişleridi.Steve etrafına bakınca Sam'i etraflarda göremedi.
St:Sam?Sen mi yaptın!Hiç komik değil!
Sam uykulu bir biçimde odasından çıktı.
Sa:Ne va-
Sam gülmeye başladı.Tabii kovaların ve bağırışların seslerine herkes oraya toplanmıştı.Tony Peter'ın yanına gitti.
To:Bana bak,sen mi yaptın?!
Pe:Hayır!Sadece oraya birisinin boya koyduğunu görmüştüm o kadar.
Tony arkasına baktığında herkesin yavaş yavaş odalarına çıktığını gördü.
To:Tamamdır o halde.Yarın bi ara konuşalım bu konuyu.İyi geceler Parker.
Tony koşarak yukarıya çıktı.Her ne kadar arada sırada ayağı kaysada.
<<<<<<<<<<<<Ertesi Sabah>>>>>>>>>>>>
Ekibin yüzünde hala boya izleri vardı ve kıyafetleri atmak zorunda kalmışlardı.Ders başladığında bir anons duyuldu.::Maximoff ikizler,Anthony Stark,Natalia Romanova,James Barnes,Clinton Barton,Bruce Banner (gerçek ismini bulamadm srry) Steven Rogers ve Thor Odinson,Nick Fury'nin odasına lütfen.
Ekip isteksizce kalktı ve yukarı kata çıktılar.Bruce kapıyı çaldı.Birkaç saniye Nick'in sesi ile içeriye girdiler.
Ni:Size soracak bir sürü sorum var.İlk önce akşam akşam ne yapıyord-
Nick'in lafını kesen şey Clint'in sesli bir şekilde turşu yemeye başlamış olmasıydı.Herkes dönüp ona baktı.Natasha ve Steve gülmemek için geri önlerine döndüler.Pietro ise bu fırsattan yararlanıp camdan atladı.Nick o sırada içinden geçirdi."Bu sene öğretmenlik kariyerimin en zor senesi olacak..."
Wanda ise bir ayna çıkarıp yüzündeki lekeleri silmeye başladı.
Ni:Beni dinleyecek misiniz?!
Bu bağırış Tony'nin camdan dışarıya çıkmış olan bi bacağını geri sokmasına sebep oldu.Bucky biraz etrafa bakındıktan sonra konuştu.
Bu:İyi de Sam nerede?!O fikri bizim aklımıza o sokmuştu!
St:İyi de o Sam değildi!
Wa:O zaman kimdi?!
Tony ve Natasha bunu fırsat bilip camdan çıktılar.Natasha aldığı eğitim sayesinde gayet havalı bi biçimde düşmüşken Tony yere sinek gibi yapıştı.Natasha saçını düzeltip bahçede dolaşmaya başladı.Tony ise yeni ayağa kalkıyordu.
O sırada Nick kavgayı durdurmaya çalışıyor,Clint büyük bi zevkle turşularını yiyor,Wanda zihin yolu ile Pietro'la konuşuyordu,Thor saçıyla oynuyor,Bucky Wanda'nın neden gözlerinin kırmızı olduğunu çözmeye çalışıyordu.Nick sonunda dayanamadı.
Ni:Yeter!
Herkes bir anda yerinden sıçardı.Clint turşu kavanozunu düşürdü ve yere çöktü.Wanda Fury'nin birden bağırmasından dolayı etrafa kızıl bi dalga yaydı.Bucky ise yere düşmüştü.Clint nefret ile Fury'e bakmaya başladı.
Cl:bEnİm TuRşUlArIm SeNiN yÜzÜnDeN öLdÜ!
Thor ne olacağını anlamıştı ve sırıtıyordu.Clint bi anda yere düşen turşularını Nick'e atmaya başladı.Tam Nick'in üstüne atlayacaktı ki Thor tuttu.Clint tepelenmeye başladı.
Ni:Yeter be!Cezanızı buldum!Wanda,Bucky,Steve ve Thor burada kaldığı için verdiğim bi kitabın özetini çıkaracaklar!Clint'e bir daha turşu Verilmeyecek!
Clint bunu duyduğu gibi daha da çıldırdı ve kafasını duvarlara vurup bayıldı.Odadaki herkes ona garip garip baktı.Onun ardından Nick konuşmaya devam etti.
Ni:Camdan atlayanlara ise fazladan ek ders!
Wanda Pietro'yu çok iyi tanıdığı için dersten kaçacağını düşünmeden edemedi.
Ni:Çıkabilirsiniz,ve lütfen Clint'i de götürün.
Thor Clint'i sürükleye sürükleye odasına götürdü ve yatağa atıp odasından çıktı.
Ya aşırı saçmaladım dlwdlwlsk olsun güzeldi bence sizce nasıldı?Diğer bölümde ona göre değişiklikler yapacağım❤Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın görüşürz❤🧡💛💚💙💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avengers High School
FanfictionGenç yenilmezler...En kötü ne olabilir ki? [5 oyda yeni bölüm geliyor] Shipler!!!: Tharol☄⚡ IronFrost⛓🔪 WinterWitch❄🥀 HawkSilver🏹🏃 Romanogers🔫🛡 Başlangıç: 22 haziran 2020 Bitiş: ???