Pietro büyük bir şaşkınlık ile Scott'a döndü.Pie:O nutellalar açıkken hangi akılla koşuyordun acaba?
Wanda gülüyordu.Nedensizce hali komiğine gitmişti.Bahçede ki herkes onlara bakıyordu ama umurunda değildi.Bucky için durum farklıydı.Çok sinirliydi.Scott'a döndü.
Bu:Sen ne yaptığını sanıyorsun acaba?!Şurada ciddi birşey konuşuyorduk!
Wanda biraz sakinleşti ve Bucky'e baktı.Sırıtarak biraz etrafına bakındı ve yerden bulduğu renkli misketleri Bucky'nin kafasına serpiştirdi.
Wa:Seni pasta yaptım!
Bucky durdu ve Wanda'ya döndü.Wanda kahkaha atmamak için kendini zorlarken diğerleri gülmeye başlamıştı bile.Wanda da durdu ve ona masum bir bakış attı.Bunun ardına Bucky de gülmeye başladı.Scott ise bunu fırsat bilip oradan kaçtı.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ekip bahçede yere oturmuş ilgi alanları neyse herkes onları yapıyordu.Pietro,Clint ile uğraşıyor.Wanda ve Bucky bugün olanları konuşarak gülüşüyor.Steve ve Natasha antrenman yapıyordu.Tony ve Peter ise bir köşede ders çalışıyorlardı.
Tony artık delirmek üzereydi.Peter sürekli soru soruyordu.
Pe:Peki Bay Stark-
To:Peter sana daha kaç kere daha demem lazım ismim Tony!
Peter dondu.Birkaç kez gözlerini kırpıştırıp geri kitaba döndü.
Pe:Pekiii Tony?
Tony başını salladı.Peter ise Tony'i kızdırdığı için kendine kızıyordu.
Bucky bi an durdu ve ciddileşti.Wanda başını "Ne oldu?" anlamında eğdi.
Bu:Şu Sam olayını çözmeye ne dersin?
Wanda bi an durdu.
Wa:Saçmalama yakalanırsak biteriz!
Bu:Hadi ama!Ben senin beni pasta yapmana izin vermiştim!
Wanda sırıttı.Ve başını salladı.İkisi de ayağa kalktı ve gizlice diğerlerinin yanından ayrıldılar.
Bu:Nerede olabilir ki?
Wa:Öğrenebiliriz.
İkisi de okula girdi.Hızlıca Sam'in odasına girdiler.Ki büyük bir şok yaşamaları bir oldu.Sam'in eşyaları yoktu.Ama odadan bir ses geliyordu.Bucky yavaşça kapıyı açtı.İkisi de temkinli adımlarla içeriye girdi.Bucky bi anda durdu.Wanda'ya doğru fısıldadı.
Bu:Ben sesi kontrol edeyim,sende diğerlerini kontrol et.Bu sesi kimin veya neyin çıkardığını bilmiyoruz.
Wanda ilk başta bi alınsa da bozmadı.Yavaşça cama doğru gitti.Diğerlerini kontrol ederken Loki'nin de orada olduğunu gördü.Tony ve Peter ders çalışırken Loki ise ikide bir Tony'i rahatsız ediyordu.
Kısa oldu gibi ama bir sonra ki bölümde IronFrost ve WinterWitch etkileşimleri olacak💕Yorumlara önerilerinizi ve düşüncelerinizi yazmayı unutmayın💕Bir sonraki bölümde görüşmek üzere!💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avengers High School
FanfictionGenç yenilmezler...En kötü ne olabilir ki? [5 oyda yeni bölüm geliyor] Shipler!!!: Tharol☄⚡ IronFrost⛓🔪 WinterWitch❄🥀 HawkSilver🏹🏃 Romanogers🔫🛡 Başlangıç: 22 haziran 2020 Bitiş: ???