Güçler

264 24 26
                                    


Nick salonun ortasına geçti ve konuşmaya başladı.

Ni:Her ne kadar okulun ilk günü olsa da bu sizin güçlerinizi kulkanmayacağınız anlamına gelmez.

Öğrenciler onu dinlemiyordu bile.Salona bakıyorlardı.Gerçekten de çok büyüktü ve o da yetmiyormuş gibi çok asil bir havası vardı.Nick ortadaki kocaman yuvarlaktan çıktı ve etrafa bi göz gezdirdi.

Ni:İlk kim güçlerini göstermek veya biriyle kapışmak ister?

Tony bu fırsatı kaçıracak değildi elbette.Hemen elini kaldırdı.Nick onu dairenin için soktu.Bir anda dairenin sınırları parlamaya başladı ve bi güç kalkanı oluştu.Herkes kalkanı inceliyordu.Tony bi an tırssada zırhını giydi ve Fury'e hazırım işareti verdi.O sırada Stan öğrencilerini gülümseyerek inceliyor ve onlarla konuşuyordu.Nick bi odanın içerisindeki Phil'e haber verdi ve dairenin içerisinde hologramlar oluştu.Gerçekten de iğrençtiler.Bir,iki saniye ardından harekete geçtiler ve Tony de onlarla savaşmaya başladı.

Sonunda hepsini hallettiğinde çok yorulmuştu ve bi an önce bir yere uzanmak istiyordu.Dairenin etrafındaki kalkan indi ve Tony dışarı çıktı.Hemen yerine geçti ve oturdu.Steve onun bu halini çok komik bulmuştu.

Bu:Bay Ego yorulmuş mu?

Bucky sırıtmasına engel olamıyordu.Sam ise ona sataşacak yer aradığı için araya girdi.

Sa:O da bir insan?O da yorulabiliyor!En azından senin gibi buz değil!

Bucky bu söz üzerine güldü ve onunla bir tartışma içerisine girdi.Stan onların bu haline gülerken Nick ise uzaktan izliyordu.Geri öğrencilere döndü.Carol el kaldırıyordu.Nick o söylemedikçe birinin böyle isteyeceğini düşünmüyordu.Carol'u daireye davet etti ve o girer girmez kalkan geri belirdi.Nick'in işareti ile canavarlar yine geldi.Carol 1-2 tanesini dövüş ile hallettikten sonra etrafa baktı.Gözler onun üzerindeydi ve onun istediği de tam olarak buydu.O tarafa gülümsedi ve enerjinin bedenini sarmasına izin verdi.Herkes meraklı bir şekilde izliyor ve ne yapacağını merak ediyordu.

Nick bunu görünce işaret verdi ve doz arttırıldı.Canavarlar uçmaya başlamıştı.Carol ise onların tek tek içlerinden geçiyordu.Tüm canavarların işini bitirince geri yere indi ve enerjiyi geri içine çekti.Kalkan açıldı ve Carol geri yerine oturdu.Tony ise kendi kendine kızıyordu "Neden böyle bir gösteriş yapmadın ki aptal Tony!" 3 ders boyunca bunu yaptılar ve okulun yarısı güçlerini göstermişti.Tabii hala göstermeyen mutantlar vardı.Pietro çok istekliydi ama Wanda izin vermemişti.Wade biriyle kapışmak istediğini söyleyip reddetmişti.Diğer birkaç kişi de hazır olmadığını söylemişti.Sonunda öğlen olmuştu.Kafeteryaya gittiğinde ilk nereye geçeceğini seçemedi.Burası gerçekten de büyüktü.

(Şu noktalar gitmio üff)Tony biraz daha etrafına baktıktan sonra ekibini görebilmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Şu noktalar gitmio üff)
Tony biraz daha etrafına baktıktan sonra ekibini görebilmişti.Hemen onların yanına geçti.Loki yine herkesten ayrı bi yere geçmişti.Herkes geldikten sonra Steve konuşmaya başladı.

St:Bakın,bizim kendimize bi isim vermemiz lazım.Fikirleri alayım?

Herkes bi anda kendi düş alemine düştü.Bruce konuşmaya başladı.

Br:Söyleyince insanların aklına bizi getirecek birşey olmalı.

Tony atıldı.

To:Starks!Evet Starks!Çünkü Starklar güçlüdür ve asla yenilmezler!

Wanda ona döndü.

Wa:Sen ciddi misin?!Ah hayır!Daha mantıklı birşey olsun lütfen!Mesela...Yetenekliler,Yenilmezler?

St:İyi fikir.Bu ikisini not alalım.

Wanda gülümsedi.
(Bu arada lütfen Wanda'yı sevdiğin için ön planda tutuyorsun demeyin sadece kime söyletsem bilemedim.Aklıma da ilk Wanda geldi❤)

Bucky bunları tam defterine yazıyordu ki Sam defteri elinden aldı ve kendisi yazıp geri verdi.

Sa:Senin yazın iğrenç!

Bu:Kapa çeneni!Asıl senin ki iğrenç!

Natasha göz devirdi.

Na:Aynı iki minik velet gibisiniz!

O sırada Tony'nin gözüne bi çocuk çarptı.(böyle mi yazılıyodu dksks)Çocuk ayakta dikelmiş nereye geçsem diye bakınıyordu.Kahverengi saçları vardı ve tepsisinde ise test kitabı.Nedense çocuk Tony'nin dikkatini çekmişti.Tony elini havaya kaldırdı ve ona seslendi.

To:Hey!Elinde tepsi ile dikilen çocuk!Buraya geçebilirsin!

Çocuk ona dönüp minnettar bi bakış attı ve oraya doğru gelmeye başladı.Diğerleri Tony'nin neden böyle bişey yaptığını merak etmişti çünkü normalde onunla dalga geçerdi ve birdaha da konusu açılmazdı.Çocuk Tony'nin yanındaki boş yere oturdu ve Tony'e döndü.Sesi çok kısıktı,fısıldar gibi.

Pe:T-teşekkürler.

Tony ona döndü.

To:Rica ederim.İsmin ne bakalım?

Çocuk etrafındaki kişilere bi göz gezdirdi.Koca gövdeli 3 adam.Etrafa ters ters bakışlar atan kızıl bi kız,yanında turşularını fındık ezmesine batırarak yiyen bi oğlan.Yerinde duramaya  saçının bi kısmı beyaz olan bi çocuk.Yanında kahverengi saçlı sessiz  kız ve tartışan 1 demir kollu ile bir siyahi vardı.Tekrar Tony'e döndü ve konuştu.

Pe:Peter,Peter Parker.

To:Anthony Edward Stark.Ama ben Tony'i tercih ederim.Kaçıncı sınıfsın?

Pe:2.

Tony test kitaplarını eline aldı ve baktı.

To:İyi de bunlar 3. Sınıf.Yani bizim konular bunlar.

Peter gülümsedi.

Pe:Sizinkileri de çözebiliyorum.Yani anlayabiliyorum.

Bu çocuk Tony'nin çok hoşuna gitmişti.Gruptaki herkes kendisini tanıtınca isim önerilerine devam ettiler.Ta ki zil çalana kadar...

Bölüm pek içime sinmedi ama olsundu xksksksk Peter'ı da işin içine kattım en azından o aradan çıktı dosksk şimdi sizden istediğiniz shipleri isteyeceğim.Çünkü herkesi herkesle shipleyen biri olarak bu benim için çok zor xkslzksmsk Oy ve yorunları da sakın unutmayın Neyse sizi seviyorum sağlıklıca kalın hoşçakalın😍💕

Avengers High SchoolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin