Dersler ve Tanışma

330 23 17
                                    

Tony bu ekibi çok sevmişti.Çok eğlenceli kişiliklere sahiptiler.Tony 2 çocuğun koşarak onlara geldiklerini gördü.Birisi uzun boylu,uzun ve sarı saçlıydı.Aşırı enerji doluydu ve etrafına gülücükler saçarak koşuyordu.Yanındaki çocuk ise ondan 1 yaş daha küçük gözüküyordu.Yanındakine göre daha çelimsizdi.İncecikti ve uzun boyluydu.Siyah uzun saçlara sahipti.Abisi olduğunu düşündüğü kişinin aksine hiç gülmüyordu ve çok yavaş ilerliyordu.

:Loki koşsana!

İsminin Loki olduğunu anladığı çocuk göz devirip biraz daha hızlı koşmaya başladı.Natasha onlara el salladı ve konuştu.

:Thor,gelsene!

Loki adlı çocuğu da peşinde görünce ofladı ve ona da seslendi.

:Loki hızlı ol!

Evet,onun isminin Loki olduğundan emin olmuştum.Ama ya bi kısaltmaysa.Amaan.Thor yanımıza nefes nefese geldi ve kendini çimenliğe attı ve güm diye bir ses duyuldu her ne kadar belli etmemeye çalışsada Tony tırsmıştı.Loki de ardından geldi.Tony'i görünce yüzünü ekşitti.

:Bi ucube daha,mükemmel!

Thor bunun ardına Tony'i fark etti ve normal bi şekilde bağdaş kurup Tony'e elini uzattı.

:Ben Thor Odinson.Şimşeklerin Tanrısıyım.

Tony içinden onun egoist olduğunu düşünmeden duramadı.Thor Loki'nin de kendisini tanıtnası için her ne kadar kaş göz hareketi yapsa da Loki tınlamadı ve Tony'e geri döndü.

:Bu Loki Odi-

Loki Thor'un sözünü böldü.

:LAUFEYSON (yanlış yazmış olabilirim uzun zaman oldu xkodxjd)

Thor gözünü devirdi.

:Her neyse işte.Loki Laufeyson,erkek kardeşim.Fesatlık tanrısıdır kendisi.

:ÜVEY kardeş

Anlaşıldı.Bi belamız vardı.Steve konuştu.

St:(artık böyle yapıcam çünkü karakterler artıyor)Maximoff'lar nerede?

Na:Wanda geç geleceklerini söylemişti.

Demek bi tane daha kardeşler vardı.Benim olayı anlamadığımı anlamış olmalılar ki Bruce açıklama yaptı.

Br:Maximoff ikizler,Wanda ve Pietro.Pietro hızlı koşabiliyor.Wanda ise...Wanda'nın güçlerini daha tam olarak çözemedik.Pek kullanmaz.İkizi ise tam tersine daima kullanır.

Tony onu dinlememişti.Bahçede bu kadar güzel kızlar varken neden onu dinlesin ki.Tony'nin kızları kestiğini fark eden ilk Steve oldu.Steve tek kaşını kaldırdı

St:Tony,ne yapıyorsun?

Herkes güldü.Tony ise sakince onlara dönüp sırıttı.Tabii Tony'nin önüne dönmesiyle zilin çalması bir oldu.

St:Hadi ilk derse geç kalmak istemeyiz

To:Kendi adına konuş belki ben istiyorum?

Bu:Onu boşver Steve,hadi biz gidelim.

Bir dakika,Tony okulu bilmiyordu ki?Nasıl gidecekti.Herkes okula doğru gitmeye başlamıştı.Tony de onların arkasından onlara yetişmeye çalıştı ve beraber okula girdiler.

Okulun içi de dışı gibi bir sarayı andırıyordu.

Okulun içi de dışı gibi bir sarayı andırıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Kalite 💩 gibi çaktırmayın)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


(Kalite 💩 gibi çaktırmayın)

Burası tam Tony'e göre bir yerdi.Gittiği diğer hiçbir okula benzemiyordu.2. Zil çaldığı an grup etrafa bakınmayı kesti ve sınıfa doğru koştu.
(O noktaların nasıl gideceğini bulamadım kb)

(O noktaların nasıl gideceğini bulamadım kb)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sıralar 2 kişilikti.Yani Tony biri ile beraber oturmalıydı.Aralarındaki en akıllıları Bruce gibi gözüktüğü için onun yanına geçti.Ve etrafına bakındı.Herkes biryere geçmişti.Loki,herkesten en uzak köşeye geçmiş ve Thor'a kötü kötü bakıyordu.Nat en önün bi arkasında tek oturmuştu.Herhalde şu Wanda denilen kızı bekliyordu.Steve ve Bucky en önde oturmuştu.Clint Thor'un yanında fıstık ezmesi yiyordu.Tony içinden söylendi 'Bu çocuk bu kadar yemesine rağmen nasıl kilo almıyor anlamıyorum'.Bir kapı açılma sesi duyuldu ve öğretmen tam içeriye girecekken öğretmenin yanından ışık hızında mavi birşey geçti.Herkes o tarafa döndüğünde bi oğlan ve bir kız gördüler.Çoktan yerlerine geçmişlerdi.Kız Natasha'nın yanına,oğlan ise onun hemen yanındaki sırada ona en yakın olacak şekilde oturmuştu.Öğretmenin bağrışı ile herkes geri öğretmene döndü.

M:Pietro!Wanda!Yeter!Şunu yapmayı kesin!Neyse,sakinim.

Öğretmen kürsüye çıktı ve konuşmaya başladı.

M:Ben Maria Hill,sizin matematik öğretmeniniz olacağım.

Öğretmen o sıkıcı açılış konuşmalarından birini yapıyordu ki sınıfın bir çoğu onu dinlemiyordu.Zilin çalması ile Pietro'nun ve Clint'in dışarıya fırlaması bir oldu.

-----------3. Kişinin gözünden-------------

Bir ders olan güç kullanmaya gelmişlerdi.Bu konuda kendine fazlasıyla güvenen birisi vardı.Carol.Tony ise tam tersini düşünüyordu.Aslında dostça bir dersti bu ders ama genelde birkaç kişi bunu abartmayı severdi.Herkes ısınırken içeriye öğretmenleri yani Nick Fury geldi.Yanında okulun kurucusu Stan Lee ile.Bu birçok kişinin rahatlamasına sebep oldu çünkü Stan Lee öğrencilerine asla kıyamazdı...

Eee nasıl gidiyor şu anda?Ve hala ship yazılmadığı için bölümler biraz boş geçiyor olabilir.Oy vermeyi ve fikirlerinizi belirtmeyi unutmayın!❤
(Bölüm saçma oldu farkındayım fikir bulamadım .d)

Avengers High SchoolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin