4. Bölüm - Eski Tişört

1.2K 179 139
                                    

" Bir fobim var." dedim sessizce. " Teknik olarak adı haphefobi. Dokunma korkusu. Ama etiketlerden nefret ediyorum, o yüzden normal değilim demem daha açıklayıcı olur sanırım. Dokunulmaktan veya başka insanlara dokunmaktan hoşlanmıyorum. Her şeyin psikolojik olduğunu biliyorum, ama bunu değiştirmek göründüğü kadar kolay değil. Bu... Uzun yıllardır devam etmekte olan bir sorun ve terapi görüyorum. Benimle çok alçak bir noktada olduğum bir zamanda tanıştın. Her zaman bu kadar kötü değilim, ama şu anda... Bir gerileme yaşıyorum. "


////****////


Eve vardığımızda her koşumuzda giydiğim değerli kapüşonlu tişörtümü çıkarıp kuruması için yeni kanepesinin arkasına asarak mutfağa geçtim.

" Salı gecesi prova yapıyoruz. Gelip izlemek etmek ister misin? "

" Bilmiyorum."


////****///


Uzun bir sessizliğin ardından elini cebine atarak renkli bir ip çıkardı.

" Kedi beşiği oyununu biliyor musun?"

" Sanırım duydum."

"Ama nasıl oynayacağını bilmiyor musun? "

Başımı iki yana salladım. Bir anlıktı ama omuzlarının düştüğü dikkatimden kaçmadı.


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


" Jimin amca, bunda berbatsın. "


" Biraz insaflı olun küçük hanım. Bu eller çalışan bir adamın elleri. Böyle hassas şeyler yapmaya alışkın değiller. "


Lou karman çorman olmuş ipleri kucağımdan alırken annesinin yüzünde defalarca kez gördüğüm gibi gözlerini devirdi. Eski çiftlik evinin oturma odasında oturuyorduk ve yaklaşık yarım saattir yedi yaşındaki yeğenimden Kedi beşiği oyunu konusunda ders alıyordum. " Bir de bunu izle. " dedi Yeol, ipadında açtığı, oyunun nasıl oynanacağını anlatan basit bir Youtube videosunu göstererek. Yeol dokuz yaşındaydı ve hala legoları seven bir çocuk olmak ile teknoloji manyağı bir çocuğa dönüşme arasında sıkışıp kalmış durumdaydı. Yeni nesil çocukların bu kadar hızlı büyümeleri üzücüydü. Eski oyunların yerini teknolojik aletler almaya başlamıştı.


Lou ipi tekrar küçük ellerinin etrafına sararken, ben de kaşlarımı çatarak dikkatle videoyu izledim. İpleri nerede sıkıştırmam gerektiğine ve hangi parçayı altına sokmam gerektiğine dikkat ettim. Bu kadar kolay görünüyor olmasına rağmen aslında zor bir oyundu, bütün ipler çaprazlanmış ve iç içe geçmiş gibi görünüyordu.

Don't Touch Me - YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin