Bar Noel sezonu için dekore edilmişti. Her yerden hatta tavandan bile renkli ışıklar sarkıyordu. Köşede dekore edilmiş büyük bir Noel ağacı vardı. İki barmen başlarının iki yanından sarkan ökseotu dallarıyla süslü şapkalar giyiyorlardı, her hareket ettiklerinde başlarının etrafında zıplıyorlardı. Sahne hazırdı ve grup üyelerim, saat 9'daki ilk setimizden önce birkaç içeceğin tadını çıkarıyorlardı. " Ne zaman burada olacak?" diye sordu JK birasını yudumlarken ve yavaş yavaş büyüyen kalabalığı tararken. Yoongi'yi görebilmek için ön kapılara bakan koltuklara oturmuştuk.
" Sekizde işten çıkıp eve gidecek, bir duş alıp hazırlanacağını söyledi. İlk setimizden önce gelmeyi umuyordu. "
" Gergin misin? "
" Sence? "
JK güldü. " Sen Taş'sın. Asla gergin olmazsın. Gitarını nereye sakladın? "
" Taehyung'a verdim, benim için saklayacak. İpucu olan şarkıyı söylemeye başladığımda çıkarıp getirecek. "
" Güzel plan ." Birası bitmişti ve boş şişesini Taehyung'a doğru salladı. Ama Jin seslenince birası gelene kadar soruna bakmaya gitti.
Taehyung tazelediği birayı bırakırken gözleriyle onu takip etmiş ve ardından bana doğru eğilerek şapkasındaki ökse otlarını sallamıştı. " Ökseotunun altındasın tatlı şey~ Ökseotu kurallarını biliyorsun değil mi? "
" Sanırım bugün kural kırıcı olmak zorunda kalacağım, tatlı şey. Bu dudakları ökse otunun altında öpebilecek sadece bir adam var ve üzgünüm, bu sen değilsin. "
" Ama dudakların çok güzel. Paylaşmayacağından emin misin? Paylaşmak herkesi mutlu eder. "
" Paylaşmayacak. " dedi başka bir ses arkamdan.
Bir el sırtıma dokundu, başka bir el çenemi kavrayarak çevirdi. Sonra dudaklarım başka dudaklar tarafından kavrandı. Barın orta yerinde sahiplenilmiştim. Yoongi öpücüğümüzü kırıp Taehyung'a hıhladı. " Benim, geri çekil tatlı çocuk ." Taehyung dramatik bir şekilde içini çekti.
" Her zaman eğlencemi mahvediyorsun Yoongi. "
" Adamımı çalmaya çalışmayı bırakırsan, eğlenceni mahvetmek zorunda kalmazdım. "
Yoongi ve Taehyung birbirlerine eziyet etmek için yaşıyorlardı. Aslında eğlenceliydi. Taehyung sadece Yoongi'yi kışkırtmak için benimle flört ediyordu. Bahse girerim bara girdiğini gördüğü için bana asılmaya kalkmıştı. Yoongi de kıskançlığı yüzünden şimdiye dek bacağıma işemek dışında her şeyi yapmıştı. Birbirlerine attıkları düşmanca bakışlar sadece birkaç saniye sürdü. Yoongi bir anda Taehyung'un başındaki şapkayı kapıp kendi başına takınca ikisi birden gülmeye başladılar.
" Diet Cola tatlım, hadi. Seni beklerken erkek arkadaşımı ökseotunun altında öpeceğim. Merak etme geri döndüğünde detayları anlatırım. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't Touch Me - Yoonmin
FanficDokunma, insan etkileşiminin temel bir parçasıdır. Bu basit zevk, ölçülemez korkuya neden olduğunda ne olur? Min Yoongi hayatı boyunca dokunma ve dokunulma fobisiyle mücadele etmiş, "normal" in ulaşılamaz olduğuna inanmaya başlamıştı. Tam gelişme ka...