The Purge

2.1K 284 168
                                    

Bölüm şarkısı: Lila ike-i spy
**********

"Emin misin bundan?" Baekhyun elinde sivri bir bıçakla Chanyeol'a bakıyordu. Başkan'ın altın çipini çıkarma zamanı gelmişti.

"Yap gitsin."

"Ucu ne kadar derinde?" Baekhyun elini Chanyeol'un altın çipinde gezdirdi. Çok derinde gibi durmuyordu. Bıçağın ucunu çipin köşesine değdirdi. "Anne, havlu verir misin?"

Annesi ona havlu uzatırken Chanyeol kaşlarını kaldırdı. "Sargı bezi yok mu? Havluyla sararsan pamuğu enfeksiyon yapab-"

Baekhyun havluyu dolayıp Chanyeol'un ağzına tıktı. "Bağırmaman için." hemen ardından da bıçağı kolunun içine soktu.

Chanyeol acıyla iki büklüm olurken ağzındaki havlu yüzünden çığlığı boğuk bir inlemeye dönüştü. Ani bir refleksle Baekhyun'u itmeye çalıştıysa da başaramadı.

Baekhyun bıçağı çipe taktıktan sonra derin bir nefes aldı. Chanyeol kolunu oynatıp duruyordu.

Annesinin duymaması için kulağına eğildi ve gülümsedi. "Uslu durup kolunu hareket ettirmezsen güzel bir ödül vereceğim sana."

Chanyeol havluya rağmen bir şeyler söylemeye çalışsa da Baekhyun çoktan bıçağı tüm gücüyle dışarı çekmişti.
"Mmh!" Chanyeol gözlerini sıkıca kapatıp bağırırken alnından da soğuk terler akıyordu.

"Bitti, işte..." Baekhyun altın çipi çıkarıp ona gösterdi. Annesi de bu sırada Chanyeol'un açık yarasını dikiyordu. "Artık o herifle hiçbir bağın kalmadı."

Chanyeol ağzındaki havluyu çıkarıp derin bir nefes aldı. Dudaklarını büzdü ve Baekhyun'a en üzgün bakışını attı. "Çok acıdı."

"Aah," Baekhyun gülerek onun yanaklarını sıktı. "Özür dilerim. Bir anda almak daha iyi olur diye düşündüm."

Annesi yarayı güzelce sardıktan sonra ayağa kalktı. "Bir haftadır dışarı çıkmadığım için dolaptaki çoğu şey bozulmuştur. Depodan konserve alıp yiyin."

"Sen yatıyor musun anne?"

"Hayır, duşa girip haberlere bakacağım. Senin hakkında ne deniyor öğrenmeliyiz."

"Yorgunsan sen uyu. Biz her şeyle ilgileneceğiz zaten."

"Hayır." annesi uzanıp Baekhyun'un yanağını okşadı. "Bir haftadır ne kadar yorulduğunu ancak tahmin edebilirim. Ben sığınakta güvendeydim, ama siz savaş veriyordunuz. Gidip dinlenin."

Odadan çıktıktan sonra Chanyeol gülümsedi. "Çok tatlı bir annen var."

"Öyledir." Baekhyun ona ilerideki odayı gösterdi. "Orası benim odam. Sen gidip uzan, ben konserve alıp geliyorum."

"Bir şey yemek istemiyorum. Olan onca şeyden sonra iştahım pek yok."

"Sanırım benim de."

"Sabah yeriz?"

"Anlaştık." birlikte odaya geçip kendilerini yatağın üzerine attılar.

Chanyeol ona dönüp sırıtmaya başlamıştı. "Ee?"

"Ne ee?"

"Uslu durursam bana bir ödül vereceğini söyledin."

Baekhyun gözlerini devirip ona baktı. "Demin küvette halin olmadığını söylememiş miydin?"

"Doğru, kolumu kaldırmaya bile halim yok. Canım yanıyor. Yani kıyafetlerimi çıkaramam."

"O zaman uyuyalım-"

Saturnalia ||ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin