Bölüm şarkısı: tiimmy turner
***********Hyejin sonunda arabayı devlet binasının önüne park etmişti. Üçü de bagajdaki adamları birer birer içerideki küçük hücreye götürdü.
Adamlar baygın ve kelepçeli olduğu için hiç zorluk çıkarmamışlardı.
Üçü de içeri girdiğinde Chanyeol Başkan'ın kapısına gitti. Metal kapı üzerinde beş tane kilitle korunuyordu.
"Efendim, ben Park Chanyeol."
Bir süre sonra kilitlerin açılma sesi geldi. İçeride Başkan ve üç koruması vardı. "Sağ salim geldiğine memnun oldum Chanyeol. Benim için neler getirdin?"
"Üç erkek. Yirmili yaşların sonundalar."
"Harika. Onları yarına kadar güzelce temizleyin ve yemeklerini verin. Arınma'nın son gününde yapmak istiyorum."
"Emredersiniz efendim."
"Başka diyeceğin bir şey var mı?"
"Loco'yu kaybettik."
Başkan üzgün bir şekilde başını salladı. "Evet. Çipinin söndüğü haberini aldım."
"Bu yüzden... Arınma bittikten sonra Hyejin'e uzun süreli bir izin vermenizi rica edecektim."
"Neden?"
"Loco onun nişanlısıydı. Zihnini dinlendirmeye ihtiyacı olduğunu düşünüyorum."
"Hmm... Bunu düşünebilirim." Chanyeol odadan çıkmak üzereyken Başkan onu durdurdu. "Ayrıca, Hyejin'i yanıma yolla. Çok fazla kişi öldürmüş."
"Elbette, efendim."
Chanyeol ona başıyla selam verdi ve odadan çıktı. Alt kattaki depoya indiğinde Hyejin ve Jackson bir şeyler atıştırıyorlardı.
"Hyejin." Chanyeol üzgün bir şekilde ona baktı. "Başkan seni çağırıyor.""Durum kötü mü?"
"Öldürdüğün kişi sayısıyla ilgili konuşacak."
"Siktir." Hyejin korkmuş bir şekilde ayağa kalktı. "Umarım beni kovmaz."
"Bol şans." Hyejin odadan çıkarken Chanyeol masadan birkaç bisküvi aldı. "Jackson, ben mahkumları beslemeye gidiyorum."
"Neden?"
"Başkan onları son güne hazırlamamızı istedi."
"Tamamdır. Geri döndüğünde uyumuş olursam sakın uyandırma."
Chanyeol depodan çıktı. Giysi dolabına benzeyen gizli kapıyı açtı ve içeri girdi.
Mahkumlar uyanmıştı.
Onun girdiğini görünce parmaklıklara asıldılar. "Neden buradayız?!"
Chanyeol onlara çok yaklaşmadan bisküvi paketini içeri attı. "Yiyin."
"Lütfen, lütfen çıkarın bizi! Biz Arınma'ya katılmadık!"
"Başkan için getirildiniz. Bu büyük onura eriştiğiniz için mutlu olmalısınız."
"Başkan için mi? Neden istedi Başkan bizi?"
"Hepinizle tek tek görüşme yapacak. Yarın." Chanyeol biraz daha onlara yaklaştı. Yüzlerinin her yeri morarmıştı. Hyejin onları fena pataklamış olmalıydı.
"Ben sadece esnafım, Başkan neden beni istemiş olabilir?" içlerinden biri Chanyeol'a yaklaştı. "Lütfen, doğruyu söyle."
"Sadece bu kadar bilgi verebilirim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saturnalia ||ChanBaek
FanfikceHerkesin dikkatine: Üç dakika sonra çalacak siren sesiyle 168 saat için adam öldürme de dahil tüm suçlar legal olacaktır. Polis, itfaiye ve sağlık kurumları siren sesinden itibaren çalışmayı bırakacaktır. Tanrı devletimizi korusun. Bol şans.