Starbucks'ın kapısından çıkmış elimdeki 5 bardağı düşürmeden masaya götürmeye çalışıyordum.
-Hadi duru getiremedin iki saattir.
Kaan'a sinirli bir bakış attıktan sonra göz devirdim normalde susmadan kafasının etini yer ona haddini bildirirdim.
-Dua et bugün çok yoruldum yoksa dırdırımı çekmek zorunda kalırdın. Kör müsün? İçerdeki kalabalığı görmüyor musun cidden?
Kaan yüzüme bakmadan telefonuyla uğraşırken,
-İyiki yorgunsun ne bu sinir?
Bedenim yorgunluktan ölsede nedenini bilmediğim nedenlerden çenemi susturamıyordum.
-Haklıyım ama içerde ki kalabalığa rağmen sıraya girdim 10 veya daha fazla kişi vardı sırada onları bekledim, kahveleri dökmeden buraya getirdim birde acele etmemi söylüyorsun.
Ceren ordan,
-Sen bakma ona duru nasıl geçti günün bulabildin mi uygun bir yer?
Ceren'in sorduğu soruyla gün boyu kendime aradığım uygun fiyatlı düzgün evi bulamamış olmama üzülüyordum.
-Hiç bir ev sahibiyle anlaşamadım hatta yaşlı bir kadın vardı evli olmadığım için bana evi vermemekle birlikte birde evlenmem için nasihat verdi.
Derin bir of çekerek buseye baktım üzgün olduğu belliydi.
-Neyin var senin buse bebeğim?
Gözlerime hüzünlü bir şekilde bakarak,
-Hiç bir şey yok sınav stresleri her zamanki gibi beni bırakta sen nerde kalacaksın?
Buruk ve üzgün bir şekilde,
-bilmiyorum kuzum emre ile tartıştığım için onlarda kalamam ki o yüzden bi yer bulmam gerekiyor.
Ceren ile Aleyna birbirine bakarak sırıtırlar Aleyna döndü ve dedi ki
-Bizde kalabilirsin zaten ev büyük yer var.
Kızlarla yük olmak istemiyordum bu durum ağırıma gitmişti.
-kızlar kusura bakmayın ama size yük olmak istemiyorum.
Ceren sinirli bir şekilde;
-Saçmalama duru bize yük falan olmazsın böyle düşünmen gerçekten üzdü bizi.
Kahvemden bir yudum aldım ve kızlara bakarak,
-Hiç ısrar istemiyorum bildiğiniz üzere çalıştığım yere yakın bir otel var birazdan oraya gideceğim zaten en kısa sürede kendime bir ev bulacağım.
Aleyna üzgün bir şekilde;
-Şunu unutma her daim bizim yanımza gelebilirsin ne olursa olsun yanındayız.
Kaan ordan;
-Duru istersen ben seni arabayla bırakırım otele hem bavullarını taşımana da yardımcı olurum. Ne dersin?
Gerçekten o ağır bavulları tek başıma oraya kadar götüremezdim.
-Teşekkür ederim Kaan iyiki varsınız hepiniz.
Gözümden yaşlar gelince kızlar ve Kaan sarılmak için üzerime yüklendi.
Gülerek;
-Hey hepiniz yavaş olun boğulacağım şimdi.Hepimiz kaanın arabasına binip oradan ayrılmıştık.
Kızları evine bıraktıktan sonra kaan beni eskiden kaldığım evin önünde bekliyordu.
Hızlı bir şekilde bavulları ve bana lazım olacak eşyaları yanıma alarak kaanın yanına doğru ilerliyordum.
Yakından bir ses duyuldu bir kadın sesiydi yanıma hızlıca koşarak geldi ve telaşlı bir şekilde;
-Yardımın lazım! L-ütfen beni sakla peşimdeler.
Ne olduğunu anlamamış bir şekilde kadının yüzüne bakıyordum kırklı yaşlarda sarışın ve oldukça bakımlı bir kadındı giyimi oldukça güzel ve üstünden zerafetlik akıyordu.
-İyimisiniz hanımefendi?
Kekeleyerek cevap verdi kadın,
-Korumalarımı v-vurdular beni kaçırmak istiyorlar l-lütfen bana yardım edin.
Kaan ordan yanımıza koşarak geldi ve ne olduğunu öğrenmek istercesine yüzüme baktı.
Yakınlardan silah sesi duyuldu ne yapacağımı düşünüyordum aniden aklıma bir fikir geldi.
-Hadi hızlıca arabaya binelim! Kaan sonra anlatırım ben sana şu an sadece hızlıca bizi burdan uzak bir yerlere götür olabildiğince hızlı.
Hızlıca arabaya bindik ve oradan uzaklaştık olabildiğince uzak yerlere gidiyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA BOZUNTUSU
ChickLit-Belki başka şekilde, başka fırsatlarda tanışsaydık daha Farklı bir ilişkimiz olurdu ama asla benden sana karşı bir duygu hissetmemi bekleme benden Kubilay Kurtay. -Benim dünyam senin etrafında dönmüyor. Başka kızlar da var kendini önemli biri olar...