3

81 3 1
                                    

Perihan hanımın söylediklerinden sonra kendime gelmem uzun sürdü ama kendimi toplayıp lafa girdim.
-Perihan hanım bunu kabul etmem mümkün değil. Perihan hanım hem ciddi hemde bir anne edasıyla konuştu.
-Ne demek mümkün değil durucuğum olur mu öyle şey sizin benim için yaptıklarınızdan sonra sizin için bir şeyler yapmama müsade edin lütfen kırmayın beni.
Perihan hanımın dedikleri ve söylediği her cümle içimdeki anne özlemini kıpraştırıyordu.
-Sizi kırmayı hiç istemem ama ne diyeceğimi bilemiyorum gerçekten.
Kalacak bir yere gerçekten ihtiyacım vardı ama hiç bir şekilde para ödemeden bunu kabul edemezdim.
-Duru kuzum dediğim gibi buraya çok yakın bir evimiz var orası yıllardır boş uzun yıllar önce benim kardeşim orada oturuyordu kocası ile tartıştıktan sonra bütün her şeyini toplayıp temelli Londra'ya yerleşti kısaca orası öyle bomboş duruyor ve senin gibi güzel bir kız için hazırlanıyor.
Hazırlanıyor derken? Ah perihan hanım telefonda bunları söylemişti " Harry'e söyle ev dekorasyonu için en iyi elamanı tutsun evi baştan aşağı yeniletmek istiyorum değer verdiğim bir konuğum için." Derken bunları kast etmiş meğerse.
-Sizin gibi birini kırmak ayıp olur teklifinizi kabul etmeden önce kira konusunu konuşmak istiyorum.
Dediğim laftan sonra Perihan hanımın yüzü düşmüştü.
-Ne kirası duru kızım ? Ben kiracım olun diye değil seni kızım yerine koyduğum için böyle bir yardımda bulunmak istedim.
Tam böyle bir durum olmaması gerektiğini söylemek için ağzımı açmıştım ki kaan uzun süredir koruduğu sessizliğini bozdu.
-Hem duru içinde çok iyi olur size nasıl teşekkür edeceğimizi bilemiyoruz. Dedi gülümseyerek.
Kalacak bir yer ve yeterli miktarda para bulana kadar bu teklifi kabul etmeliydim.
Kaan'a Sinirli bir bakış atarak lafa girdim.
ok teşekkürler Perihan hanım gerçekten bu yaptığınız iyiliği hiç unutmayacağım ve en kısa sürede bir yer bulup size rahatsızlık vermeyeceğim.
Cümlemi bitirmem ile birlikte kapıdan Kubilay'ın girmesi bir oldu.
Gözleri beni bulmasıyla beraber göz kırptı.
Bi anda ne olduğunu anlayamadan annesinin yanına geçip oturdu.
Telefonuyla ilgilenirken aniden bize bakıp.
-Misafirlerimiz yemeğe kalıyorlardır umarım Perihan sultan.

-Kalıyorsunuz değil mi?
Perihan hanımın meraklı bakışlarıyla beraber Kaan'ın evet demek için zorlanmış bakışlarıyla kabul etmek zorunda kaldım.
Bu durum Kubilay'ın hoşuna gitmiş olmalı ki yüzündeki gülümseme eksik olmadı.
Perihan hanım öyle bir sofra donatmıştı ki masada olmayan bir yemek yoktu nerdeyse.
Hepimiz masaya oturmuş Murat beyin gelmesini bekliyorduk.
Sonunda oda masaya dahil olunca ilk başta bir teşekkür konuşması ardından ise bu gece diğer ev hazırlanırken burada kalmam için ikna edildim.
Uzun bir süre sonra herkesin karnı doymuş sofradan kalkmıştık.
Salona geçtikten sonra Kaan saat geç olduğu için aramızdan ayrılmak istediğini dile getirdi.
-Duru için çok sevindim kalıcak bir yer bulması gerçekten çok güzel. Bu arada sizinle tanışmak bir şerefti Perihan hanım. Diyerek perihan hanımın eline bir öpücük kondurdu.
Kubilay hiç bir şekilde Kaan'ı takmıyordu.
-Sizinle tanıştığıma memnun oldum Kaan bey yardımlarınız için sizede minnettarım.
Dedi perihan hanım.
Kaan herkesle vedalaştıktan sonra evden ayrıldı.
Benimde artık gözlerimden yorgunluk akıyordu ki bunu Perihan hanım fark etmiş olacak ki hemen lafa girdi.
-Duru kızım yukarıda odan hazır Melahat hanım sana yerini gösterecek bugün çok yorulduk ve strest yaşadık ikimizinde dinlenmesi çok iyi olacaktır.
Dedi.
Melahat hanım yani görevli abla bana odaya kadar eşlik etti ve bana evin yerlerini tek tek gösterdi.
Sonunda odaya gelmiş ve yorgunluktan ölen ayaklarıma baktım ve kendimi yatağa attım.
O kadar çok yorulmuşum ki gözlerimi kapatır kapatmaz uyuya kalmışım.
Gecenin 4'ü gibi uyanmıştım hava almak istemiştim ve o yüzden bahçeye inmeye karar vermiştim.
Bahçeye iner inmez Kubilay'ı karşımda görünce dona kalmıştım.
-Küçük hanım gecenin bu saatinde ne yapıyor buralarda acaba?
Şaşkınlıktan dilimi ısırmıştım.
Küçük bir inleme sesi çıkmıştı ağzımdan.
-ahhm.

MAFYA BOZUNTUSUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin