2

106 3 0
                                    

Uzun süredir arabada kadının sakinleşmesini bekliyorduk.
-Bu arada isminiz neydi?
Kadın su şişesinden bir yudum alarak soruma cevap verdi,
-İsmim perihan, Perihan Kurtay. 46 yaşındayım.

-Bende Duru durulay.
Gülümseyerek yüzüme baktı.
-İsmin çok güzelmiş aynı kendin gibi umarım bahtın da kaderin de öyle olur.

-Teşekkür ederim sizde çok güzelsiniz yaşınızdan daha genç gösteriyorsunuz.

-Ah bizden geçti artık. Yinede teşekkür ederim bende.

Bu kadar güzel ve bakımlı biri niye böyle adamlardan kaçardı ki anlamıyordum.
Merakıma yenik düştüm ve ona sordum,
-Sizin gibi biri böyle adamlardan neden kaçar? Başınıza neler geldi?
Perihan hanım saçını başına düzelterek söze girdi,
-Kurtay holdingini duymuşsunuzdur kocam oranın sahibi ve kendisini sevmeyen bir sürü düşmanları var. Bu yüzden yanımda korumalarım olmadan dışarı çıkmazdım aslında kocam ve biricik oğlum korumasız dışarı çıkmama izin vermez maalesef ikisinide vurdular.

-İyiki size bir şey olmadı merak etmeyin biz size yardımcı olacağız.
Bi anda gözleri doldu ve ağlamaya başladı şu an neye bulaştığımızı bilmiyorduk Kaan'la ama perihan hanımın o duygusal halini görünce aklıma annemin bana küçük yaşımda veda edişi gelmişti.

~~15 yıl önce~~

-Annecim bugün saçlarımı örmesen olmaz mı Asya gibi saçlarımı açık bırakmak istiyorum.
Annem söylediklerimi duymazdan gelerek saçlarımı örmeye başlamıştı öyle düzenli öyle güzel örmüştü ki sanki son defa örermiş gibi örmüştü.
-Birazdan Faik amcan gelecek ve seni alacak sen onla gideceksin. Uslu dur ve onu üzme tamam mı?

-Ama annecim ben sizle gitmek istiyorum hem birlikte gitmeyecek miydik?

-Duru biz sizin arkanızdan geleceğiz babanla. Hem senin en sevdiğin şekeri alacak Faik amcan tamam mı bebeğim?

-Tamam annecim siz de hemen gelin özlerim ben sizi.

-Tamam prensesim.

Annem aniden bavullarımızı çıkartmıştı ortaya gardıropa gidip kıyafetlerimizi teker teker yerleştirmeye başlamıştı gözleri dolmuştu ve ağlamaya başlamıştı.
-Annecim neden ağlıyorsun? Tatile gidiyoruz diye mi ağlıyorsun? Lütfen ağlama annecim.
Elimi yanağına götürmüş okşuyordum.
Annem beni Faik amcaya verip beni götürmesini istemişti arkamda bıraktığım annemin yüzünü hiç unutamamıştım.

Oysa ki bana tatile gideceğimiz söylenmişti o kadar mutluydum ki halbuki beni sonsuza kadar terk edeceklerini bilseydim o evden hiç çıkmazdım.

~~ Günümüz ~~

Perihan hanımın yüzündeki o ifade annemi hatırlatmıştı bana.
-İzninizle kocamı aramalıyım telefonunuzu kullanabilir miyim? Kaçarken arabada unutmuş olmalıyım yanımda yok.
Hızlıca telefonumu çıkartıp verdim.

-Alo Murat. Ben Perihan az önce Ahmet Kuruçayın adamları tarafından saldırıya uğradım korumaları öldürdüler zorla ellerinden kaçtım eve mi gideyim yoksa senin yanına mı geleyim?

- ........

-Yok tek başıma değilim sağolsun çok iyi bir kız ile karşılaştım beni kurtardılar şu an olay yerinden uzağız ev tarafına yakınız.

- ........

-Tamam canım biz eve geçiyoruz lütfen erken gel.

- .......

-Seni seviyorum görüşürüz.

Perihan hanım telefonu kapatıp bana uzattı.
-Size zahmet oluyor ama şu yoldan ilerleyeceğiz.
Kaana evin adresini söyledi ve eve doğru gitmeye başladık.

Yarım saatlik bir yolculuktan sonra ıssız bir yere geldik kocaman bir ev ve bir sürü koruma bizi karşıladı.
Girer girmez korumalar perihan hanıma ilgi göstermeye başladılar.
Perihan hanım bizi içeri davet etti ve bize kahve ikram etti.
-Teşekkür ederim çocuklar siz olmasaydınız şu an belkide onların elinde perişan olacaktım.

-Ne demek perihan hanım kim olsa aynı şeyi yapardı. Yardıma ihtiyacı olan bir kadını yarı yolda bırakamazdık.

Kaan'da;
-Aynen öyle perihan hanım siz iyi olun gerisi önemli değil.
Biz oturmuş sohbet ederken içeriye çok yakışıklı kendinden emin bir adam girdi.
Perihan hanım aniden kalktı ve kollarını açarak adama sarıldı.

-perihan sultan iyisin dimi sana bir şey yaptılar mı?

-İyiyim oğlum Duru hanım ve Kaan bey sayesinde çok iyiyim onlar olmasaydı ne olurdu bilemiyorum.

-Size çok teşekkür ediyorum anneme yardımcı olduğunuz için.

-Rica ederiz melek gibi bir anneye sahipsiniz kıymetinizi bilin.
Dedim.
Oğluyla göz göze gelmemizle,
-Bu arada benim adım Kubilay. Kubilay Kurtay.

-Benim adım da Duru. Duru Durulay.
Kaan da arkamdan hızlıca öne geçip kendini tanıttı.

-Bende Kaan Durmuş.

-Tanıştığıma memnun oldum tekrardan teşekkür ederiz. Annecim ben bizim çocuklarla konuşup önlem alıcam sen misafirlerimizle ilgilenirsin.
Annesini öptükten sonra benim yanıma gelip el sıkıştı kaan' ı es geçerek dışarı çıktı ve bizi perihan hanımla yalnız bıraktı.
Perihan hanım hizmetliyi çağırıp bir kaç istek de bulunup bize doğru döndü ve bize ne içersiniz diye soru yöneltti Kaan ile kahve içmeye ikna edildik.
Perihan hanım ile sohbete daldık ve saatin geç olduğunu fark ettik.

-Perihan hanım saat geç oldu kalkalım biz artık.

-aaa olur mu öyle şey bana yardım ettiniz o kadar bir isteğinizi gerçekleştirmek ya da sizin için bir şey yapmak istiyorum.

-Teşekkür ederiz ama bir şey istemiyoruz. İnsanlık için yaptık bir karşılık beklemeden.

-Tamam ama yinede bize akşam yemeğine katılmanızı rica ediyorum.

-Sizi kırmak istemem ama daha kendime kalıcak bir yer bulmam gerekiyor.
Hemen yüzü değişti ve bizden bir dakika beklememizi rica etti kabul ettik.
Perihan hanım bizden uzak bir yere gidip telefon görüşmesi yaptı.
Yüzü mutlu ve heyecanlı bir şekilde yanımıza geldi.

-Senin kalacağın yeri halletim ben artık bunu düşünmen gerekmiyor.
Aniden şok oldum ve şaşkınlıktan dilim tutulmuştu.

MAFYA BOZUNTUSUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin