14𝗕𝘂𝘁 𝗜'𝗺 𝗮𝗯𝗼𝘂𝘁 𝘁𝗼 𝘀𝗵𝗼𝘄 𝘆𝗼𝘂, 𝗯𝗮𝗯𝘆, 𝘀𝗹𝗼𝘄 𝗱𝗼𝘄𝗻

4.2K 230 186
                                    

Smut

@Yong.kitty: Yoonoh gelmiyorsun değil mi?
Babacık?
Gelmediğini söyle lütfen.

@Daddy_J: Ne yazık ki yoldayım bebeğim.
Güzelce temizlen ve beni abinin odasında bekle.
Bakalım yakalanacak mıyız?

Daddy_J çevrimdışı

@Yong.kitty: Hayır hayır Yoonoh.
Başka bir yerde yapalım.
Yoonoh?
Siltir.

Yong.kitty çevrimdışı

Taeyong, Jaehyun'un bu konuda ne kadar ciddi olduğunu anlamış ve korkmaya başlamıştı. Eğer yakalanırlarsa bunun dönüşü yoktu. Abisine veya evdeki herhangi birine yakalanmaları olası bir durumdu.

Taeyong, Jaehyun'un aletini görmüştü ve eğer onu içine alırsa sessiz kalabileceğini sanmıyordu. Zaten bu sabah duşa girdiği için temizlenmesine gerek olmadığını düşünüp alt kata indi. Ailesi ile aynı evde yaşamasına rağmen şu an hiçbir aile üyesi evde yoktu.

Annesi ve babası arkadaşlarıyla kahvaltıya gitmiş, abisi ise toplantıya yetişmesi gerektiğini söyleyip evden çıkmıştı. Evde sadece hizmetliler ve kendisi vardı ama bu yine de abisinin her an eve dönebileceği gerçeğini değiştirmiyordu.

Salonda babacığının gelmesini bekleyen beden kapının çalması ile kapıya koştu. Diğer tarafdan gelen hizmetliyi görmüş ve kapıyı kendisi açacağını, rahatsız edilmek istemediğini söylemişti.

Kapıyı açmadan önce aynada kendini kontrol etti ve kapı kulpunu indirdi. İşte babacığı tüm ihtişamıyla karşısındaydı. Normalde hep takım elbise veya resmi kıyafetlerle gördüğü babacığı bugün normal siyah bir pantolon ve siyah bir tişört giymişti.

-Babacığını içeri almayacak mısın küçüğüm?

- Oh üzgünüm içeri gel Jaehyun.

- Jaehyun demek hah, seni birazdan altıma aldığımda da adımla mı inleyeceksin bebeğim?

- Evde yalnız değilim o yüzden şöyle şeyler söyleme lütfen. Seni kimse görmeden odama geçelim babacık.

-Hayır bebeğim abinin odasına geçeceğiz hemen.

Taeyong babacığını nasıl ikna edeceğini bilmiyordu ama artık kapıda da dikilmek istemiyordu. Her an birileri tarafından basılabilirlerdi. Babacığının elini tutup üst kata yöneltti.

Zaten bu eve bir kaç kez gelmiş olan Jaehyun en yakın dostunun odasını bildiği için küçüğü o tarafa doğru çekiştirdi. Küçük olan bunu anlayıp diğer tarafa yönelmişti ama Jaehyun küçüğü kucağına alıp, Johnny'nin odasına soktu.

Küçük olan burada yapmak istemediği ile ilgili konuşmaya başlamış ve bu Jaehyun'un bebeğini derin bir öpüşmeye çekerek susturması ile son bulmuştu.

Küçük olanı girdikleri odanın kapısına yaslamış derince öpüyordu Yoonoh. Küçük olan ise arada sızlanıyor,hâla yakalanmaktan delicesine korkuyordu. Onun bu endişesini almak için büyük olan ellerini küçüğün kalçasına götürmüş, küçük ama dolgun et parçasını sıkmış, yoğurmuş ve şaplaklamıştı. Bunun sonucunda küçük olan odaya ilk inlemesini salmış, büyük olanın omuzlarına daha sıkı tutunmuştu.

Jaehyun, küçük olanın sırtını kapıdan ayırmış, yatağa bırakmıştı. Kendi üstünden kurtulup, küçük olanın sekizlilerine olan aç bakışlarına karşılık vermiş, küçük olanın da üzerindeki tişörtü bir çırpıda yırtmıştı.

Taeyong'un üzerine eğilmiş boynuna izlerini bırakmaya başlamıştı diğer yandan da parmaklarını küçüğün ağzına yollamış ve küçüğün onları lolipop gibi emmesini emretmişti. Küçük olan gelen emre uymuş babacığının parmaklarını emiyordu.

Daha fazla hazırlama işini uzatmak istemeyen Yoonoh dudaklarını küçüğün boynundan çekip ilk zamandan beri uyarıldığı belli olan göğüs uçlarına getirmiş, iki göğüs ucuna da öpücükler kondurmuş, yalamaya ve ısırmaya başlamıştı. Küçük olan bu sefer derince inlemiş, ağlıyormuş gibi sesler çıkarmıştı.

İki göğüs ucuyla da aynı şekilde ilgilenen Yoonoh parmaklarını küçüğün ağzından çıkarmış ve küçüğün pantolonunu çözmüştü. Ortaya çıkan dantelli iç çamaşırı ile koyulaşan gözlerini küçüğe dikmiş ve bir öpücük vermişti. Eğilip küçüğün kendisi gibi küçük penisini yalamış ve ucuna bir öpücük kondurmuştu.

Küçüğü köpek pozisyonu almasını emretmiş ve önüne çıkan kalçalara şaplak atmıştı. Kendi pantolonunu ve iç çamaşırını çıkarmış yerden kemerini alıp küçüğün ellerini poposunda birleştirip bağlamıştı. Babacığının ne yaptığını gören Taeyong istemediğini söylemiş, direnmiş ve bunun sonucunda poposuna bilmem kaçıncı şaplağı yemişti.

Yoonoh küçüğün arkasına geçip dantelli iç çamaşırını indirmiş, ellerini küçüğün kalçasına koyup  ortaya çıkan deliğine bakmış ve sırıtmıştı. Küçüğe ne istediğini sormuş,eğer yalvarmazsa abisi gelene kadar onu böyle tutacağı ile tehdit etmişti.

-"Seni, seni ve o koca penisini istiyorum babacık. Beni en sert şekilde becermeni ve domine etmeni istiyorum. Bana sana tapmak neymiş göstermeni istiyorum Yoonoh." diye cevap verdi küçük olan.

Bunun sonucunda Yoonoh az önce bebeğinin ıslattığı parmaklarından birini küçüğün içine itmiş böylece küçük olandan hırıltılı bir inleme kazanmıştı.Bir iki kez parmağı ile küçüğün içinde gel git yapmış daha sonra iki parmağını daha eklemişti.Doluluk hissi ile Taeyong ağlayacak kıvama gelmiş kalçasını onu beceren parmaklara doğru daha çok ittirmişti.

Bebeğinin kıvama geldiğini anlayan Jaehyun parmaklarını küçük olanın içinden çıkarmış, penisine prezervatifi geçirmiş ve biraz da kayganlaştırıcı sürmüştü. Bebeğini şu anlık yırtmak istemiyordu ve küçüğünün ilk seferi olduğu için dikkatli davranmaya özen göstermişti.

İçinden çıkan parmaklar ile mızmızlanan Taeyong girişinde hissettiği uzun ve kalın üye ile derince inlemiş ve babacığına çabuk olması için yalvarmıştı.Jaehyun penisini yavaşça küçüğün içine itmiş yarısını sokup dışarı çıkarmıştı. Bu sefer tamamını hızlı bir şekilde küçüğün içine itmiş ve küçük olandan sesli bir çığlık odayı doldurmuştu.

Tekrar küçüğün içinden çıkıp kendini sertçe deliğe itmiş, küçük olanın bacaklarının kendisini taşıyamamasını ve yatağa çökmesini sağlamıştı. Jaehyun küçüğü tekrar aynı pozisyona getirip giriş çıkışlarına devam etmişti. En sonunda iki beden de seslice boşalmış ve kendilerini Johnny'nin yatağına atmışlardı.

Shit shit shit! Naptım bennn🤧İlk smutum ve üzgünüm kötüyse eğer🥺

🍼💦

𝗱𝗮𝗱𝗱𝘆 𝗶𝘀𝘀𝘂𝗲𝘀/ 𝗷𝗮𝗲𝘆𝗼𝗻𝗴Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin