24𝗔𝗻𝗱 𝗜'𝗺 𝘀𝗼 𝗱𝗼𝘄𝗻 𝗶𝗳 𝘆𝗼𝘂'𝗿𝗲 𝗿𝗲𝗮𝗱𝘆

2.7K 188 130
                                    

Johnny en yakın arkadaşının sabahtan beri telefonlarını açmaması ve şirkete gelmemesi ile meraklanmış, ondaki yedek anahtar sayesinde Jaehyun'un evine gitmeye karar vermişti. Sabahtan beri Taeyong'unda etrafta gözükmemesi sinirini bozuyor, küçüğün acaba hangi arkadaşı ile olduğunu tahmin etmeye çalışıyordu. İlk önce en yakın arkadaşını kontrol edecek daha sonra ise küçük kardeşini bulacaktı.

Jaehyun'un kapısına gelen John, anahtar ile kapıyı açmış ve karşılaştığı boşluk ile üst kata yönelmişti. Bildiği üzere arkadaşının odasının kapısına gelmiş, kapıyı bir iki kez tıklatmış ama ses gelmeyince açmıştı. Karşılaştığı görüntü ise donmasına ve kapı kolunu daha sert tutmasına neden olmuştu. En yakın arkadaşı ve kardeşi aynı yataktaydı, üstüne üstlük bir de çıplak olmaları Johnny'in ikinci bir şok yaşamasına neden olmuştu.

-Siktir. Taeyong, TAEYONG. Lanet olsun.

İkili odayı dolduran gür ses ile uyanmış ve Johnny ile karşılaşmışlardı. Jaehyun kapıda kendilerine bakan en yakın arkadaşı ile donmuş ve yorganı üstüne çekerek küçüğü ile göz göze gelmişti.

-John, dostum. Açıklayabilirim, açıklayabiliriz.

Taeyong ise donmuş bir şekilde hâlen abisinin gözlerinin içine bakıyor. Gördüğü kırgınlık ve kızgınlık dolu gözler ile kafasını eğip, abisinden kaçınıyordu.

-Giyinin. Lanet olsun tamam mı? Giyin Taeyong ve aşağı gel. Jaehyun seni bir süre görmek istemiyorum piç kurusu. Eğer aşağı gelirsen yumruğumla o yüzünü dağıtmaktan çekinmem.

Taeyong abisinin söylediklerini başıyla onaylamış ve büyük olanın odadan çıkması ile giyinmeye başlamıştı. Jaehyun ise hâla yatakta oturuyor, ne yapacağına karar veremiyordu. Hem giyinip hem de içli içli ağlayan bebeğine dönmüş, ayağa kalkarak küçüğe sarılmıştı.

-Sorun yok. Abinin bizi anlamasını sağlayacağım bebeğim. Ağlama ve o ne derse yap tamam mı? Ben halledeceğim.

-Ya bizi anlamazsa Jaehyun, ne yapacağız?

-Anlamasını sağlar ya da beraber kaçarız. Şimdi giyin ve aşağı in. Sana mesaj atacağım.

Evden çıkan Taeyong arabada onu bekleyen abisi ile karşılaşmış ve kafasını yere eğerek arabaya binmişti. Halen daha büyük olanla göz teması kurmaktan kaçınıyor, utanç ve korkuyla kafasını kaldıramıyordu.

-Bunu evde konuşacağız, bizimkilere duyurmak istemiyorum. O yüzden aramızda halledeceğiz anladın mı? Telefonun el koyuyorum, ayrıca evden çıkman yasak. Onunla görüştüğünü duyar veya görürsem seni yurt dışına yollarım. Ayrıca o piç kurusu ile de konuşacağım. Şimdi sil o göz yaşlarını bizimkilerin bir şeyleri çakmaması lazım.

Taeyong, abisinden aldığı komut ile göz yaşlarını silmiş ve cebindeki telefonu çıkarak büyüğe vermişti. Abisinin bir kaç güne bunları anlamaya çalışacağını hissediyordu. Belki de ikiliye destek bile olurdu çünkü geçen gün abisini, gördüğü o çocuk ile tehdit edebilirdi.

Sizi çok seviyorum 💕💗💓💞💘💖 Bu bölüm biraz kısa oldu ama diğer bölümde telafi edeceğim😽

🍼💦

𝗱𝗮𝗱𝗱𝘆 𝗶𝘀𝘀𝘂𝗲𝘀/ 𝗷𝗮𝗲𝘆𝗼𝗻𝗴Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin