28𝗕𝘂𝘁 𝗴𝗶𝗿𝗹, 𝗜 𝗴𝗼𝘁 𝘁𝗵𝗲 𝗳𝗲𝗲𝗹𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝘆𝗼𝘂 𝗸𝗻𝗼𝘄 𝗻𝗼𝘄

2.9K 170 74
                                    

Smut

Jaehyun aniden küçük olanın kucağına oturması ile şaşırmış daha sonra kendine gelerek ellerini kucağındaki bedenin incecik beline sarmıştı.

-Yaramaz kedicik, demek babacığını çok özledin.

-Evet babacığım, seni çok özledim.

Jaehyun küçük olanın isteğini anlayıp koltuğunu arkaya yatırmış ve arabada daha geniş bir alanın açılmasını sağlamıştı.

İkilinin ilk başta dudakları buluşmuş ve ateşli bir öpüşme başlatmışlardı. Jaehyun kucağındaki küçüğün yavaş yavaş hareketlendiğini hissediyordu. Penisinin üzerinde hissettiği dolgun kalça ile hırlamaya benzer bir ses çıkarmış ve elleriyle küçüğün kucağında hareket etmesine yardımcı olmaya başlamıştı.

-Siktir Tae-yongah-mm o küçük deliğini dolduracağım küçüğüm.

Taeyong babacığından duyduğu sözler ile daha da hızlı sürtünmeye başlamış, arada da zıplamayı denemişti. Büyük olanın elleri bunu yapmaması gerektiğini kanıtlar bir şekilde kalçasını sıkmış, onu durdurmuştu.

-Yoon-oh lütfen, boşalmak istiyorum babacığım.

-Bana ne istediğini açıkça söyle küçük sürtük.

-Seni istiyorum babacığım. Seni ve o kocaman,kalın penisini istiyorum. Her yerime izlerini bırakmanı ve beni en sert şekilde becermeni istiyorum Yoon-ooh.

Jaehyun küçüğün dedikleri ile yerlerini değiştirmiş, küçük olanı sertçe sürücü koltuğuna yaslamıştı. Üzerindeki kıyafetlerden kurtulmaya çalışmış, dar alanda zor hareket ettiği için ise homurdanarak kıravatı, gömleği ve pantolonundan kurtulmuştu.

Küçük olan ise o sırada ortaya çıkan sekizlilere dudağını ısırarak bakıyor, sanki ilk defa görüyormuş gibi bir heyecanla babacığının her hareketini izliyordu. Bunu farkeden Yoonoh küçük olanın ağzının suyunu akıtarak kendini süzmesine yarım ağız gülümsemişti.

-Beni gözlerinle yiyeceğine, soyunmaya başla küçüğüm. Yoksa üzerindekileri birer birer yırtacağım.

Küçük olan aldığı emirle soyunmaya başlamıştı. Üzerindeki tişörtten kurtulmuş sıra pantolonuna geldiğinde ise kalçasını hafifçe koltuktan kaldırarak çıkarmaya çalışmıştı ama pantolonunu sadece dizlerine kadar indirebilmişti.

Onun bu hâline gülen Yoonoh küçüğün sertçe kaşlarını çatmasına neden olmuş, bunu gördüğünde ise elini küçüğün pantolonuna atarak aşağı çekmeye başlamıştı. Pantolonlarından kurtulan ikili iç çamaşırları ile kalmıştı.

Taeyong daha fazla beklemek istemediği için babacığını üzerine çekmiş dudaklarını birleştirerek ıslak bir öpüşme başlatmıştı. Jaehyun küçüğün bu sabırsız halleri ile hırçınlaşmış, ellerini iç çamaşırına atarak küçüğün penisini serbest bırakmıştı.

Jaehyun küçük olan ile yerleri değiştirmiş ve kendi iç çamaşırından da kurtularak küçüğü kucağına çekmişti. Bugün ilk defa ipleri küçüğün eline bırakacaktı ve onu sürmesine izin verecekti.

-Bakalım, beni memnun edebilecek misin bebeğim.

-Seni en iyi şekilde memnun edeceğim babacığım.

Taeyong büyük olanın kucağına oturarak altında hissettiği sert penis ile inlemiş, içine almayarak sadece sürtünmeye başlamıştı.

-İçine al, hemen.

Küçük olan babacığından gelen emir ile deliğine sabitlediği penisin üzerine yavaş bir şekilde oturmaya başlamış, doluluk hissi ile seslice inlemişti.

Jaehyun ise hissettiği sıkı duvarlar ile seslice inlemiş, daha fazla bekleyemeyeceğini anladığında küçüğün kalçasından tutarak sertçe penisinin tamamını içine almasını sağlamıştı.

-Ahh-ahh baba-cık, acı-yoor.

-Siktir Tae-yong çok darsın bebeğim.

Küçük olan bütün işin onda olduğunu biliyordu ama deliğinde hissettiği acı onun hareket etmesini engelliyor ve mızmızlanarak büyük olanın omuzuna kafasını gömmesine neden oluyordu.

Jaehyun küçük olanın hareket etmeyeceğini anladığında ellerinin altındaki kalçayı kontrol etmeye karar verdi. Kucağındaki dolgun kalçayı yukarı aşağı hareket ettirmeye başlamış, penisini saran sıkı duvarlar ile el hareketlerini hızlandırmaya başlamıştı.

-Si-ktir bebeğim, zıpla.

-Acı-yor baba-cık, çok acıyor.

-Sana zıpla dedim.

Taeyong büyük olandan aldığı emir ile kucağında dikleşmiş ve ellerini omuzlarına çıkararak olası bir acıda tırnaklarını büyüğün sırtına geçirmeye hazır bekliyordu.

Jaehyun küçüğün yavaşça kucağında kalkıp inmeye başlaması ile inlemiş, hareketini hızlandırmak için küçüğe yardımcı olmak amacıyla ellerinin altındaki kalçaya yön vermeye başlamıştı.

-Ahm babacık siktir

-Çok iyisin bebe-ğim, babacığın için çok iyisin.

Taeyong babacığının söyledikleri ile daha hızlı zıplamaya başlamış, penisin tamamını içinde hisseder olmuştu. Doluluk hissi ona daha da zevk veriyor ve babacığının kucağında deli gibi zıplamasına neden oluyordu.

Penisin neredeyse tamamını içinden çıkarmış, tekrar üzerine sertçe oturarak içine almıştı. Bu his onu delirtiyordu. Sıska bacaklarının el verdiği kadarıyla zıplıyor, babacığının elleri yardımıyla ise ata biner gibi büyüğü sürüyordu.

Taeyong zevk noktasına değen penis ile derince inlemiş, tırnaklarını büyük olanın omzuna geçirmekten kendini alıkoyamamıştı. Büyüğün çenesinden tutup yüzlerini yaklaştırması ile ıslak bir öpüşme başlatmışlar, Taeyong elini kapının camına dayamış orada el izini bırakarak önceki tempoya nazaran daha yavaş bir şekilde sürüyordu babacığını.

Jaehyun küçüğün sıcak ağzından dilini zorla çekmiş ortaya çıkan şişmiş ve yer yer kan toplamış dudaklar ile memnun bir şekilde hedefini pürüzsüz boyna yöneltmişti. Dudaklarının altındaki deriyi emiyor, yalıyor ve ısırıyordu. Bu işlemi neredeyse tüm boyna uygulamış, yer yer bıraktığı kızarıklıklar ile hedefini iki sertleşmiş göğüs ucuna yöneltmişti.

Taeyong sağ göğüs ucunda hissettiği ıslaklık ile mırıldanmış, büyüğe göre ise mırlayarak titremişti. Jaehyun küçüğün hassas noktasını bulmasının verdiği hazla diğer göğüs ucunu da eliyle sıkıştırmış küçüğü zevkten ağlama kıvamına getirmişti. Taeyong iki yandan aldığı zevkle ağlamaya başlamış, daha sesli inlemekten kendini alamamıştı. Boşalacak kıvama gelen küçük beden, sıkı deliğindeki büyük penisin üzerinde daha sert zıplamaya başlamıştı.

-Sik-tir geliyo-rummh, geliyorum babacığım.

-Hayır beraber geleceğiz küçüğüm.

Jaehyun ellerini tekrar dolgun kalçaya yöneltmiş, yön vererek daha sert inip kalkmasına yardımcı olmaya başlamıştı. İki beden de artık sona geldiklerini hissediyor, bir an önce boşalıp rahatlamayı bekliyorlardı.

Taeyong zevk noktasında hissettiği penis ile sızdırmaya başlamış, Jaehyun ise penisinin etrafını daha çok saran duvarlar ile küçüğün içine sızdırmaya başlamıştı. Seslice inleyen ve arabanının daha da sallanmasına neden olan ikili sert hareketlerine devam etmişti. Taeyong yıldızları görmesi ile babacığının karnına boşalmış, Jaehyun ise küçüğün duvarlarını beyaza boyamıştı.

Sizleri çok seviyorum bebişler ve bölüm geç geldiği içim üzgünüm, cidden ilhamım yoktu hatta bunu da batırdığımı hissediyorum ama sizi daha fazla bekletmemek için yayınlıyorum. Umarım beğenmişsinizdir💞💕💖💗💓💘

🍼💦

𝗱𝗮𝗱𝗱𝘆 𝗶𝘀𝘀𝘂𝗲𝘀/ 𝗷𝗮𝗲𝘆𝗼𝗻𝗴Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin