Smut
Taeyong, gözleri kapalı, elleri ve ayakları kelepçeli bir şekilde yatakta yüzüstü uzanıyor, babacığının çıkardığı seslerden ne yaptığını anlamaya çalışıyordu. Jaehyun duvardan aldığı kırbaç ile küçüğe yaklaşmış, kırbacı yatağa bırakarak küçük olanın iç çamaşırını indirmiş ve kalçasının havaya kalkmasını sağlamıştı.
-Yoonoh, korkuyorum. Lütfen benimle konuş.
-Bana adımla seslenerek bir hata yaptın bebeğim. Kalçanı olabildiğince havaya kaldır ve sakın aşağı eğme, eğer görürsem cezanı ikiye katlarım.
-Tamam babacığım.
Jaehyun kırbacı eline alarak, küçüğün pürüzsüz kalçasını süzmüş ve kırmızı renklerin ona ne kadar yakışacağını düşünmeye başlamıştı. Ona göre bu küçük ama dolgun ve pürüzsüz kalça kendisi için verilmiş bir hediyeydi . Eh Yoonoh da bu hediyenin sonuna kadar tadını çıkaracaktı.
Kırbacı kaldırarak küçüğün poposuna sert bir darbe indirmiş ve küçüğün ani gelen darbe ile korkup, seslice inlemesine neden olmuştu. Taeyong ani gelen bu darbe ile şaşırmış, seslice inleyerek gözlerinin yaşarmasını engelleyememişti. Jaehyun vuruşlara devam etmiş ve 25. darbede küçüğü daha fazla zorlamak istemediği için bırakmıştı.
Yatağa yaklaşarak küçüğün göz bandını çözmüş, gözleri yaşarmış bir Taeyong ile karşı karşıya kalmıştı. Küçüğün sakinleşmesi için dudaklarına öpücük kondurmuş ve geri çekilerek, tepkisini süzüyordu. Taeyong kalçasının acıması yüzünden bir türlü yüzünü babacığına dönemiyor ve bu sinirlenmesine neden oluyordu. Jaehyun'u kendine çekerek derin bir öpüşme başlatmış, seslice inleyerek babacığına pişman olmadığını kanıtlamak istemişti. İşin içine diller de girdiğinde ikili seslice inlemiş ve küçükten ilk ayrılan Yoonoh olmuştu.
Küçük olanın arkasına geçmiş ve kızarmış kalçaya öpücükler bırakmaya başlamıştı. Küçüğün sızlanması ile geri çekilmiş ve kalçasını sertçe sıkarak cevap vermişti. Taeyong bu sefer seslice inlemişti, kalçasıyla ilgilenen bedene. Yoonoh üzerindeki tişörtten ve pantolondan kurtulduğunda işlerin nereye gittiğini anlayan Taeyong dudaklarını ısırarak, babacığından gelecek bir sonraki hamleyi bekliyordu. Jaehyun kendini küçüğün kalçasına yaslamış bir şekilde sürtüyor ve bebeğini kıvrandırmaya çalışıyordu. Jaehyun sürtünmeye devam ederken Taeyong ağlayarak boşalmış ve büyük olandan poposuna bir şaplak kazanmıştı.
Taeyong hâlen daha kalçasına sürtünüp içine girmeyen babacığı ile sinirlenmiş ve yakaladığı sağ elinin üç parmağını ağzına alarak yalamaya ve emmeye başlamıştı. Küçüğün bu hareketi ile Yoonoh daha sert sürtünmeye başlamış ve küçük olanın ağzındaki parmaklara rağmen inlemesine neden olmuştu.
Parmaklarının yeteri kadar ıslandığına emin olan Jaehyun, elini küçükten kurtarmış ve bir parmağını sıkı deliğe yollamıştı. Bunun sonucunda sızdırmaya başlayan penisi daha yoğun bir şekilde sızdırıyor ve artık küçüğün içinde olmak istiyordu. Küçüğün içindeki parmağın yanına iki parmağını daha ekleyen Jaehyun, bu sefer bebeğinin yatakta kaçmaya çalışmasını izlemiş ve kıkırdayarak parmaklarını daha derine itmişti.
-Kaçmaya çalışman çok tatlı bebeğim ama birazdan daha büyük bir şeyi içine alacaksın ve alışsan iyi edersin.Büyüklüğünü hatırlıyorsun değil mi?
-Yoon-ohh çok acıtıyor. Çok derindesin. Lütfen
Yoonoh küçüğün biraz da olsa genişlediğine emin olmuş ve parmaklarını çıkartarak penisini, küçük olanın girişine dayamıştı.
-Yavaşça gireceğim bebeğim, yırtılmaman ve bu geceki turlarımız için.
Taeyong cevap olarak sadece inlemiş ve babacığının büyük,kalın penisinin içinde olduğunu hissetmişti. Yoonoh bir süre giriş çıkışlarına köpek pozisyonunda devam etmiş en sonunda küçüğün kelepçeli bacaklarını ittirerek daha sert girmeye başlamıştı.
-Ah-ahm Yoonoh.Çok derin.
-Seni en s-ert şekilde becereceğimi söylemiştim bebeğim.
Jaehyun bir süre daha girişlerine devam etmiş ve küçüğün ikinci defa boşalması ile penisini sıkan duvarlar sayesinde Taeyong'un içine boşalmıştı.
-İkinci turu seks salıncağında yapmaya ne dersin küçüğüm?
Sizi seviyorum ve umarım iyi bir smuttur💕😽
Oy ve yorum istiyorum lütfenn🥺 Eğer olmazsa yeni bölümü geç yayınlayacağım üzgünüm😭🍼💦
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗱𝗮𝗱𝗱𝘆 𝗶𝘀𝘀𝘂𝗲𝘀/ 𝗷𝗮𝗲𝘆𝗼𝗻𝗴
FanfictionAbisinin en yakın arkadaşına aşık olan Taeyong,kimliğini belli etmeden Jung Jaehyun'a mesaj atar. NCT 127 Jaehyun&Taeyong