33𝗢𝗵, 𝗼𝗵, 𝗼𝗵, 𝗼𝗵

1.8K 145 35
                                    

Chittaphon sevgilisinin kurduğu cümle ile koltukta içli içli ağlayan bedene bakmış diğer tarafına döndüğünde ise Jaehyun ile göz göze gelmişti. Sevgilisinin haklı olduğunu biliyordu ve şu an en iyi seçenek bu gibi görünüyordu. Johnny ilişkilerinin en başında dahi kendisine bu teklifi sunmuş ve hiçbir şeyin ikisini ayıramayacağının garantisini vermişti.

Chittaphon bu büyük sevimli koca oğlana aşıktı. Onu ilk partide farkettiğinde aralarındaki çekimi hissettmiş ve ikisinin birbirleri için en doğru kişiler olduğunu anlamıştı. Birbirleriyle uyumları o kadar güzeldi ki Chittaphon ruh eşi olduklarını düşünmeye o ilk andan itibaren başlamıştı bile.

-Johnny, hemen mi gideceğiz? Kardeşin ve sen biraz mental açıdan dinlenseydiniz keşke böylesi daha iyi olmaz mıydı?

-Hemen gideceğiz sevgilim. Eğer buradan ve onca kötü şeyden uzaklaşabilirsem iyi olacağım. Ayrıca sen yanımdasın, kardeşim ve en yakın arkadaşım da yanımda mutlu olmamam için bir sebep yok.

Chittaphon sevgilisinin her zaman sevimli ve şefkatli tarafına daha çok aşık olduğunu düşünürdü ve şu an Johnny'nin bu tavrı sanki mümkün olabilirmiş gibi kalbinin hızlanmasına karşısındaki adama daha da tutulmasına sebep olmuştu.

-Sevgilim sen ve Taeyong evde kalıp bavulları halledin, ben ve Jaehyun ise para, uçak biletleri ve pasaportlar ile ilgilenelim. Sizin için böylesi daha iyi.

-Tamamdır John, sen nasıl istersen bebeğim.

Johnny sevgilisinden aldığı onay ile halen daha sarıp sarmaladığı küçük kardeşine dönmüş ve ondan da onay aldığında başına öpücük kondurarak koltuktan kalkmıştı. Doğruca sevgilisine ilerleyerek dudağına ufak bir buse kondurmuş ve Jaehyun'a seslenerek çıkmaları gerektiğini söylemişti.

Jaehyun en yakın arkadaşını başıyla onaylamış ve koltukta oturan küçüğüne ilerleyerek Johnny'nin boşalttığı yeri doldurmuştu. Taeyong o kadar narin ve kırılgan bir bebekti ki Jaehyun şu an burada günlerce oturarak onu sarıp sarmalamak istiyordu.

-Taeyong, bebeğim gözlerime bak. Endişelenme,her şey iyi olacak ve seni asla bırakmayacağım her an sarıp sarmalayacağım bebeğim. Bana ve abine güven sadece. Şimdi göz yaşlarını sil ve babacığa kocaman bir öpücük ver böylelikle işleri hemen halledip yanına dönebileyim.

Taeyong büyük olanın söylediklerini yaparak kafasını kaldırmış ve karşısındaki bakmaya doyamadığı yakışıklı yüz ile gülümsemişti. Jaehyun olmasa ne yapardı bilmiyordu onun için fazla özeldi.

-Seni seviyorum Jaehyun, iyi ki benimlesin iyi ki birbirimizi bulduk. Sen olmasan ne yapardım ben.

Jaehyun, Taeyong'dan duyduğu cümleler ile gamzelerini belli edecek şekilde gülümsemiş ve küçük olanın dudaklarına yapışarak duygu dolu bir öpüşme başlatmıştı. İkilinin dudaklarının arasında şehvetten uzak aşk ve sevgi dolu bir öpüşmeydi bu.

-Ben de seni seviyorum bebeğim. Benimle evlenir misin Taeyong? Sonsuza kadar birbirimizin olabilir miyiz? Tanrım aslında buradan uzaklaştığımızda daha romantik bir teklif edecektim ama dayanamadım güzelim, üzgünüm.

Taeyong aldığı teklif ile hem duygulanarak hem de mutluluktan ağlamaya başlamış ve ellerini sıkıca tuttuğu adamın alnına kendi alnını yaslayarak evet kelimesinim dudaklarından yüzlerce kez dökülmesine izin vermişti o an. Jaehyun aldığı cevap ile boştaki eliyle küçük olanın ensesini kavramış ve alnına bir öpücük kondurmuştu. Bu ilerleyen zamandaki hayatlarının başlangıcını işaret ediyordu.

Chittaphon ve Johnny cephesinde ise işler iyi gitmesine rağmen ikili daha evlilik gibi ciddi bir konuşma yapmaktan çekiniyor birbirlerine olan sevgilerinin evlendikleri zaman bitmesinden korkuyorlardı. Kimilerine göre saçma gelen bu düşünce ikisi için oldukça önemli bir noktadaydı ki Chittaphon büyük olana açıkça evlenmek için çok erken olduğunun sinyalini bir şekilde vermişti.

Johnny ise bu durum biraz da olsa canını sıkmasına rağmen küçük olanın isteklerine oldukça önem verdiği için bir ses etmemiş ve onu onaylayarak daha bolca zamanları olduğunu kabul etmişti. Bilmiyorlardı ki ikisine ait bir meyve hayatlarını oldukça değiştirip evlilik yolunda adım atmalarına neden olacaktı.

Sizleri çok seviyorum bebişler 💘💗💓💞💖💕
Finale son 1 bölüm kaldı ve ben çoook heyecanlıyım batırmaktan çok korkuyorum ama asla angst bitmeyecek bunun garantisini verebilirim. Bu bebek benim ilk göz ağrım ve ben anne modundayım.🥺

🍼💦

𝗱𝗮𝗱𝗱𝘆 𝗶𝘀𝘀𝘂𝗲𝘀/ 𝗷𝗮𝗲𝘆𝗼𝗻𝗴Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin