26𝗔𝗻𝗱 𝗜'𝗹𝗹 𝘀𝗵𝗼𝘄 𝘆𝗼𝘂 𝗶𝗳 𝘆𝗼𝘂 𝗹𝗲𝘁 𝗺𝗲, 𝗴𝗶𝗿𝗹

2.3K 177 98
                                    

Jaehyun sabah kalkıp günlük rutin hazırlığını yapmış ve en yakın arkadaşı ile olan ortak şirketine doğru sürmeye başlamıştı. Johnny her ne kadar ona kendisini görmek istemediğini ve gördüğü yerde yumruk atacağını söylese de Jaehyun kararlıydı.

Bugün o şirkete gidecek en yakın arkadaşı ile kavga etseler dahi her şeyi konuşacak ve küçük olanı yanına alacaktı. Johnny kabul etmese dahi küçük olan 18'ine basmıştı ve onu başka bir ülkeye kaçırabilirdi.

Şirkete gelen Jaehyun arabasından indi ve anahtarı görevliye vererek döner kapıdan içeri girdi. Şimdiden gördüğü bir kaç çalışan kendisine selam vermişti ama Jaehyun hiç oralı olmayarak, direkt en yakın arkadaşının odasına adımlamıştı.

Jaehyun, en yakın arkadaşının odasına kapıyı tıklatmadan girdi ve gördüğü görüntü kaşlarının havalanmasına, yüzünde alaycıl bir gülüşün oluşmasına neden oldu. Johnny geçenlerde kendi evlerinde seviştiği ve davette gördüğü küçük oğlan ile resmen ofisinde yiyişiyordu.

İkili kapıdaki kişiyi görünce durmuşlar ve Johnny küçük olanı kucağından indirerek kapıdaki dostuna dönmüştü.

-Kapıyı kapat ve içeri gel, kimsenin görmesini istemiyorum.

-Demek öyle kimsenin görmesini istemiyorsun ama bu çocukla hem evde hem de ofisinde yiyişiyorsun. Gelen baban olsaydı ne cevap verecektin John?

-Bunu en yakın arkadaşının kardeşi ile sevişen haysiyetsiz orospu çocuğu Jaehyun mu söylüyor?

-Bizim aramızdaki aşk gerizekalı, onu seviyorum ve o da beni seviyor. Hani senin hiç bilemeyeceğin türden bir sevgi bu. Bana istediğini yap, yumrukla küfür et ama onu benden ayırma John. Yoksa olacaklardan ne ben sorumlu olurum ne de sen.

-Hayır yani ne yapabilirsin? Ne sorumluluğu bu?

-Babana evde sevişmenizin görüntüsünü yollayabilirim. En gözde oğlunun böyle bir şey yapmasına sence ne tepki verir? Ama bunu yapmayacağım. Ya da Taeyong'u yurt dışına kaçırırım çünkü ben senin gibi haysiyetsiz bir orospu çocuğu değilim. Sizin ayrılmanızı istemiyorum.

Johnny duydukları ile karışık duygular içerisindeydi ,hem sinirli hem de minnettar. Koltukta oturan ve ikilinin konuşmasını en başından itibaren dinleyen Chittaphon ise bu ikilinin garip havası ile irkilmiş ve gerilmişti.

-John, bebeğim. Bence arkadaşın haklı, madem birbirlerine aşıklar ki en yakın arkadaşın o senin. Kardeşine en iyi o bakacaktır ve eğer bir sorun olursa onu istediğin gibi dövebilirsin. Hem bizim ilişkimizi de açığa çıkarmayacağını söyledi, bence çok centilmence bir davranıştı bu. Onu dinle bebeğim, biliyorsun ki aşkın önüne geçemezsin.

Johnny duydukları ile koltukta oturan bebeğine dönmüş ve ona gülümsemişti. Bu ortamda bile sakinleşmesini sadece o sağlıyordu. Jaehyun'un dedikleri tabii ki de yumuşamasını sağlamıştı, eğer onun yerinde olsaydı bu kozu sonuna kadar kullanır ve karşı tarafı asla düşünmezdi. İkilinin ilişkisini kabul edecekti ama her şeye de göz yumması imkansızdı.

-Bana bak Jeffrey, kardeşime iyi bakacaksın ve en ufak bir sorunda gözüne yumruğumu geçireceğimden emin olacaksın. Kardeşimle öyle her yerde buluşup, birlikte olamazsın. Sizi babamdan koruyacağım ve siz de Chittaphon ile benim ilişkimi koruyacaksınız anladın mı?

-John adamım, kabul edeceğini biliyordum. Sen nasıl istersen.

İkili ofisin ortasında birbirlerine sarılmış, omuzlarını patpatlayarak gülümsemişlerdi. Tam ayrıldıkları anda Johnny, sağ yumruğunu dostunun sol gözüne geçirmekten kendini alıkoyamamıştı.

Sizleri seviyorum bebişler ve kitap 4K okunma olmadan yeni bölüm gelmeyecek. Şimdiye kadar hiç sınır koymadım neredeyse ve bu seferlik koyacağım. Umarım anlayışla karşılarsınız💖💕💗💓💞💘

🍼💦

𝗱𝗮𝗱𝗱𝘆 𝗶𝘀𝘀𝘂𝗲𝘀/ 𝗷𝗮𝗲𝘆𝗼𝗻𝗴Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin