@Yong.kitty: Jaehyun?
Ben düşündüm ve kabul etmiyorum.@Daddy_J: Neden bebeğim?
Demek kabul etmiyorsun.
Şaşırmadım küçük.@Yong.kitty: Asıl sen beni şaşırtmadın.
Tam bir orospu çocuğu olarak.@Daddy_J: Hah ya o küçük ağzını toplarsın
ya da en iyi şekilde toplayabilirim.
Küçük sürtüğüm olman için fazla duygulusun.@Yong.kitty: Küçük sürtüğün olmayı kabul ettiğimi sanmıyorum.
Ayrıca senin kaybın.
Ben Lee Taeyong'um beni herkes ister.@Daddy_J: Haklısın bebeğim sen
Lee Taeyong'sun.
Bakirliğini Jung Yoonoh'a vermiş küçük çocuk ve bunu abisinin yatağında yapmış Lee Taeyong'sun da.@Yong.kitty: Beni kandırdın adi herif.
Ama ben yine de bunu abime söylemeyeceğim.@Daddy_J: Peki ya ben bunu abine
söylersem ne olur?
Bence güzel bir etki bırakırım hmm?@Yong.kitty: Böyle bir şey yapamazsın.
Bu kadar alçak değilsindir umarım.
Ayrıca kanıtlayamazsın.@Daddy_J: Tıch tıch beni çok hafife
alıyorsun küçüğüm.
Öyle bir kanıtlarım ki mesajlarımız duruyor,
ayrıca fotoğrafların da.@Yong.kitty: Seni sikik orospu çocuğu.
Pişman olacaksın,pişman olup bana yalvaracaksın.
Aptal Yoonoh ve sen bana geldiğinde ben seni süründüreceğim.
Şimdi bana yazmayı kes.Yong.kitty çevrimdışı
@Daddy_J: Şimdiden pişmanım|
Aptal Yoonoh|
Göreceğiz.Daddy_J çevrimdışı
Küçük olan babacığının dedikleri ile ağlamaya başlamış ve elindeki telefona bakıyordu, Yoonoh'un tüm bu söylediklerinin ilk başta bir şakadan ibaret olduğunu sanmış,yanılmıştı. Jaehyun hem onu sevmediğini söylüyor hem de tehdit ediyordu. Abisi en azından bu mesajlaşmaları ve fotoğrafları görmese ikiliyi daha iyi bir tepki ile karşılayabilirdi. Taeyong, Jaehyun konusunu ne yapacağını düşünmekten kendini alıkoyamıyordu. En iyisi başka bir kişiden fikir almaktı, işte burada devreye en yakın arkadaşı Mark giriyordu. Kendisinden küçük olanın telefon numarasını tuşladı ve çağrının cevaplanmasını bekledi.
Mark-Efendim bebeğim.
Taeyong-Mark ben çok kötüyüm. Çok kötü şeyler oldu.
Mark-Bir dakika ne? Ne oldu Tae sana?Ağlama lütfen.
Taeyong-Mark o beni kandırmış,benimle sadece sevişmek için beraber olmak istiyormuş ve beni abimle tehdit etti. Mesajlaşmaları ve fotoğrafları abime gösterecekmiş. Ben ne yapacağım Mark?
Mark-Şş şimdi sakin oluyoruz ve bu konuya bizim üçüncü yakışıklıyı katıyoruz, Yukhei. Evet dostum şimdi selamlaşma faslını geçiyoruz ve bir plan yapıyoruz sabaha kadar tamam mı? Kısaca Jung Jaehyun'u pişman edeceğiz Tae.
Taeyong -Gerçekten pişman olacak mı Mark? Pişman olup bana dönecek mi?
Mark-Adam sen tehdit ediyor ve sevmediğini söylüyor sen hâla sana dönsün istiyorsun. Biraz burnunu sürttürmemiz lazım adamım.
Lucas-Mark,dostum ben bu konuda ne
yapacağım peki? Tabii ki Tae'ye yardım ederim ama ne yapacağım?Mark-Sen Jung Jaehyun'u kıskandırma ve çıldırtma planındasın bro. Ben de bu işleri ayarlamadan sorumluyum. Planımız başlasın, bu gece siz de buluşalım Tae.
Taeyong -Peki Mark. Sizi bekliyor olacağım.
Evet sürünsün bakalım Jung baba🤭 Yukhei'nin uzun zamandır fice girmesini istiyordum. Yukhei hrr
🍼💦
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗱𝗮𝗱𝗱𝘆 𝗶𝘀𝘀𝘂𝗲𝘀/ 𝗷𝗮𝗲𝘆𝗼𝗻𝗴
FanfictionAbisinin en yakın arkadaşına aşık olan Taeyong,kimliğini belli etmeden Jung Jaehyun'a mesaj atar. NCT 127 Jaehyun&Taeyong