30𝗕𝘂𝘁 𝗜'𝗺 𝗮𝗯𝗼𝘂𝘁 𝘁𝗼 𝘀𝗵𝗼𝘄 𝘆𝗼𝘂, 𝗯𝗮𝗯𝘆, 𝘀𝗹𝗼𝘄 𝗱𝗼𝘄𝗻

2K 153 15
                                    

Taeyong aniden gelişen olaylar karşısında ne yapacağını bilmiyor, abisine ulaşmak ve onun iyi olduğundan emin olmak istiyordu. Abisi ve erkek arkadaşı şirketten bir kişinin ikiliyi ses kaydına alması ile babası tarafından yakalanmışlar ve işler hiç de iyi gitmemişti.

Babaları en gözde oğlunun hem gay olmasını hem de şirkette böyle şeyler yapmasını gururuna yedirememiş ve Johnny'e okkalı bir tokat atarak, evlatlıktan reddetmişti. Tüm kredi kartlarına, evlerine ve arabalarına el koyması ise Taeyong'un abisini merak etmesine sebep oluyordu. Babasının sinirli olduğunu biliyordu ama acilen abisini görmeli veya sesini işitmeli, sakinleşmeliydi ki babası büyük olan ile görüşmeyi ya da konuşmayı katiyen yasaklamıştı.

Olayları sevgilisinin evinde öğrenen Taeyong alel acele büyük olanın kendisini eve bırakması ile babasının abisine tokat atıp evden kovmasına şahit olmuş, harekete geçmeye çalıştığında ise korumalar tarafından tutulmuştu. Babasının evdeki tüm telefonlara el koyması ise tam bir felaketti. Taeyong mecburen yarın okuldan sonra veya öğle arası büyük olanı arkadaşının birinin telefonundan arayacak iyi olduğunu öğrenmiş olacaktı ama yarına kadar aklındaki kötü düşünceleri nasıl sileceğini bilmiyordu.

Aklına tableti geldiğinde ise az önceki aptal aptal telefon planları kurmasına kızmış ve komidinin üzerindeki tableti alarak rehbere tıklamıştı. Abisinin numarasını tabii ki de ezbere biliyordu çünkü büyük olan ne zaman başı sıkışsa yardıma gelecek kadar çok seviyordu onu. Bildiği numarayı tuşlayıp karşı tarafın açmasını bekledi ve telefon üç dört çalıştan sonra açıldı.

-Alo Taeyong

-Abi evet benim, iyi misin sen? Nerede kalıyorsun?

-İdare ediyorum kardeşim, Jaehyun'da kalıyorum şimdilik sadece beş parasız olmak koyuyor onca yıl babam için çalışmama rağmen.

-Sorun değil abi, kendi kartımı sana verebilirim ve babam hiçbir şey anlamaz. İstediğin kadar kullanabilirsin.

-Gerçekten bunu benim için yapar mısın bebeğim?

-Tabii ki de abi, onca zaman sen benim arkamı kolladın şimdi sıra bende. Seni seviyorum ve kendine iyi bak lütfen. Hiçbir şeyi kafana takma ayrıca eminim bu durum düzelecektir.

-Taeyong, sen ne ara büyüdün? Teşekkür ederim küçük kardeşim, seni seviyorum.

-Ben de seni seviyorum abi, şimdi kapatmalıyım yarın sana giyecek şeyler getiririm.

-Görüşürüz bebeğim.

Taeyong aramayı sonlandırdığında büyük olanın odasına gidip bir kaç eşya alması gerektiğini biliyordu ama babasına yakalanırsa nasıl bir yalan uyduracağını düşünmeliydi ki aniden aklına büyük olanın odasında uyumak istediği geldi. Uzun zamandır abisi ile uyumamıştı ve emindi ki onun kokusunun çarşaflara sarmış olması bile Taeyong için yeterdi.

Sessiz adımlarla odasından çıktığında büyük olanın odasının kapısına varmış ve kapıyı sessizce açmaya özen göstererek içeri girmişti. Tam anlamında içeri girdiğinde ise odanın ışıklarını es geçerek komidinin üzerindeki lambaları ve lambadırı yakmış oda biraz da olsa aydınlanmıştı. Büyük olanın dolabına yönelerek geniş bir çanta almış, içine lazım olabileceğini düşündüğü kıyafetleri, kişisel eşyalarını koymuş ve hazırladığı şeylerin yeterli geleceğine karar verdiğinde ise çantanın ağzını kapatarak kapıya yönelmişti ki kapıdan gelen sesler ile elindeki çantayı yatağın altına fırlatmış ve yatağa oturarak gelen kişiyi beklemişti.

Kapıda babasını gördüğünde yatağa uzanmış, büyük olana açıkça küs olduğunu belli etmişti. Babası bir kaç kez adını seslenmiş en sonunda yanıt alamaması ile odadan çıkarak uzaklaşmıştı. Taeyong çantayı ilerleyen saatlerde odasına bırakmış ve tekrar abisinin yatağına dönerek Johnny gibi kokan çarşaflar ile uykuya dalmıştı.

Taeyong sabah alarmın sesi ile uyandığında oldukça huzurlu bir uyku çektiği için mutluydu. Yataktan zor da olsa kalkarak odasına geçmiş, üzerini değiştirip günlük rutin bakımını yapmış ve abisinin çantasını da sırtlanarak odadan çıkıp alt kata yönelmişti. Babası ve annesi kahvaltı ediyor sanki oğullarını beş parasız bırakan ikisi değilmiş gibi davranıyordu. Homurdanarak ikilinin yanında geçmiş, seslenişlere kulak vermemiş ve evden ayrılmıştı. Okulu es geçerek abisiyle buluşmak için sevgilisinin evine gitmeliydi bir taksi durdurmuş ve Yoonoh'un evinin yolunu tutmuştu.

Sizleri çok seviyorum bebişler💘💕💗💖💓💞
Bölüm gecikti biraz da kaoslu oldu ama final yakın ve aklımdaki olayları bağlamaya çalışıyorum. Umarım beğenirsiniz🥺

🍼💦

𝗱𝗮𝗱𝗱𝘆 𝗶𝘀𝘀𝘂𝗲𝘀/ 𝗷𝗮𝗲𝘆𝗼𝗻𝗴Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin