Kitap aslında izlediğim bir filmden kurgulandı sadece biraz farklı.Filmde bir uygulama sayesinde insanlar öleceği zamani biliyor.Ama bu kurguda sadece çok iyi niyetli bir çocuk insanların ne zaman öleceğini görüyor.
Şimdi bölüme geçelim.Yine salak salak konuşuyorum işte.
__________________________________________
Güneş batmıştı...Sokaktaki tek canlı ise üşüdüğü için titreyen beyaz,hafif uzun saçlı gençti.
Kendi içinde savaşa girmişti.Nerede olduğunu, kim olduğunu,buraya nasıl geldiğini...ve daha bir çok şeyi bilmiyordu.
Gözlerini açtığında terk edilmiş bir dükkandaydı ve dükkan en az 40-50 yıldır kullanılmıyor gibiydi.
Kafasını karışmış bir şekilde yürümeye devam etti.
Başını kaldırıp yol boyunca yaptığı gibi etrafına bakındı.Karanlık yerler hiçte onun seveceği yerler değildi.Ilerideki beyaz sokak lambasını gördüğünde daha da hızlandı.En azından kendine bir ışık bulmuştu.Sokak ışığının önüne geldiğinde başını kaldırıp ışığa baktı.Içi huzurla dolarken gözlerini yavaşça kapattı.Ama huzurla dolmak için daha çok erkendi.
Arkasında bir ses duyduğunda gözlerini açıp arkasını döndü.Önünde ki adama gülümsedi.
Adam ise arkasındaki elinde sakladığı bıçağı gence doğrulttu.Genç adamın bileğinde yazan yazıya baktı.
00.05
Adam bıçağı kaldırdı,önünde ki gence saplayacakken başına aldığı darbe ile yere serildi.
00.00
Genç çocuk yere düşen adamın yanına eğilip adama dokundu.Adam hiç bir yaşam belirtisi vermiyordu.Adama vuran genç yerde oturan çocuğa baktı.
Yerdeki genç çok korkmuştu.Çünkü şu ana kadar hiç insan görmemişti.Ilk gördüğü insan ise canlı belirtileri vermiyordu.Yerdeki genç kalkıp diğer gence baktı.
Diğer genç onun bu karanlık sokakta bile parlayan çillerine odaklanmıştı.Sol gözünün altında bulunun yıldız şeklinde ki çili sanki isteyerek o şekli almış gibiydi.
Uzun olan karşısındaki çilli çocuğa o kadar odaklanmıştı ki onun kendisine yaklaştığını fark edememişti bile.
Fark ettiğinde ise yüzleri arasında milimler vardı.Uzun olan gözlerini bir kaç defa hızlıca kırptı.Sanki o anın büyüsüne kapılmış gibiydi. Çilli çocuk ise karşısındaki insanı inceliyordu.Ne kadar mükemmel bir yüzü olduğunu düşünüyor ve hayranlıkla onu izliyordu.Uzun olan çilli çocuğun omuzlarından tutup hafifce geriye ittirdi ama küçük olan dengesini kaybedip yere düşmüştü.Kahverengi saçlı çocuk diğerinin yanına endişe ile çömelip elini tuttu.
"Özür dilerim.Özür dilerim."
Karşısında gözleri dolmuş olan beyaz saçlı çocuk sanki onun için kırılabilecek bir şeymiş gibiydi.
Bir cam?Ya da bir elmas?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
LiXXieX bebiş🐣🥺🤭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[▪︎LEVANTER▪︎] MinLix
Fanfiction▪︎Ship▪︎ ■ MinLix [Not=Bu kitapta Stray Kids'den sadece Lee Know(Min ho) ve Lee Felix vardır.]