Minik olanın kucağında ona sarılarak uyuduğunu bilmek onu huzura kavuşturuyordu.Uzun beyaz saçlarla oynarken düşüncelere dalmıştı.O kadar dalmıştı ki kafasını kaldırdığını ve ona baktığını bile fark etmemişti.
Minho içinden gelen sesi dinlemek istiyordu ama sonuçlarından korkuyordu.Ne olacaksa olsun diyerek Felixe baktı.Onun uyanıp kendisine baktığını fark ettiğinde gülümsedi. Elinden tutup dolaba doğru yürüdü.Siyah renkler kullanarak giyindiklerinden sonra Minho minik elleri kendi büyük elleri arasına alarak en yakın kiliseye gitmeye başladı.
Bu miniğin ne olduğunu öğrenmek,ikisinde ki o işaretin ne olduğunu bilmek istiyordu.Şuan el ele olduğu şey bir uzaylımıydı?canavar? Yoksa kutsal bir varlık mıydı?
Minik olanın ise aklında neden bir katille mühürlendiğiydi.Evet belki onu seviyor olabilirdi.Her neyse diye düşündü.Tanrının bir bildiği vardır dedi.Ondan korkmuyordu çünkü ona zarar vermeyeceğini biliyordu,bunu kendisine olan bakışlardan anlayabiliyordu.
Ama korktuğu şey mühürlenmiş bir çiftte baskın olan taraf diğerinden uzaklaştığında diğeri can çekişerek ölürdü.Baskın tarafın Minho olduğunu biliyordu.Ama aklındaki asıl soru neden Minho'nun ölüm saatini göremiyor oluşuydu.Bir çok kişinin bileklerinde ölüm saatini görüyordu ama bu şey Minho'ya işlemiyordu.Aklına tek bir şey geliyordu Minho'nun şeytan olma ihtimali...Sonuçta o bir katildi.Insan bedenine hapsolmuş bir şeytan oladabilirdi.Kiliseye geldiklerinde Minho terleyen ellerini pantolonuna sildikten sonra ilk kez gireceği kilise kapısını araladı.Içeride kimsenin olmamasına şaşırmıştı.Kilisenin hep dolu olduğunu mu düşünüyordu ne?
Kürsü gibi duran yere ilerlediklerinde papazı görmüşlerdi.Minho ona ilerlediğinde Felixte istemsizce gerilmişti.Papazın önünde durduklarına karşılarında ki adan başını kaldırıp onlara baktı.
"Sorununuz nedir?"
Minho anlatıp anlatmamakta kararsız kalmıştı bir an.Anlatma kararını alfıktan sonra anlatmaya başladı.Yanında ki bu çocuğu nereden bulduğundan en son sevişmelerinde beliren mühüre kadar.
Felix zaten o olaylardan sonra artık bir insan zihniyetine sahip olmuştu.Sevişmenin ne olduğunu ögrenmişti.Ve daha bir çok şeyi.Papaz sonuna kadar dinledikten sonra incilden bir sayfayı açıp okumaya başladı.
(bu kısımları yazmıyorum çünkü o sayfayı bulamadım...Ama o sayfada yazanları kısaca şuraya yazayım-Tanrı bazen bir kaç meleği yer yüzüne gönderirmiş,aslında o meleklerin görevleri varmış ama bir melek görevini yerine getirmektense ortalığı daha da kariştirmiş,bir insanoğluna aşık olmuş ve onun ölmesi gereken yerde onu kurtarmış.Yani düzeni bozmuş oluyor.Bu melek işte Felix.)Papazın okuduklarından sonra papaz mühürleri görmek istediğini söyledi.Minho minik bedenin boynunu ve kendi boynunu gösterdiğinde papaz bir kaç şey fısıldadı ama o an ne dediğini ikisi de anlamamıştı.Çok üzerine durmadılar da zaten.
Kiliseden çıktıktan sonra Minho sevdiği kişinin gerçekten bir melek olduğunu öğrenmişti.Tabi şu mühür işini öğrendiğinde garipsemişti. Minik olana bir şey olmasın diye onu gittiği her yere götürmek zorundamıydı?Ama o bir katildi onu yanında götürürse ona bir şey olabilirdi.
Minho ne yapacaktı bundan sonra?
Diğer bölüm final
Minlixi bu sekilde düşünemiyorum.Cko güsel*-*
Bakışlara bak uff.Felix çok belli edion jsjsjs
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[▪︎LEVANTER▪︎] MinLix
Fanfiction▪︎Ship▪︎ ■ MinLix [Not=Bu kitapta Stray Kids'den sadece Lee Know(Min ho) ve Lee Felix vardır.]