Büyük olan uzun süren sadece bakışmaya ara vererek yan tarafta ki tepsiyi alıp mutfağa indi. Minik beden merak içerisinde büyük bedeni takip etti ve mutfağa geldi.
Bu eski de olsa işe yarar mutfak minik bedenin hoşuna gitmişti.Fazla sade olan masaya ilerledi.Büyük olan bulaşıkları lavabo'nun içine koyduktan sonra arkasını dönüp kanatsiz meleğe baktı.
Minik parmakları ile masanın desenlerini okşuyordu.Büyük olan başını azıcık sola yatırıl izlemeye devam etti.Minik beden o kadar odaklanmıştı ki desenlere ağzı hafif açık kalmıştı ve bunu fark etmemişti.Masanin sonuna yani desenin de sonuna geldiğinde başını kaldırıp kendinden büyük olan gence baktı.
Onunda kendine baktığını gördüğünde vücudunda bir gariplik hissetti,sanki vücudunda ki tüm kanlar çekiliyormuş gibiydi. Yanakları ise yanıyordu.Buna bir anlam veremedi çilli çocuk.Büyük beden ise miniğinin utandığını gördüğünde aklından sadece fazlasıyla şirin kelimeleri geçiyordu.Hem bu kadar şirin hem bu kadar güzel olmayı nasıl başarıyordu bu çocuk?
Büyük olan çilli çocuğa yaklaştı.Tam önünde durup miniğin çenesine parmaklarını koyup başını havaya kaldırdı ve kendisine bakmasını sağladı.
Minik bedenle irisleri buluştuğunde ikisinunde kalbi hızlanmıştı.Minik olan bu duyguların sebebini bilmiyordu.Diğeri ise biliyordu ama olmasına imkan vermiyordu.O bir suçluydu bu kadar saf birini kendisiyle beraber bu bataklığa çekemezdi.Bu minik bedene bir şeyolsun istemiyordu.Minik bedenin de aklında binlerce soru vardı. Bu duygular neydi?Neyin nesiydi?Insan gibi hissetmek zordu ona göre...Alışması kim bilir ne kadar sürecekti?Ceza yüzünden mi dünyaya gönderilmişti?Cezası ne zaman bitecekti?
Aslında...karşısında ki kendinden büyük olandan ayrılmak istemiyordu.Onun yanındayken güvende ve huzurlu hissediyordu.
Minik olan dudaklarının kuruduğunu hissedip fark etmeden dudaklarını yalamıştı.
Büyük olanın odağı gözlerinden dudaklarına kaymıştı.Eğer öpseydi...bir sorun olur muydu?
Dünyaya bir kere geliyordu.Istediğini de yapacaktı.
Parmaklarını minik bedenin çenesinden çekmeden yüzlerini yaklaştırdı.Dudaklarına milimler kala kahverengi saçlı genç gözlerini kapattı.Çilli çocuk onu izleyerek gözlerini kapattı.Dudakları birbirine deydiğinde kalp ritimleri aynı anda atmaya başlamıştı.Dudakları hareket etmiyordu sadece değiyordu.Zaten minik olan bunun ne olduğunu,nasıl olduğunu hiç anlamamıştı.
Büyük beden ayrıldığında soru sorar gibi bakan çocuğun gözlerinden soracaģı soruyu anlamıştı."Bu bir sevgi göstergesidir.Herkes ile olmaz bu sadece sen ve bana özel."
Minik beden tam anlayamasa da ikisine özel bir şey olduğunu ve sevgilerini birbirine gösterirken kullanıldığını anlamıştı.
Büyük olana sarıldı ve bu sefer dudaklarını birleştiren kişi minik,çilli,kanatsız melek olmuştu...Aslında bu bölümü final yapacaktım.Ama vazgectim.15.bolümde filan final yaparim.Ve smut ister misiniz?Isterseniz en sonda yapabilirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[▪︎LEVANTER▪︎] MinLix
Fanfiction▪︎Ship▪︎ ■ MinLix [Not=Bu kitapta Stray Kids'den sadece Lee Know(Min ho) ve Lee Felix vardır.]