Telefonuna bir kaç not aldıktan sonra telefonu kapatıp cebine koydu.Sabaha kadar orada kalması gerektiğini düşündü.Avının uykusu hafifti ve tek bir çıtırdı işittiği an silahına sarılan birisiydi.Ve hiç çekinmeden o silahı ateşlerdi de.
Güneşin gökyüzünü palet olarak kullandığı ana odakladı gözlerini.Güneş fırçasını cekinmeden gökyüzüne dokunduruyordu.Turuncu ve pembeye hakim olan gökyüzü bir insanın tekrar tekrar bakmak isteyeceği bir manzaraya dönmüştü.Gözlerini camdan çekip uyuyan iki bedene baktı.
Belki lavaboya girdiklerinde buradan çıkabilirim diye düşündü.Her şeyin olabileceğini düşünerek aldığı notları 2105'e gönderdi.Eğer bunu yapmasaydı canından olacaktı.Aslında her iki tarafta da canından olacaktı ama burada en azından daha az çekecekti.Daha doğrusu o öyle sanıyordu.
Gelen bildirim ile telefonu açtı.Ordan bir şekilde çıkabilirse çıkmasını yoksa gerisinin umurunda olmadığına dair bir mesaj.Ve tabi ağzından asla bir şey kaçırmamasına dair bir tehtid de bulunuyordu en son kısımda.
Kollarını bacaklarının etrafına sararak başını dizlerinin üzerine koydu.Minik bedeni bu dolaba fazlasıyla iyi sığmıştı.Ve bir çok boş yer vardı.Gencin asıl merak ettiği şey avının onu nasıl fark etmediğiydi.Onun nefes seslerini bile işittiğini duymuştu bir kaç kez.
Ona sürekli kedi demelerinin sebebi buydu.En ufak sesi işitirdi.Yatakta yatan minik beden kıpırdanmaya başladığında genç stresli bir şekilde olacakları izlemeye başladı.
Bildiginiz üzere bu minik bir fic.Uzun bölüm olmayacak.Sadece istenirse bir bölüm smut yazarım onda finalde filan olur.
Bu arada umarım iyisinizdir.Hiç çekinmeden bana yazabilirsiniz kötü hissettiğinizde.
💛💛💛💛💛💛💛💛🐣
Sizleri seviyorum💛💛🐣
Bu fotograf çok uwu^•^
ㅋㅋㅋ cidden çok tatlılarSay uwuwu♡•♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[▪︎LEVANTER▪︎] MinLix
Fanfiction▪︎Ship▪︎ ■ MinLix [Not=Bu kitapta Stray Kids'den sadece Lee Know(Min ho) ve Lee Felix vardır.]