Minik beden gözlerini araladığında yüzünün bir kac milim uzağında ki yüzü gördü.Korku ile geri çekilmeye çalışmıştı ama beline sarılı kollar buna izin vermiyordu.
Büyük olan kımıldanmalar ile hızla gözlerini açtı.Karşısında ki minik bedeni gördüğünde rahatlamıştı.Yüzünde samimi bir gülümseme olmuştu.Minik olan gülümsemeyi gördüğünde cennette gibi hissetti.Minik olanı kendine çekti uzun genç.
"Benden bir zarar gelmez,korkma."
Minik beden hemen başını salladı.Kemikli ve uzun parmaklar beyaz,uzun saçın aralarında dolanmaya başladı.Uzun olanın çok hoşuna gitmişti karşısında ki bu çocuk.
Minik olanın elinden tutup lavaboya götürmeye çalıştı ama minik olan ona bakmıyordu bile.Minik bedene döndüğünde dolaba baktığını gördü.Minik olanın elini bırakıp dolaba yaklaştı.Dolabın kapağını açtığında karşısındaki genç ile duraksadı. Tetiği çekerek silahı ona doğrulttu.Ilk önce onun buraya nasıl girdiğini en önemlisi neden girdiğini bilmek istiyordu.Aslında biliyordu ama aklına gelmiyordu.
Arkada ki minik beden olanlardan habersiz sadece izliyordu.Yavaş yavaş merak duygusunu tatmaya başlamıştı ve dizlerinin üzerinde yataktan dolaba yürümeye başladı.En uca geldiğinde dizlerinin üzerinde durup onları şaşkın bakışlarla izlemeye başladı.
Dolabın içinde ki genç yavaşça çıktı.
Beyaz saçlı genç o garip şeyin içinden çıkan insana baktı ama boynunda ki fosforlu yazılar dikkatini cekmişti.
00.12
"Kime çalışıyorsun?"
"Kimseye."
"Neden burdasın?"
.......
Cevap gelmemişti.Silahı ateşlediğinde kalın bir sesin çığlığı duyuldu yarı boş odada.Uzun olan önünde ki gençten gelmediğini biliyordu. Arkasını dönüp minik elleriyle kulaklarını kapatmış olana baktı.Önünde durdu ve başının arkasından tutup göğsüne yasladı.Minik beden güvende hissetmişti.Hemde bir seri katilin yanında...
Iyiliği ve kötülüğü ayırt edememek...En kötü sorunlardan biridir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[▪︎LEVANTER▪︎] MinLix
Fanfiction▪︎Ship▪︎ ■ MinLix [Not=Bu kitapta Stray Kids'den sadece Lee Know(Min ho) ve Lee Felix vardır.]