Evet Hepinizin de bildiği 'Zalim İstanbul' dizisinin konusu; Dizi de hepimiz biliyoruz ki Cerenciğimiz hamile ve bebeğin babası Cenk ama Şeniz onu tehdit ediyor ve Nedim ile evlenmek zorunda kalıyor, bir süre Nedime işkence yapıyor Şeniz'in açığını bulmaya çalışıyor. Cenk, Cemre ile sözde Nedim için evleniyor ama aslında Cemreye aşık. Nedim doktor Oya sayesinde iyileşiyor, Agah Cereni hiç sevmiyor, Civan Damla ilişkisi var, Nurten en saf kişi, Seher her şeyi, her olayı büyütüyor ve sürekli evlat ayrımadım desede Cemreyi daha fazla güvenip seviyor baya da belli. Şeniz, Cerenin bebeği doğmasın diye vitamin şişesine başka ilaç koyuyor, bunlar balayından dönerken aslında Cerenin doğumu başlıyor. Ceren ne kadar istemese de bebeği ölüyor, Cenk ve Cemre boşanıyor, Agah her şeyi öğreniyor Şenizin Mümtaz ile olan ilişkisini, Şeniz kaçıyım derken bir yerin çatı katından düşüyor, sözde sakat kalıyor, Cemre de gerçeği öğreniyor tabi ki de Cerenin bebeğinin babasının Cenk olduğunu, gerçi onu herkes öğreniyor, daha sonra Nurtenin kızı Başak köşke bebek ile geliyor. Bildiğiniz üzere o bebek Cerenin ve onu Oya kurtardı, herkes gibi Başakta Cereni hiç sevmiyor, bir kişi sevse ölürdü neyse Ceren ve Nedim boşandıkları zaman Ceren ailesine Şenizin yaptığı tehditleri ve gerçeği anlatıyor, köşkte konuşulanları duyuyor o bebeğin kendi bebeği olduğunu anlayınca Cenki arıyor ama aptal Cenk açmıyor, Cemre ve Nedim Agahın yanına gidip olanları anlatıyor ve yardım istiyolar, Cenk Cerene inanmıyor ve geri gidiyor, Ceren bebeğe kavuşuyor derken Agah köşke gelip Cereni kapının dışına attırıyor, Cerende bebeğini almak için bir plan yapıyor davetliler geldiğinde anlaştığı bir garsona kırmızı zarflar veriyor, o zarfın içinde de Cenk ve Nedimin kardeş olduğu yazıyor. Agah ölüyor bunun üzerine Ceren köşke yerleşiyor, uyurken Şeniz onu boğmaya çalışıyor ama yapamıyor Ceren çılık atınca kaçıyor. Nurten bebek için taktığı kamerada Şenizin onu boğduğunu Cenke gösteriyor, Ceren sussun diye Cenk onunla evleniyor, Cemre Nedime açılıyor ama Nedim Cenkin hastalığından kabul etmiyor. Düğün günü Şeniz Ceren ile balkondan düşüyor ikiside ölüyor, Cenk oğlu ile gezintiye çıkıyor küçükken babası ile yapamadıklarını yaparlarken video çekiyor ama beyin timörü olduğundan o da ölüyor. 6 yıl sonra Nedim ile Cemre evlenip Bulut adında bir oğulları oluyor, Umut teyzesi ve amcası olduğunu biliyor, Damla ve Civan evleniyorlar, bu yanii saçma bok gibi bir sonla bitiyor.
Benim kitabım ise; Damla ve Ceren çok iyi anlaşıyor, Damla ve Cemre gerçeği yani bebeğin babasının Cenk olduğunu biliyor, Şeniz ve Agah ayrılıyor, Agah Cereni seviyor, Cenk başlarda Cemreye aşık oluyor her ne kadar aşk evliliği olmasa da onun için öyle oluyor, ilerleyen zamanlarda belki yaptığı yanlışları düzeltir kim bilir? Nedim ilk başlarda Cemreye aşıktır fakat onun evlendiğini öğrenince intikam almak için Ceren ile orti olurlar belki de bu yakınlaşma ikisi için de başka şeylere yolculuk açar bilemiyorum artık, Seher evlat ayırmadan hepsinide çok seviyor, Civan ve Damla ilk görüşte aşık oluyolar ve zaman içinde de sevgili mi olurlar? Artık bakıcağız Ceren ne kadar da nefret etse ne kadar da tartışsalar köpek gibi Cenke aşıktır ve hiç beklemediği bir şey olur iyi yada kötü.
Neden bezer şey yazıyorum?; Ben sonunu dahil olmak üzere bazı yerlerini hiç beğenmedim ve Ceren karakteri o kötülüklerin arasında ki tek masum kişiydi, baya üzüldüm, onun tek hayali vardı Cenk ile evlenmekti, tamam kötülükte yaptı ama ölmeyi hak etmiyordu bence her şey mutlu sonla bitmeliydi diziyi 2. Kez izleyip yazıyorum ve 'bence böyle olsa iyi olurdu' dediğim şeyleri buraya geçiriyorum.
Okumaya devam edin
Seviliyonuz ha :)
Takipte kalın çok güzel şeyler yazacağım...
♥558 kelime♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zalim İstanbul
ChickLitHerşey Neriman ana'nın başının altından çıkmıştı, o büyüleyici sözleri ile kandırmıştı,gözü paradan başka bir şey görmez olmuştu âdeta. Umut ettirmişti,hayal kurdurmuştu,akıllarına girmişti belki de tek suçlu, tek günah keçisiydi.