Hödük

374 24 1
                                    

Cenk
Bu gün olanlardan sonra kafayı yemek üzereydim hayır ne bekliyorsam? Nedim ve Ceren'in ayrılmasını mı? Yada aralarının kötü olacağını mı? Banane ki ya banane evlendi bemde ondan kurtuldum ama neden rahatsız hissediyorum? Neden hep onu düşünürken buluyorum kendimi? Damla tabi yaa o anlar bu işlerden Damla'nın odasına girdiğimde uyumadığını görünce derin bir oh çektim kapıyı kapatıp yatağına oturdum beni pür dikkat dinliyordu.

Dam; Anlat dinliyorum abi.

Cen; Neyi anlatayım Damla?

Dam; Odama geldin ya, neden geldiğini anlat?

Cen; Ha doğru, ya Damla senden bir şey istiyeceğim ama kimseye bak helede Ceren'e demiyeceksin. Söz mü?

Dam; S-söz anlat hadi.

Cen; Bu gün yaşananları biliyorsun, Nedim'e o kadar gıcık oldum ki dövesim geldi babası gibi davranması olsun o son söylediği olsun canımı acıttı, bir de nedensizce kendimi ya hep ona bakarken buluyorum yada onu düşünürken buluyorum neden?

    Damla arkasına yaslanıp saçını arkaya atıp elini şıklattı.

Dam; Hm sen diyorsun ki, ben hep onu düşünüyorum ve onu kıskanıyorum diyorsun, ee geçmiş olsun sen aşık olmuşsun abiciğim.

Cen; Saçmalama Damla.

Dam; Peki ne dememi bekliyorsun? Kusura bak ama sen kabul etsende etmesende aşık olmuşsun aşk böyle bir şey, eyer itiraz ediceksen odanda et hadi canım.

Odasından beni kibarca kovmuştu şaka gibiydi ya, ama haklı olabilrdi odama çıkıp plan yaptım sabah başlıyordu çantama gerekli bir kaç parça kıyafetlerimi, parfümümü, lazım olur diye havlumu (fesat anlamayın banyo havlusu bornoz yani) plaj havlumu ve güneş kremini de koyup hazırdı. Telefonumla bir kaç kişiyi arayıp bir ev kiralamıştım, yatağa belki de ilk defa huzurla yattım. Sabah erkenden uyuanıp duşumu aldım ve üzerimi değiştirdim.

 Yavaş adımlarımla Ceren'gilin odasına gittim kapıyı yavaşça açıp içeri girdim giysi odasından Umut ve Ceren için bir sürü şey aldım, geri odama gidip onlarıda bir güzel valizlere yerleştirdim, mutfaktan Umut için biberon, önlüğü ve mamasını alıp ...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yavaş adımlarımla Ceren'gilin odasına gittim kapıyı yavaşça açıp içeri girdim giysi odasından Umut ve Ceren için bir sürü şey aldım, geri odama gidip onlarıda bir güzel valizlere yerleştirdim, mutfaktan Umut için biberon, önlüğü ve mamasını alıp onu da sırt çantama koydum, geri yavaşça merdivenleri çıkıp odalarına girdim Umut için battaniyesini, bezlerini, bebek telsizlerini ve bir kaç oyuncağını alıp odamda ki valizlerin birine yerleştirdim, tekrar odalarına çıkıp Ceren'e bir iki çanta aldım birine tüm makyaj malzemelerini koydum diğerine ise gözüm kapalı koyabildiğim kadar iç çamaşırı koydum, kucağıma ise alabildiğim kadar ayakkabılarını aldım odama yavaş ama koşarak gidip kucağımda ve ellerimde ki her şeyi valizin bitine koydum azar işitirdim belki ama asla pişman olmazdım en azından deniyorum aslında yapıcağım. Valizleri kimseye görünmeden köşkteki arabamın bagajına koydum. Cihangir abinin sürdüğü arabada ki bebek arabasını kendi arabama kurdum sağlamlığını test edip geri köşke girip Umut'a baktım uyanık olduğunu anlayınca hemen kapıp odama götürdüm yatağımın üzerine koydum ilk başta bezini değiştirmiştim berbat kokuyordu ulan kerata, yeni bezini takıp zıbınını giydirdim önceden bıraktığım kıyafetleri de dikkatlice giydirdim.

Zalim İstanbulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin