Ceren
Oturduğum bankta bilmem kaç saat kaldım? Hava esmeye başlayınca Umut'un üzerine battaniyesini çektim, üşütmesin diye şapkasını ve emziğini düzeltirken biri bana seslenmişti, hani derler ya 'Hayaller hatalar' diye tam onu yaşıyordum ne kadar berbat bir duyguymuş be arkadaş karşımda Fırat vardı oysa onun yerine Cenk'in olmasını isterdim Fırat yanıma oturup sohbet etmeye başkadık o kadar şey konuşmuştuk ki hava kararmaya başlamıştı.Cer; Iı Fırat artık geç oldu başka zaman buluşalım olur mu?
Fır; Tamam...Bırakayım mı ben sizi?
Cer; Gerek yok hem baya yakın buraya.
Fır; İyi...Numaramı veriyim sana,0512 345 6789 (Numara gibi numara)
Cer; Numarayı kaydettim, görüşürüz.
Fır; Görüşürüz
Fırat'ın yanından ayrılıp köşkün yolunu tutmuştuk, Umut'a baktığımda uyuyordu eğer kucağına al beni diye ağlarsa işte o zaman biterim, vay be biri diyecek ki 'Siz 7 yıl sonra Fırat ile karşılaşacaksınız baya konuşacaksınız' diye kahkaha atardım valla, aslında iyi oldu en azından bana 'Cemre nasıl? Cemre ne yaptı? Cemre nerde? Cemre iyi mi?' Gibi sorular sormamıştı, Fırat kazadan sonra toparlanmam için baya yardım etmişti belki de onun sayesinde yaşıyorumdur, intihar edicektim o kurtarmıştı beni 'bu hayata beni bağlayan bir şey kalmadı artık' diye düşünürken kolumdan tutup ayağa kaldırmıştı ben onu dostça görüyordum o da öyle ama eskiden değilmiş bana AŞIKMIŞ AŞIK. Ben bunları düşünürken köşkün bahçesindeydim korumalar bebek arabasını merdivenlerden çıkartmışlardı ben de merdivenlerden çıkıp bebek arabası ile salona girmiştim herkes sofrada yemek yerken beni görünce ayağa kalkıp yanıma geldiler beni güzelce bir sorguya çektiler işte yok efendim nerdeymişim? Yok efendim telefonları niye açmamışım? Kiminleymişim?Cer; Sağolun ya bir halimi hatrımı sormadığınız için, oğlumla beraber dışarıdaydım ne yani oğlumla vakit geçirmek için sizden izin mi alıcağım?
Asansörle odaya çıkıp kapıyı kapattım bebek arabasından Umut'u alıp yatağın üzerine koydum bebek arabasını katlayacağım için çantasını boşaltıyordum birden mesaj geldiFırat; Ceren Fırat ben, gittin mi eve?
Cer; Evet
Konuşmak istemiyordum şuan o yüzden bir şeyde yazmadım hayır evlenmişim her ne kadarda sahte olsa çocuğum var her ne kadar babası kocamın kuzeni olsada yine bana aşık olmaz herhalde yine kafayı bana takmaz diye ümit ediyorum, Umut'u emziricektim fakat etşe gibi yanıyordu ne yapacağımı bilemedin elim ayağım bir birine dolandı, telefonumu elime aldım Umut'u zıbını hariç kıyafetlerini çıkardım bir battaniyeye sarıp odadan çıktım koşarak merdivenlerden inerken bir yandan bağırıyordum 'hastane' diye, beni gören herkes şoku atlatığ arabalara binmiştik Agah baba, Nedim ve ısrarı üzerine Cemre, ben ve annem Cenk'in arabasına binmiştik, Civan ve babaannem Damla'nın arabasına binmişlerdi, Umut kucağımdaydı o ağlamasa bile ben çok ağlıyordum annem teselli etmeye çalışıyordu ama olmuyordu, kucağımda ateşler içerisinde bir bebek vardı ve o bebek benimdi hastaneye geldiğimizde muane yapılmıştı şimdide küveze alınmıştı doktor içerden çıkıp yanımıza geldiğinda ayağa fırlamıştım.Cer; O-oğlum iyi mi?
Doktor; Biraz bizim misafirimiz olucak, anne ve babayı odama geçelim buyrun.
Damla ve ben birbirinize bakıyorduk, biri benim koluma dokununca kendime gelmiştim Nedim kolumda elime kayan elleri şok yaşatsada alışmıştım birlikte doktorun odasına girdik önünde tekli iki koltuğa oturduk, doktor röntgenlere bakıp derin bir nefes aldıDoktor; Ceren hanım zor bir hamilelik geçirdiniz ve bebeğiniz prematüre doğdu(prematüre erken doğan bebeklere denilir) bebeklerde ateşlenmenin en sık nedenleri üst ve alt solunum yolu enfeksiyonları, mide- bağırsak sisteminde ishal ve kusma ile görülen enfeksiyonlar. Bunların dışında orta kulak iltihabı, zatürre, hastalıklar ateşe neden olabilir. Biz bir kaç test daha yıpcağız o yüzden Umut bebek küvezde kalması en doğrusu olur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zalim İstanbul
ChickLitHerşey Neriman ana'nın başının altından çıkmıştı, o büyüleyici sözleri ile kandırmıştı,gözü paradan başka bir şey görmez olmuştu âdeta. Umut ettirmişti,hayal kurdurmuştu,akıllarına girmişti belki de tek suçlu, tek günah keçisiydi.