Sen Öyle San...

555 24 14
                                    

Cenk
  Ceren etrafı gezerken bende valizleri ve çantaları çıkartıyordum arabadan, Ceren kapının yanına gelince çantamda ki anahtarı çıkartıp ona uzattım bir hışımla alıp kapıyı açtı eve girince bende arkasından girdim şimdilik burda kalsın diye girişteki yere valizleri ve çantaları koyup yukarı kata yanlarına çıktım Ceren tek tek kapıları açıp şok oluyordu. Ah birde bana sorsanız onu nasıl 32 diş gülüyorum ama, yatak odasının kapısını açıtığı anda ki yüzünü unutamam varya böyle şaşkın şaşkın etrafa bakıyor sanki karı ilk gören bebek gibi tamam ben demiştim ama biraz abartmışlar. Alt tarafı 'yatak odasını süsleyin' demiştim gidin balayında ki çiftlerin odasından yapın dememiştim idare ediceğiz artık ne yapalım.

Cer; Sen...Sen yaptın demi?

Cen; Hayır saçmalama ben sadece odalara çeki düzen verin gönlünü alıcağım kız ve oğlum geliyor dedim onlar yapmışlar.

     Bu nasıl yalan oğlum Cenk? Hani kız salak olsa belki ama Ceren'den bahsediyoruz hadi ama.

Cer; Hiç inanmadım ama neyse...Zaten Umut tek odada kalamaz ben onun odasında ki kanepede yatarım.

Cen; Yani olabilirdi ama ben bebek telsizlerini almasaydım olabilirdi.

Cer; Ha bunu da düşünmüşsün ya ben artık sana ne diyim? Olsun ben seninle asla aynı yatakta yatmam zaten.
 
        HAHAHAHA SEN ÖYLE SAN GÜZELLİK, şşt Cenk kendine gel aslanım

Cen; Ay ben de sana meraklıydım sanki Ceren...Ama oğlum ile yatacağım ben, Damla ne der? Hah 'konu tartışmaya kapalı.'

   Derin bir nefas alıp evden çıktı, tabiki de takip edicem ya bir erkek gelip sulanır felan düşünmesi bile kötü be dışarı çıktığımda kendi kendine söyleniyordu.

Ceren
     Derin bir nefes alıp aşağıya indim kapının önünde ki valizleri ve çantaları görünce içimden koca bir 'yuh' dedim, bahçeye çıkıp kucağımda ki Umut'u düzelttim çok sinirlenmiştim.

Cer; 'Bini mirikli diğilmiş' olma meraklı zaten yok efendim 'iğli ili iyiycimmiş' uyuyamazsın oğlum il-

    Arkamı döndüğümde burnumun dibine giren bir adet Cenk'i beklemiyordum duymuş olma ihtimali? Var sıçtın Ceren bravo aferin sana.

Cen; Az önce benim taklitimi mi yaptın sen?

Cer; S-saçmalama.

Cen; Ceren!

Cer; Ay evet yaptım oldu mu? Oh çokta güzel yaptım.

Cen; ...İyi...Sabahtan beri iki lokma bir şey yemedik burda bildiğim güzel bir yer var hazırlanın...Kırmızı valiz ve Siyah sırt çantası sizin gidin giyinin.

Cer; Cenk sağol bizi düşünüp odama  GİZLİCE GİRİP KIYAFETLERİMİZİ GETİRDİĞİN İÇİN.

     Son sözleri sinirle söyleyip salonda ki merdivenlerden dikkaylice çıkıp Umut'u beşiğin içine koydum geri merdivenlerden inip valizi ve çantayı aldım merdivenlerden dikkatlice çıkarken iç seslerim kavga ediyordu 'Salak mısın Ceren bıraksaydın da o taşısaydı' 'Ay sanane acaba, ondan yardım istemem hayatta' 'Ha bak işte böyle olursun ayağın biraz kaysa 26 merdiven aşağıya düşersin' 'Sus be artık!' İç ses kavgamı biten merdiven bölmüştü Umut'un odasına girip kapıyı kapatığ kilitledim. Valizi açıp giyinmeye başladım.

 Valizi açıp giyinmeye başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 20, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Zalim İstanbulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin