4.

38 0 0
                                    

Vejdeme do tajemné místnosti v jejich domě a Narcissa začne vlévat do černého kotlu různé lektvary. ,,Na co to je?" zeptám se Narcissy ,,Vypiješ to a objevíš se v minulosti" dořekne a vlije dovnitř poslední lektvar ,,musíme počkat než se připraví"
Tak jsme chvíli čekali a já si mezitím prohlížela knihovnu. Přišel ke mně Draco  a začal mi ukazovat zajímavé knihy. ,,Budeš mi tady chybět" zasmutní Draco ,,vždyť ty mně taky" a obejmu ho.

Draco se vrátil za jeho matkou se podívat do kotlu a já mezitím ještě zkoumala v knihovně. Spatřila jsem černou, dost starou knihu která se jmenovala PROKLETÍ. Hodně mě zajímala, tak jsem se podívala na první stranu. ,,Delphi, lektar je hotový." zavolala na mě z dály Narcissa. Stále jsem nespatřila co se v knize nachází tak jsem ji schovala do mé tašky. Přišla jsem ke kotli a nahlédla do něj. Narcissa nabrala lektvar do kelímku a podala mi ho.

,,Takže, v minulosti by jsi měla být asi 5 měsíců ale tady v přítomnosti to pro nás bude rok. Musíš zabít..pána zla a zachránit tvojí matku. Budeš v 7 ročníku." dořekla Narcissa. Objala jsem ji a potom i Draca. ,,Hodně štěstí" popřáli mi a já lektar vypila. Zavřela jsem oči a jak je otevřela, stála jsem na nástupišti 9 a 3,4. U mě byli moje zavazadla a dokonce sova. Uslyšela jsem pískot vlaku, tak jsem se rozhodla nastoupit.

Dlouho jsem bloudila po vlaku a spatřila v jedné kabině Harryho Pottera a jeho kamarády. Rozhodla jsem se jít za nimi. ,,Ahoj" pozdravila jsem je a oni mě taky. ,,Já se jmenuji Delphini" a postupně začali říkat svoje jména. "Já Hermione" "jmenuju se Ron" "a já jsem Harry, Harry Potter." když se mi všichni představili, posadila jsem se vedle Hermiony a začali jsme se všichni seznamovat.

,,Do jakého jdete ročníku?" zeptala jsem se jich "do 7 ročníku" odpověděl mi Ron. ,,Já taky"  Ještě jsme si chvíli povídali a pak se museli převléci do hábitů. Už jsme dorazili do Bradavic. Z venku i vevnitř je to moc hezké, škoda že mi sem nikdy Voldemort nedovolil nastoupit." Měli jsme jít do velkého sálu a moudrý klobouk mě měl zařadit do koleje. Byla jsem dost zvědavá kam mě pošle ale byla jsem si jistá že to bude Zmijozel, po mých rodičů.

,,Delfini Riddle Lestrangová" prohlásila McGonagallová a celá místnost se udivila nad mým jménem. Posadila jsem se na stoličku a klobouk po chvíli řekl "nebelvír" byla jsem dost udivená že nejsem ve Zmijozelu ale nevadilo mi to protože můžu být s Harrym, Ronem a Hermionou. Usadila jsem se k Nebelvírskému stolu a hostina mohla začít. Na všech stolách se objevilo jídlo. Byla jsem dost hladná tak jsem se pořádně cpala.

Zatím to začíná dobře ale to je teprve začátek....

Prokletá dcera | HP Kde žijí příběhy. Začni objevovat