6.

34 1 2
                                    

Zrovna jsem seděla v Nebelvírské místnosti a ohřívala se nad ohněm. Přisedla si ke mně Hermione. ,,Za chvíli musíme jít na večeři, jdeš?" zamyslela jsem se a odpověděla. ,,Ne díky, jděte beze mě, já tady zůstanu" Hermione přikývla hlavou a společně s ostatními odešli do velké síně. Já se dále vyhřívala a najednou se v ohni objevila Narcissa.

,,Narcisso? Co tady děláš?" zděsila jsem se. ,,Delphini, tvůj otec mě zavřel do vězení za to že jsem ti pomohla do minulosti. Brzy se mnou skončí úplně...Taky proto že jsem ztratila knihu PROKLETÍ" celá jsem ztuhla a řekla. ,,Promiň, tu knihu jsem ukradla já..." ,,Cože?! Proč jsi to udělala?"
,,Já jsem zvědavá a tak proto jsem ji vzala. ,,Achjo, jsi celá tvoje matka. No nic, teď ti něco musím říct.

,,Ty víš kdo, díky té knize zaklel tebe protože chtěl získat tvoji moc, o které všichni věděli už od tvého narození. V té knize je ale i způsob jak se zbavit prokletí. Do té doby než se vrátíš zpátky do přítomnosti, nesmíš být prokletá!"
,,To že můj otec udělal?! A proč ne?!" zeptala jsem se. ,,Prokleté lidi nejde přemístit zpátky do přítomnosti, zůstala by jsi v čase." Teď jsem se vyděsila úplně. ,,Takže, kde máš tu knihu?"

Běžela jsem do našeho pokoje a začala hledat tašku, do které jsem dala tu knihu. Narazila jsem na ni u postele. Přesunula jsem se zpátky do Nebelvírské místnosti a otevřela knihu. Začala jsem číst.

,,Prokletých lidí na světě je nekonečno. Většinou je někdo zakleje od dětství, za pomstu nebo za moc. Pokud máte vzácnost a někdo vás zakleje, chce tu vaši vzácnost získat a nechat si ji pro sebe. Původně z vás chtěl tu moc vysát ale nepovedlo se to, proto jste prokletí. Existují způsoby jak se prokletí zbavit, ale je to příliš nebezpečné a může vás to ohrozit smrtí. Pro návody otočte na další stránku.

Způsob číslo 1: Musíte mít s danou osobou souboj hůlek a vy z něj musíte vysát tu sílu aby se celý unavil. Pokud padne, máte vyhráno a jste zbaveni prokletí. Podaří se vám to tak, že jste přemístili vaše prokletí do duše toho druhého. Musí to být ale člověk, který vás zaklel.

Jestli jste ho zakleli, přemístí se do tak zvaně: OBRATNÉ PROKLETÍ. Kde z něho zbyde jenom duše. Podařilo se vám s ním skoncovat a je navždy mrtev."

,,Ano, tohle musíš udělat" vysvětlila mi Narc. ,,Cože?! To snad nemyslíš vážně?" ,,Delph, asi si to neuvědomuješ, ale jsi mocnější než pán zla!" Vážně jsem? Pokud Narc říká pravdu, třeba se mi ho podaří zničit a vrátím se zpátky do přítomnosti! ,,Hlavně nesmíš zaútočit první, to musí člověk který tě proklel" dodala. ,,Narc, moc ti děkuju, snad se mi to podaří a brzo tě zachráním." Narc se usmála a pak mi rychle řekla. ,,Je tu pán zla, musím jít!" Vytratila se z ohně.

Pořád jsem byla zděšená co mi Voldemort udělal. Vždyť jsem jeho dcera! Však já se mu pomstím a už pán zla nebude! Z myšlenek mě vyrušili Hermiona Ron a Harry. ,,Co tady děláš?" zeptal se Harry. ,,Já tady přemýšlím" usmála jsem se na ně. Sedli si vedle mě a začali jsme si povídat.

Prokletá dcera | HP Kde žijí příběhy. Začni objevovat